Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Przebudowa mostu na rzece Gunica |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | GKM.271.3.2013 |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Police 02.07.2013
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na
„PRZEBUDOWA MOSTU NA RZECE GUNICA"
I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową mostu na rzece Gunica oraz budową drogi dojazdowej.
Zakres prac obejmuje, w szczególności:
- Wykonanie podkładu pod przyczółki mostu z betonu B-30 - 1,62m3
- Wykonanie ścian żelbetowych (przyczółki) z betonu B-30 - 0,92 m3
- Ułożenie płyt drogowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 54,00m2
- Wykonanie i montaż konstrukcji stalowej mostu - 6,95 t
- Wykonanie nawierzchni mostu z desek grubości -50mm dębowych wraz z ich
Impregnacją i barierami - 78m2
- Wykonanie drogi dojazdowej położonej na dz. nr 20 od drogi położonej na dz. nr 12/1 do remontowanego mostu – 1080m2:
- warstwa dolna o grubości 15 cm z gruzu drobnowymiarowego od 3,0 – 8,00 cm – 1080m2
- warstwa górna o grubości 5 cm z gruzu drobnowymiarowego od 0,5 -3,0 cm – 1080m2 .
Podstawą realizacji zamówienia jest dokumentacja projektowa, przedmiar robót, wizja lokalna w terenie. O ile dokument wskazane powyżej zawierać będą rozbieżności ich wagę należy interpretować według kolejności w jakiej zostały wymienione.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Wykonawca składa tylko jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. Termin wykonania zamówienia:
45 dni od dnia podpisania umowy
VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia
tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy reprezentowani są zgodnie z zapisami pkt. 6.3 SIWZ, a ponadto zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP spełniają następujące warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia; - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną budowlę polegającą na przebudowie, remoncie lub budowie obiektu inżynieryjnego o konstrukcji stalowej,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykażą, że osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają uprawnienia budowlane,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; – warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 złotych, słownie: sto tysięcy złotych, (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej) i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
„spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3.Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. Wadium.
1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł
(trzy tysiące zł) w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 PZP.
2. O ile wadium zostało wniesione w pieniądzu do oferty należy dołączyć do oferty dowodu jego wniesienia przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Policach nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886 prowadzony przez I/O PKO BP SA w Szczecinie.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie bezgotówkowej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wniesienia wadium, który winien zawierać bezwarunkowe zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia do wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych.
5. Gwarancje i poręczenia instytucji kredytowych obejmować winny czas związania ofertą.
6. Dokument wniesienia wadium winien być opisany i wskazywać, jakiego dotyczy zamówienia (WADIUM / PRZETARG /MOST GUNICA) i wykonawcy.
7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami PZP.
8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w PZP.
10. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
X. Kryteria oceny ofert:
1. Podstawę oceny oferty stanowić będzie najniższa cena z ofert nie podlegających odrzuceniu – Cmin. W celu określenia ilości punktów dla każdej rozpatrywanej oferty należy procentowe punkty dla tego kryterium w niniejszym postępowaniu pomnożyć przez współczynnik stanowiący iloraz: Cmin/C x, gdzie Cx – cena oferty rozpatrywanej.
2. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
3. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 91 ust. 5 i 6 PZP.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 22 lipca 2013r. do godz. 1100 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 22 lipca 2013r. o godz. 1130 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców .
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających i dodatkowych:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
XIV. Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.07.2013r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia