W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa mostu na rzece Gunica
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GKM.271.3.2013
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Za najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez: F.H. „KOBRA” Borowski Jan, ul. Działkowa 1a, 72 – 010 Police. Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku pod ogłoszeniem.

Police 02.07.2013

Burmistrz Polic

ul. Stefana Batorego 3,

72-010 Police

ogłasza przetarg nieograniczony na

„PRZEBUDOWA MOSTU NA RZECE GUNICA"

I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,

72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832.

II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.

III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl

IV. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową mostu na rzece Gunica oraz budową drogi dojazdowej.

Zakres prac obejmuje, w szczególności:

- Wykonanie podkładu pod przyczółki mostu z betonu B-30 - 1,62m3

- Wykonanie ścian żelbetowych (przyczółki) z betonu B-30 - 0,92 m3

- Ułożenie płyt drogowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 54,00m2

- Wykonanie i montaż konstrukcji stalowej mostu - 6,95 t

- Wykonanie nawierzchni mostu z desek grubości -50mm dębowych wraz z ich

Impregnacją i barierami - 78m2

- Wykonanie drogi dojazdowej położonej na dz. nr 20 od drogi położonej na dz. nr 12/1 do remontowanego mostu – 1080m2:

- warstwa dolna o grubości 15 cm z gruzu drobnowymiarowego od 3,0 – 8,00 cm – 1080m2

- warstwa górna o grubości 5 cm z gruzu drobnowymiarowego od 0,5 -3,0 cm – 1080m2 .

Podstawą realizacji zamówienia jest dokumentacja projektowa, przedmiar robót, wizja lokalna w terenie. O ile dokument wskazane powyżej zawierać będą rozbieżności ich wagę należy interpretować według kolejności w jakiej zostały wymienione.

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Wykonawca składa tylko jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

VII. Termin wykonania zamówienia:

45 dni od dnia podpisania umowy

VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia

tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy reprezentowani są zgodnie z zapisami pkt. 6.3 SIWZ, a ponadto zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP spełniają następujące warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia; - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną budowlę polegającą na przebudowie, remoncie lub budowie obiektu inżynieryjnego o konstrukcji stalowej,

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykażą, że osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają uprawnienia budowlane,

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; – warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 złotych, słownie: sto tysięcy złotych, (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej) i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły

„spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

3.Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

IX. Wadium.

1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00

(trzy tysiące zł) w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 PZP.

2. O ile wadium zostało wniesione w pieniądzu do oferty należy dołączyć do oferty dowodu jego wniesienia przed upływem terminu składania ofert.

3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Policach nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886 prowadzony przez I/O PKO BP SA w Szczecinie.

4. W przypadku wnoszenia wadium w formie bezgotówkowej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wniesienia wadium, który winien zawierać bezwarunkowe zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia do wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych.

5. Gwarancje i poręczenia instytucji kredytowych obejmować winny czas związania ofertą.

6. Dokument wniesienia wadium winien być opisany i wskazywać, jakiego dotyczy zamówienia (WADIUM / PRZETARG /MOST GUNICA) i wykonawcy.

7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami PZP.

8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w PZP.

10. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

X. Kryteria oceny ofert:

1. Podstawę oceny oferty stanowić będzie najniższa cena z ofert nie podlegających odrzuceniu – Cmin. W celu określenia ilości punktów dla każdej rozpatrywanej oferty należy procentowe punkty dla tego kryterium w niniejszym postępowaniu pomnożyć przez współczynnik stanowiący iloraz: Cmin/C x, gdzie Cx – cena oferty rozpatrywanej.

2. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

3. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 91 ust. 5 i 6 PZP.

XI. Miejsce i termin składania ofert:

1. Ofertę należy złożyć do dnia 22 lipca 2013r. do godz. 1100 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.

2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 22 lipca 2013r. o godz. 1130 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców .

XII. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się

wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających i dodatkowych:

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo

zamówień publicznych.

XIV. Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.07.2013r.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Projekt wykonawczy-opis

Przedmiar robót

Rys 1

Rys 2

Rys 3

Rys 4

Rys 5

Przedmiar na wykonanie drogi dojazdowej

Zawiadomienie o wyborze oferty

Załączniki

Powiadom znajomego