W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont kapitalny dachów na budynkach mieszkalnych, stanowiących własność Gminy, administrowanych przez ZGKiM, w podziale na dwie części.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 202447-2012
Zamawiający Gmina Police, ZGKiM, ul.Bankowa 18, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty - w załączeniu pod ogłoszeniem.

                                                                                         Police, dnia 20.09.2012r. 
 
 
 
 P R Z E T A R G


Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police,  ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695 395 408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
 
NA ROBOTY BUDOWLANE
 
 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
 
 

„Remont kapitalny dachów na budynkach mieszkalnych, stanowiących własność Gminy, administrowanych przez ZGKiM, w podziale na dwie części”
 
 
CZĘŚĆ I zamówienia - „Remont pokrycia dachowego z wymianą dachówki na nową o pow. ok. 150m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku mieszkalnym stanowiącym własność Gminy przy ul. Drzymały 10 w Policach, administrowanym przez ZGKiM”.
 
CZĘŚĆ II zamówienia - „Remont pokrycia dachowego papowego o pow. ok. 165m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku mieszkalnym stanowiącym własność Gminy przy ul. Piastów 15 w Policach, administrowanym przez ZGKiM”.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawierają przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 3a, 3b oraz Ogólna Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załączniki nr 2a, 2b do niniejszej SIWZ.
 
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może  złożyć ofertę na  jedną lub dwie części zamówienia.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać  na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać  w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
 
 
Wysokość  wymaganego  wadium:  

- dla CZĘŚĆI I : 1.900 zł  (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł, 00/100);

- dla  CZĘŚĆI  II : 700 zł  (słownie: siedemset zł, 00/100);

 Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do  15.11.2012 r.
 
Wymagana gwarancja na wykonane roboty:
 
   - w CZĘŚCI I - 120 miesięcy;
   - w CZĘŚCI II - 60 miesięcy;
 
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 % 
 
Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży, Joanna Roszak, w sprawach merytorycznych Pan Henryk Mańkowski.


 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:


-nie podlegający  wykluczeniu  z  postępowania  na  podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
 
-Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych – wg  zał. nr 6.
 
-Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)  potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
 
- Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1) posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
 
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj.  wykonali   remont  pokrycia   dachów  krytych  dachówką ceramiczną o  powierzchni min.150m2 (łącznie 300m2),  potwierdzone referencjami – dotyczy CZĘŚCI I,
 
 
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali remont  pokrycia   dachów  krytych papą termozgrzewalną o powierzchni min. 150m2 (łącznie 300m2),  potwierdzone referencjami – dotyczy CZĘŚCI  II,
 
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 SIWZ pkt 3 i 4:
3. Wykaz wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych dachówką ceramiczną o powierzchni min.150m2 (łącznie 300m2) - wg zał. nr 7a - dotyczy CZĘŚCI  I,
 
Wykaz wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych papą termozgrzewalną o powierzchni min.150m2 (łącznie 300m2)  - wg zał. nr 7b - dotyczy CZĘŚCI  II,
 
 
4. Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że roboty dekarskie opisane w wykazie wg zał. nr 7a, 7b, zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
 
2) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
 
- dysponujący przy realizacji niniejszego zamówienia minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
- dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu materiałów,
- którzy co najmniej 70% zamówienia (tj. pokrycie dachu) wykonają siłami własnymi,
 
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami  - wg zał. nr 8a, 8b, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
 
- Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8a, 8b, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu.
 
- Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom - wg zał. nr 9a, 9b.
 
 
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
 
- posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę:
 
- dla CZĘŚCI I - suma ubezpieczenia min. 60.000 zł;
- dla CZĘŚCI II - suma ubezpieczenia min. 30.000 zł;
 
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.:
a) dla CZĘŚCI I - suma ubezpieczenia min. 60.000 zł;
b) dla CZĘŚCI II - suma ubezpieczenia min. 30.000 zł;
 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
 
Termin składania ofert upływa w dniu  05.10.2012r. o godz.09.30.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 05.10.2012r. o godz. 10.00.
 
Adres strony internetowej na której została zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
 
Nr ogłoszenia w BZP  202447 -2012

 

 

 

     

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Załączniki

Powiadom znajomego