Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Remont kapitalny dachów na budynkach mieszkalnych, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na trzy części. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | 172835-2012 |
Zamawiający | ZGKiM, ul.Bankowa 18, 72-010 Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Police, dnia 09.08.2012r.
P R Z E T A R G
Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18, tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695 395 408
ogłasza przetarg nieograniczony
na:
NA ROBOTY BUDOWLANE
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
„Remont kapitalny dachów na budynkach mieszkalnych, administrowanych przez ZGKiM, w podziale na trzy części”
CZĘŚĆ I zamówienia - „Remont pokrycia dachowego papowego o pow. ok. 80m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku mieszkalnym wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Drzymały 11 w Policach, administrowanym przez ZGKiM.”
CZĘŚĆ II zamówienia - „Remont pokrycia dachowego papowego o pow. ok. 297m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku mieszkalnym wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Grunwaldzkiej 11 w Policach, administrowanym przez ZGKiM.”
CZĘŚĆ III zamówienia - „Remont pokrycia dachowego z wymianą dachówki na nową o pow. ok. 141m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku mieszkalnym przy ul. Kopernika 4 w Policach. stanowiącym własność Gminy, administrowanym przez ZGKiM.”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawierają przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 3a, 3b,3c oraz Ogólna Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załączniki nr 2a, 2b,2c do niniejszej SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
Wysokość wymaganego wadium:
- dla CZĘŚĆI I : 500 zł (słownie: pięćset zł, 00/100);
- dla CZĘŚĆI II : 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł, 00/100);
- dla CZĘŚĆI III : 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł, 00/100);
Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 30.10.2012 r.
Wymagana gwarancja na wykonane roboty:
- w CZĘŚCI I - 60 miesięcy;
- w CZĘŚCI II - 60 miesięcy;
- w CZĘŚCI III - 120 miesięcy;
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %
Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży, Joanna Roszak, w sprawach merytorycznych Pan Henryk Mańkowski.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
- Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg zał. nr 6.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
- Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj:
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali remont pokrycia dachów krytych papą termozgrzewalną o powierzchni min.100m2 (łącznie 200m2), potwierdzone referencjami – dotyczy CZĘŚCI I,
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali remont pokrycia dachów krytych papą termozgrzewalną o powierzchni min. 300m2 (łącznie 600m2), potwierdzone referencjami – dotyczy CZĘŚCI II,
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali remont pokrycia dachów krytych dachówką ceramiczną o powierzchni min.150m2 (łącznie 300m2), potwierdzone referencjami – dotyczy CZĘŚCI III.
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 SIWZ pkt 3 i 4:
3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych papą termozgrzewalną o powierzchni min.100m2 (łącznie 200m2) - wg zał. nr 7a - dotyczy CZĘŚCI I,
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych papą termozgrzewalną o powierzchni min.300m2 (łącznie 600m2) - wg zał. nr 7b - dotyczy CZĘŚCI II,
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych dachówką ceramiczną o powierzchni min.150m2 (łącznie 300m2) - wg zał. nr 7c - dotyczy CZĘŚCI III.
4. Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że roboty dekarskie opisane w wykazie wg zał. nr 7a, 7b,7c zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
2) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
- dysponujący przy realizacji niniejszego zamówienia minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
- dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu materiałów,
- którzy co najmniej 70% zamówienia (tj. pokrycie dachu) wykonają siłami własnymi,
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami - wg zał. nr 8a, 8b, 8c, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
- Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8a, 8b, 8c, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu.
- Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom - wg zał. nr 9a, 9b,9c.
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
- posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę:
- dla CZĘŚCI I - suma ubezpieczenia min. 20.000 zł;
- dla CZĘŚCI II - suma ubezpieczenia min. 60.000 zł;
- dla CZĘŚCI III - suma ubezpieczenia min. 60.000 zł;
a) dla CZĘŚCI I - suma ubezpieczenia min. 20.000 zł;
b) dla CZĘŚCI II - suma ubezpieczenia min. 60.000 zł;
c) dla CZĘŚCI III - suma ubezpieczenia min. 60.000 zł;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
Termin składania ofert upływa w dniu 24.08.2012r. o godz.09.30.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 24.08.2012r. o godz. 10.00.
Adres strony internetowej na której została zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
Nr ogłoszenia w BZP 172835 -2012