W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont pokrycia dachowego pokrytego dachówką ceramiczną o pow. ok. 390 m2 na budynku mieszkalnym przy ulicy Przęsocińskiej 11 w Policach, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 118993-2012
Zamawiający ZGKiM, ul. Bankowa 18, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty w załączeniu pod ogłoszeniem

                                                                                         Police, dnia  29.05.2012r. 
 
 
 
 
    P R Z E T A R G  
 
Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police,  ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
 
NA ROBOTY BUDOWLANE
 
 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:


 
„Remont pokrycia dachowego pokrytego dachówką ceramiczną o pow. ok. 390 m2 na budynku mieszkalnym przy ulicy Przęsocińskiej 11 w Policach, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.”


 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do siwz oraz Ogólna Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 
Wysokość  wymaganego  wadium:

4.500 zł  (słownie: cztery tysiące pięćset  zł, 00/100)

     
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.  
Upoważnione do udzielania informacji są:  Wioletta Duży,  Joanna Roszak.
 
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.08.2012r.
 
 
 
           O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:


- nie podlegający wykluczeniu  z  postępowania  na  podstawie art. 24  ustawy  Prawo zamówień publicznych:
 
- Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych – wg  zał. nr 6 do siwz.
 
- Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)  potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
 
- Aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)  posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
 
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali remont pokrycia dachów krytych dachówką o powierzchni min. 150m2 (łącznie 300m2), potwierdzone referencjami,
 
- Wykaz wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych   (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy), zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem – w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych dachówką o powierzchni min. 150m2 (łącznie 300m2) - wg zał. nr 7 do siwz
 
- Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum 2 różnych zamawiających)  potwierdzające, że roboty dekarskie opisane w wykazie wg zał. nr 7 do siwz zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz określające zakres wykonanych lub wykonywanych prac,
 
2) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
 
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami  - wg zał. nr 8 z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
 
- Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8 ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu.
 
- Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom - wg zał. nr 9.
 
 
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
 
a) posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł,
     
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia min. 100.000 zł).
 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia (określone w zał. nr 1 do SIWZ).
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie, w ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
 
Termin składania ofert upływa w dniu  14.06.2012r. o godz. 09.30.
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 14.06.2012r. o godz. 10.00.
 
 
Nr ogłoszenia w BZP 118993 -2012

 

 


 

Załączniki

SIWZ.doc doc, 167 kB

Powiadom znajomego