Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Termomodernizacja budynku Gimnazjum Nr 3 w Policach przy ul. Traugutta 4: - część I - remont elewacji, docieplenie wraz z kolorystyką budynku głównego wraz z łącznikami, wraz z robotami towarzyszącymi |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | 152534 - 2012 |
Zamawiający | Gimnazjum Nr 3 w Policach |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Powyżej 14.000 euro, poniżej 5.000.000 euro |
Termin składania ofert |
Wymagany termin realizacji zamówienia – od 20 czerwca 2012 do 24 sierpnia 2012.
Wymagana gwarancja na wykonane roboty - 60 miesięcy.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w sekretariacie Gimnazjum Nr 3 w Policach, ul. Traugutta 4.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
w kwocie 3.400 zł (TRZY TYSIĄCE CZTERYSTA zł).
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego: remont elewacji, docieplenie wraz z kolorystyką bloku sportowego, wraz z robotami towarzyszącymi.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj:
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 3 i 4:
3. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) polegających na kompleksowej termomodernizacji budynków, tj. dociepleniu ścian zewnętrznych budynków płytami styropianowymi wraz z wykonaniem kolorystyki elewacji i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, z uwzględnieniem towarzyszących robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udowodnił należyte wykonanie kompleksowej termomodernizacji co najmniej 2 budynków o powierzchni ocieplanej min. 1000 m2- wg zał. nr 7.
4. Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że termomodernizacje budynków opisane w wykazie wg zał. nr 7 zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
3) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 5, 6 i 7:
5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami - wg zał. nr 8, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie osoby podejmującej się kierowania robotami,
6. Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniami o pow. co najmniej 500 m2 i minimum 1 środkiem transportu towarowego do przewozu materiałów.
7. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie elewacji budynku, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9.
4) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:.
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 8 i 9:
8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wymagana suma ubezpieczenia min. 200.000 zł).
9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wymaganej wysokości nie mniejszej niż 50% wartości złożonej oferty wykonawcy brutto.
Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Gimnazium Nr 3 przy ul. Traugutta 4 w Policach.
- Termin składania ofert upływa w dniu 29 maja 2012 o godz. 10,00.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Gimnazjum Nr 3 przy ul. Traugutta 4, pok. nr 15 w dniu 29 maja 2012 o godz. 11,00.
Nr ogłoszenia w BZP 152534 - 2012.