W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Termomodernizacja budynku Gimnazjum Nr 3 w Policach przy ul. Traugutta 4: - część I - remont elewacji, docieplenie wraz z kolorystyką budynku głównego wraz z łącznikami, wraz z robotami towarzyszącymi
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 152534 - 2012
Zamawiający Gimnazjum Nr 3 w Policach
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Powyżej 14.000 euro, poniżej 5.000.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczona została jako załącznik pod ogłoszeniem o przetargu
Police, dnia 14.05.2012 

P R Z E T A R G 
  
GIMNAZJUM  Nr 3,  72-010 Police, ul. Traugutta 4, 
Tel. 91-4316444, fax 91-3176540, e-mail: gim3@police.pl 
  
ogłasza przetarg nieograniczony 
  
na roboty budowlane: 
  
Termomodernizacja budynku Gimnazjum Nr 3
 w Policach przy ul. Traugutta 4: 
część I - remont elewacji, docieplenie wraz z kolorystyką budynku głównego wraz z łącznikami, wraz z robotami towarzyszącymi 
  
Wspólny Słownik Zamówień (Kod CPV): 45.00.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.41.0000-7, 
45.43.12.00-9, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.11.12.20-6, 45.11.11.00-9, 45.44.30.00-4. 
  
 
Wymagany termin realizacji zamówienia – od 20 czerwca 2012 do 24 sierpnia 2012.
Wymagana gwarancja na wykonane roboty - 60 miesięcy.

 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w sekretariacie Gimnazjum Nr 3 w Policach, ul. Traugutta 4.
 
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie  wadium 
w kwocie  3.400 zł  (TRZY TYSIĄCE CZTERYSTA zł).
 
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego: remont elewacji, docieplenie wraz z kolorystyką bloku sportowego, wraz z robotami towarzyszącymi.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.  
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:

- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP,

- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)        posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
         
2)        posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ p. 3 i 4:
 
3.    Wykaz zamówień wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) polegających na kompleksowej termomodernizacji budynków, tj. dociepleniu ścian zewnętrznych budynków płytami styropianowymi wraz z wykonaniem kolorystyki elewacji i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, z uwzględnieniem towarzyszących robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udowodnił należyte wykonanie kompleksowej termomodernizacji  co najmniej 2 budynków o powierzchni ocieplanej min. 1000 m2-  wg zał. nr 7.
4.  Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że termomodernizacje budynków opisane w wykazie wg zał. nr 7 zostały wykonane lub są wykonywane należycie.       
 
3)        dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
 
      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ p. 5, 6 i 7:
 
5.  Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami  - wg zał. nr 8, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie osoby podejmującej się kierowania robotami,
6. Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniami o pow. co najmniej 500 m2 i minimum 1 środkiem transportu towarowego do przewozu materiałów.
7. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie elewacji budynku, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9.
 
4)        znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:.
         
      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ p. 8 i 9:
 
8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wymagana suma ubezpieczenia min. 200.000 zł).  
9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wymaganej wysokości nie mniejszej niż 50% wartości  złożonej oferty wykonawcy brutto.
 
      Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.

 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Gimnazium Nr 3 przy ul. Traugutta 4 w Policach.
-       Termin składania ofert upływa w dniu  29 maja 2012 o godz. 10,00.

 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Gimnazjum Nr 3 przy ul. Traugutta 4, pok. nr 15  w dniu 29 maja 2012 o godz. 11,00.
 
 
 
Nr ogłoszenia w BZP   152534 - 2012.         









Załączniki

Powiadom znajomego