W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na TERMOMODERNIZACJA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NR 1 CALINECZKA W POLICACH - DOCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA, Z WYKONANIEM KOLORYSTYKI ELEWACJI WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 90680-2012
Zamawiający Przedszkole Publiczne NR 1 w Policach
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Powyżej 14.000 euro, poniżej 5.000.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczone zostało jako załącznik pod ogłoszeniem o przetargu
 
 
Police, dnia 23.03.2012
 
P R Z E T A R G
 
 
Przedszkole Publiczne NR 1 "CALINECZKA
72-010 Police,  ul. Traugutta 13/15,  tel. 91-3176631, fax 91-3120976
 
 
ogłasza przetarg nieograniczony 
  
na roboty budowlane:
 
 
TERMOMODERNIZACJA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NR 1 CALINECZKA W POLICACH 
- DOCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA, Z WYKONANIEM KOLORYSTYKI ELEWACJI 
WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI

CPV 45.44.30.00-4. 

 

 
-        Wymagany termin wykonania robót:  od 15.06.2012  do 31.08.2012 r.
-          Wymagana gwarancja na roboty  60 miesięcy

 
-        Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w sekretariacie Przedszkola Nr 1 w Policach, ul. Traugutta 13.
 
-        Upoważniona do udzielania informacji jest P. Małgorzata Badowska.
 
-        Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie  wadium 
w kwocie 4.800 zł  (CZTERY TYSIĄCE OSIEMSET zł).
 
-        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-        Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
 
-        Termin związania ofertą - 30 dni.
-        Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.  
 
-        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy

- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP,

-  spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)        posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
         
2)        posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ p. 3 i 4:
 
3.    Wykaz wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych   (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udowodnił wykonanie należyte termomodernizacji (ocieplenia ścian zewnętrznych i kolorystyki) co najmniej 2 obiektów - wg zał. nr 7.
4.  Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że termomodernizacje budynków opisane w wykazie wg zał. nr 7 zostały wykonane lub są wykonywane należycie.                
 
3)        dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
 
      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ p. 5, 6 i 7:
 
5.  Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami  - wg zał. nr 8, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie osoby podejmującej się kierowania robotami,
6. Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniami o pow. co najmniej 300 m2 i minimum 1 środkiem transportu towarowego do przewozu materiałów.
7. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie elewacji budynku, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9.
 
4)        znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:.
         
      Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ p. 8 i 9:
 
8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wymagana suma ubezpieczenia min. 100.000 zł).  
9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wymaganej wysokości nie mniejszej niż 50% wartości  złożonej oferty wykonawcy brutto.
 
      Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do       SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia. 

 

-        Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Przedszkola Nr 1 przy ul. Traugutta 13.
-       Termin składania ofert upływa w dniu  16 kwietnia 2012 o godz. 9,00.
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Przedszkola Nr 1 przy ul. Traugutta 13 w dniu 16 kwietnia 2012 o godz. 10,00.
 
 
 
      Nr ogłoszenia w BZP   90680 -2012.         
 
 
 

















Załączniki

Powiadom znajomego