W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont kapitalny dachów na budynkach mieszkalnych, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na dwie części.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 65701-2012
Zamawiający ZGKiM Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty w załączeniu pod ogłoszeniem

                                                                                          Police, dnia 21.03.2012r.  


 
P R Z E T A R G

 Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police,  ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408


ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
 
NA ROBOTY BUDOWLANE
 
 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:


„Remont kapitalny dachów na budynkach mieszkalnych, administrowanych    przez ZGKiM w Policach, w podziale na dwie części” 
 
 
CZĘŚĆ I zamówienia - „Remont kapitalny dachu - pokrycie dachu dachówką ceramiczną o pow.ok. 234m2, na budynku mieszkalnym stanowiącym własność Gminy, administrowanym przez ZGKiM, przy ul. Dworcowej 5 w Policach.”
 
CZĘŚĆ II  zamówienia - „Remont kapitalny dachu - pokrycie dachu papą termozgrzewalną o pow. ok. 352m2, na budynku mieszkalnym wspólnoty mieszkaniowej, administrowanym przez ZGKiM, przy ul. Niedziałkowskiego 12 w Policach.”
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawierają przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 3a, 3b oraz Ogólna Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załączniki nr 2a, 2b do niniejszej SIWZ. 
 
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na  jedną lub  dwie części zamówienia.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać         na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać    w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.


 
Wysokość  wymaganego  wadium: 


- dla  CZĘŚĆI  I  : 2.200 zł  (słownie: dwa tysiące dwieście zł, 00/100);

- dla  CZĘŚĆI  II : 2.200 zł  (słownie: dwa tysiące dwieście zł, 00/100).  
 
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.
  
Upoważnione do udzielania informacji są:  Wioletta Duży,  Joanna Roszak, w sprawach merytorycznych Pan Henryk Mańkowski.
 


O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:


- nie podlegający  wykluczeniu  z  postępowania  na  podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
 
-Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych – wg  zał. nr 6.
 
- Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)  potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
 
- Aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)  posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
 
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali  remont  pokrycia  dachów  krytych  dachówką,  potwierdzone referencjami – dotyczy CZĘŚCI  I,
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali  remont  pokrycia  dachów  krytych  papą termozgrzewalną,  potwierdzone referencjami – dotyczy CZĘŚCI  II.
 
-Wykaz wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych dachówką - wg zał. nr 7a
- dotyczy CZĘŚCI  I,
 
- Wykaz wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych papą termozgrzewalną - wg zał. nr  7b
- dotyczy CZĘŚCI  II.
 
- Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że roboty dekarskie opisane w wykazie wg zał. nr 7a, 7b zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
 
2) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
 
- dysponujący przy realizacji niniejszego zamówienia minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
- dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu materiałów,
- którzy co najmniej 70% zamówienia (tj. pokrycie dachu) wykonają siłami własnymi,
 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami  - wg zał. nr 8a, 8b, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
 
- Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8a, 8b, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu.
 
- Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom - wg zał. nr 9a, 9b.
 
3)znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:


- posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 60.000 zł.
 
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia min. 60.000 zł).
 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
 
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
 
Termin składania ofert upływa w dniu  05.04.2012. o godz.09.30.
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 05.04.2012r. o godz. 10.00.
 
 
 
Nr ogłoszenia w BZP 65701-2012

 

     

Załączniki

SIWZ.doc doc, 168 kB

Powiadom znajomego