Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Usługi transportowe NR 1 dla poszczególnych działów ZGKiM Police |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | 34519-2012 |
Zamawiający | ZGKiM Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | powyżej 14 tys. euro, poniżej 200 tys. euro |
Termin składania ofert |
Police, dnia 10.02.2012r.
P R Z E T A R G
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18, tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408
ogłasza przetarg nieograniczony
na :
Usługi transportowe
(NR 1)
dla poszczególnych działów ZGKiM Police
w okresie 34 miesięcy
CPV 60.10.00.00-9.
Szczegółowy zakres usług przewidzianych do wykonania oraz wymagania dla środka transportu i kierowcy – określa załącznik nr 1 do SIWZ
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
Wysokość wymaganego wadium: 500 zł (pięćset zł) na każdy środek transportu.
Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.
Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży, Joanna Roszak.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
- Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg zał. nr 7.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia ( PKD 49.4…, 49.3…).
- Poświadczona kserokopia zezwolenia wydanego przez Burmistrza Gminy Police w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Police, zgodnie z ustawą z 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w Gminach lub dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Police(zgodnie z Rozdziałem 4a art. 9b-9h ustawy z dnia 1 lipca 2011 o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2011.152.897).
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj:
- którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali usługi transportowe w okresie min. 12 miesięcy dla minimum 1 zamawiającego, potwierdzone referencjami.
- Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) usług transportowych (usługi transportowe w okresie minimum 12 miesięcy dla minimum jednego zamawiającego) - wg zał. nr 6.
- Dokumenty od poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wg zał. nr 6 zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
- dysponujący środkiem transportu i kierowcą spełniającym wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ:
- Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy),
- Wymagana możliwość wjazdu w wąskie przejścia blisko budynków, nie powodując zniszczeń zieleni i chodników swoim ciężarem (szer. do 2,0 m),
- Wymagane doświadczenie kierowcy w prowadzeniu pojazdów mechanicznych min. 5 lat od uzyskania prawa jazdy.
- Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy.
- Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy.
- Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg) – oświadczenie o braku przeciwwskazań wymagane będzie przed podpisaniem umowy.
- Informacja o kwalifikacjach kierowcy - wg zał. nr 7, z załączeniem kserokopii prawa jazdy.
- Informacje o oferowanym środku transportowym, który będzie użyty do wykonania zamówienia – wg zał. nr 7, z załączeniem kserokopii dowodu rejestracyjnego pojazdu, potwierdzającego aktualne badania techniczne pojazdu, oraz obowiązkowej polisy ubezpieczeniowej OC+NW.
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:.
- posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł.
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia min. 50.000 zł
Ocena spełnienia warunków wg formuły spełnia/nie spełnia.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
Termin składania ofert upływa w dniu 20.02.2012. o godz. 9.30.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 20.02.2012r. o godz. 10.00.
Nr ogłoszenia w BZP 34519 -2012