W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Utrzymanie czystości, konserwacja budynku i urządzeń technicznych oraz usuwanie awarii w Przychodni przy ul. Siedleckiej 2a
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 360852-2011
Zamawiający ZGKiM Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Powyżej 14.000 euro, poniżej 193.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczona została jako załącznik pod ogłoszeniem o przetargu

Police, dnia 02.11.2011 


 
P R Z E T A R G

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police,  ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na usługi:
Utrzymanie czystości i wykonywanie robót związanych z konserwacją budynku i urządzeń technicznych oraz usuwaniem awarii w Przychodni w Policach przy ul. Siedleckiej 2a
w okresie od 1 stycznia 2012 do 31 grudnia 2015

 Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
 
Wysokość  wymaganego  wadium  4.000 zł. 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
 
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.  
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
 
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
-    spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
1)         posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
- którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej 2 zamówienia                         w zakresie zbliżonym do niniejszego zamówienia (sprzątanie, konserwacja – min. 2 obiekty użyteczności publicznej o pow. min.1000 m2), potwierdzone referencjami.
2)         dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
- zatrudniający co najmniej jednego pracownika posiadającego świadectwo       kwalifikacyjne „E” wyd. przez SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją        urządzeń, instalacji na stanowisku eksploatacji i dwóch pracowników do sprzątania
3)         znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:.
- posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł.
 
Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 4 do SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
-        Termin składania ofert upływa w dniu  17.11 2011 r. o godz. 9,30.
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, sala konferencyjna, pok. 301 w dniu 17.11 2011. o godz. 10,00.
 
 
Nr ogłoszenia w BZP  360852 - 2011.         

 


 

 

Załączniki

Powiadom znajomego