W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na UZBROJENIE DZIAŁKI NR 13337/1 PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO POLICACH
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.2.2011.96-EJ
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze oferty pod ogłoszeniem


Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP na
UZBROJENIE DZIAŁKI NR 13337/1 PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO POLICACH



1.       Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dostępna jest na stronie internetowej
Urzędu Miejskiego w Policach www.police.pl.
2.    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
- wykonanie kanalizacji deszczowej z rur kamionkowych typu HEP-WORTH o śr. 200
mm, 150 mb.
-   wykonanie kanalizacji deszczowej z rur kamionkowych typu HEP-WORTH o śr. 150
mm, 100 mb.
-   wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000 mm, 9 studni.
-   wykonanie studzienki ściekowej ulicznej betonowej o śr. 500 mm, 11 szt.
-   wykonanie linii kablowej YAKY 4x25 mm2, 632 mb.
- montaż opraw oświetleniowych typu SGP340,  100 W, Philips, na słupach ocynkowanych typu
Mabo 08/60/4, 13 kpi.,
-  montaż złącza kablowo-pomiarowe, 1 kpi..
3.    Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach,
ul. Stefana Batorego 3, pok. nr 30 (i p.) w terminie do 04.11.2011 r. do godz. 10°°
4.    Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej ani częściowej.
5.    Terminy wykonania zamówienia wymagane przez Zamawiającego do 15.12.2011 r..
6.    Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 04.11.2011   r. o godz. 103° w pok. nr 32 (l p.)  w siedzibie
Urzędu Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, w obecności wykonawców.
7.    W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 1a ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dotyczące:
1)  posiadania uprawnień do wykonywania   określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2)      posiadania wiedzy i doświadczenia,
3)      dysponowania    odpowiednim    potencjałem    technicznym    oraz    osobami    zdolnymi    do wykonywania zamówienia,
4)      sytuacji ekonomicznej i finansowej.
 
7.1.    Wykonawca spełnia wymogi zawarte w SIWZ.
7.2.    Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza
powierzyć podwykonawcom.

7.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie „spełnia, nie spełnia". Nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.
8.    Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
•     cena oferty - 100 %
9.       Okres związania z ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
10.   Nie pobiera się wadium.
11.   Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12.   Zamawiający   nie   przewiduje   wyboru   najkorzystniejszej   oferty   z   zastosowaniem   aukcji elektronicznej.
13.   Zamawiający nie przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,
zamówień    uzupełniających,    stanowiących    nie    więcej    niż    50%    wartości    zamówienia podstawowego.
14.   Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 20.10.2011 r.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami
Projekty
Przedmiary i STWIO

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ogłoszenie oraz wyjaśnienia odpowiedzi do SIWZ
Ogłoszenie oraz wyjaśnienia odpowiedzi do SIWZ cz.2
Ogłoszenie o wyborze oferty
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Załączniki

Powiadom znajomego