Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach

ul. Grzybowa 50, 72-010 Police,

tel. (91)42-41-310, (91)42-41-313,

fax. (91)317-00-15

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn." Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Traugutta i Niedziałkowskiego
w Policach”

 

Nr postępowania przetargowego: ZWiK /02/ 2016

 

  • Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 984, 1047 i 1473 z 2014r. poz. 423, 768, 811, 915,114 i 1232 oraz 2015r. poz. 349.
  • Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe w Biuletynie Zamówień Publicznych.
  • Ogłoszenia o zamówieniu i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostaną zamieszczone na stronach internetowych Zamawiającego: www.zwik.police.pl oraz www.bip.police.pl. Ogłoszenia o zamówieniu zamieszczone w siedzibie Zamawiającego i Urzędzie Miejskim w Policach, ul. Stefana Batorego 3.
  • Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
  • Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa
  • Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • Przedmiot zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Traugutta i Niedziałkowskiego w Policach"
    • Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi :

W zakresie wykonania dokumentacji projektowej:

a) wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego wykonawczego na potrzeby uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę i uzgodnienie go z Zamawiającym,

b) wykonanie badań i ekspertyz na potrzeby dokumentacji budowlanej i wykonawczej,

c) uzyskanie opinii o warunkach gruntowo – wodnych w terenie objętym inwestycją,

d) złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę we właściwej jednostce administracji lokalnej i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,

e) opracowanie dokumentacji wykonawczej i uzgodnienie jej z Zamawiającym,

f) opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie,

g) wykonanie aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych,

h) uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz przyszłej budowy infrastruktury.

W zakresie wykonania robót budowlanych:

  • budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości około 238 m,
  • zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników,
  • zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami,
  • usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac,

Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie dokumentacji odbiorowej określonej w projekcie umowy.

  • Wspólny Słownik Zamówienia  (CPV):

Grupa robót:

45100000-8         Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9         Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71300000-1         Usługi inżynieryjne

Klasa robót:

45110000-1         Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8         Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71320000-7         Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Kategoria robót:

45111200-0         Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8         Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71322200-3         Usługi projektowania rurociągów

 

  • Opis sposobu przygotowania oferty w punkcie 12 SIWZ.
    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający następujące warunki:
    • posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

Ponadto:

  • spełniają wymogi zawarte w SIWZ,
  • profil działalności wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, 
  •  wykonawca wykaże wykonanie należycie w okresie ostatnich:
    - 5 lat od wszczęcia postępowania  lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia,
    - 3 lat od wszczęcia postępowania  lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług projektowych stanowiącym przedmiot zamówienia,

 

  • Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Oświadczenie wykonawcy (wg zał. nr 3 do SIWZ)
  • Wykaz robót podobnych ( wg zał. nr 4.1 do SIWZ)
  • Wykaz usług podobnych ( wg zał. nr 4.2 do SIWZ)
  • Wykaz osób ( wg zał. nr 4.3 do SIWZ)

 

  • Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków.

W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w pkt 7 SIWZ Zamawiający, na podstawie art. 26 PZP, żąda następujących dokumentów:

  • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ,
  • aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąca przed upływem terminu składania ofert.
  • dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ,
  • wykazu wykonanych:
    - w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych lub z okresu krótszego jeśli okres działalności jest krótszy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
    - w ciągu ostatnich trzech lat usług projektowych lub z okresu krótszego jeśli okres działalności jest krótszy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,
  • polisy lub innego ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

 

Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg. formuły: spełnia – nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.

 

  • Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset 00/100 złotych) do dnia 25.07.2016 r. do godz. 12:00. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium opisano w punkcie 21 SIWZ.

 

  • Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie.
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa - 95%, gwarancja - 5%

Sposób oceny:          

Cena - 95%

Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:

 

cena najniższa

------------------------------------------------ x 100 pkt x znaczenie kryterium 95 %

cena oferty ocenianej

 

Okres gwarancji - 5 %

Sposób przyznania punktów w kryterium „Okres gwarancji”:

Za przedłużenie okresu gwarancji Wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:

a) okres gwarancji na przedmiot umowy w minimalnym wymiarze

wymaganym w SIWZ, tj. w wymiarze 36 miesięcy – 0 pkt

b) Maksymalny okres gwarancji tj. w wymiarze 48 miesięcy – 5 pkt 

Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót, do oceny ofert w kryterium „okres gwarancji” zostanie przyjęty okres 48 miesięcy czyli maksymalny zgodny z żądaniem i możliwościami Zamawiającego.

 

Jeżeli w postępowaniu Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ponieważ zostały złożone dwie oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji, Zamawiający wzywa wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być mniej korzystne od pierwotnie złożonych ofert.

  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  • Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  • Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
  • Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 lub art. 134.
  • Zamawiający zamierza zawrzeć Umowę wg wzoru załączonego do SIWZ po wyborze Wykonawcy dokonanym w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Miejscem składania ofert jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72-010 Police (I piętro pokój nr 206). Oferty należy składać osobiście we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać pocztą na adres Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72 - 010 Police do dnia 25.07.2016 r. do godz. 12.00.
  • Otwarcie ofert odbędzie się dnia 25.07.2016 r. o godz. 12.15 w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Policach 72-010 Police, ul. Grzybowa 50 (pokój nr 307).
  • Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
  • Termin wykonania zamówienia – do 30.11.2016 r.
  • Uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest przedstawiciel Zamawiającego Pan Janusz Zdziebło, tel. 91 424 13 13, fax.: 91/ 317 00 15.

 

 

Police, dnia 07.07.2016r.                                                 

 



Załączniki:

Ogłoszenie
SIWZ
Umowa załącznik nr 1
Załączniki do SIWZ 2-6
Program funkcjonalno użytkowy załącznik nr 7
Załącznik nr 1 do PFU
Załącznik nr 2 do PFU
Załącznik nr 3 do PFU
Załącznik nr 4 do PFU
Załącznik nr5 do PFU
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego