W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Wydział Spraw Obywatelskich

Wydział Spraw Obywatelskich
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
dyrektor: Katarzyna Szkaplewicz-Doba
Tel. 91 43 11 801
e-mail: katarzyna.doba@police.pl

Do zakresu działania Wydziału Spraw Obywatelskich należy w szczególności:

Ewidencja ludności:

  1. Przyjmowanie i rejestracja danych niezbędnych do zameldowania na pobyt stały i czasowy lub wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego.
  2. Rejestracja zgłoszeń meldunkowych cudzoziemców; wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu z pobytu stałego i czasowego, zamieszkaniu poza granicami RP oraz pełnego lub częściowego odpisu danych osobowych z rejestru Mieszkańców i z rejestru PESEL.
  3. Nadawanie nr PESEL dla obywateli polskich i obcokrajowców przy zameldowaniu oraz na podstawie odrębnych przepisów.
  4. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania oraz anulowania czynności materialno-technicznej polegającej na zarejestrowaniu faktu zameldowania na pobyt stały lub czasowy.
  5. Udostępnianie danych z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL.
  6. Przekazywania danych do Rejestru Danych Kontaktowych oraz ich aktualizowanie lub usuwanie.
  7. Rejestracja , nadanie nr Pesel, statusu UKR i aktualizacja danych obywateli Ukrainy.
  8. Zastrzeganie numeru PESEL.

Dowody osobiste:

  1. Przyjmowanie wniosków, wydawanie i wymiana dowodów osobistych.
  2. Nadawanie numeru Pesel przy składaniu wniosku o wydanie dowodu osobistego.
  3. Przyjmowanie zgłoszeń o utracie i uszkodzeniu dowodu osobistego.
  4. Wydawanie dowodów osobistych przy współpracy z Centrum Personalizacji Dokumentów.
  5. Unieważnianie dowodów osobistych.
  6. Wprowadzanie i przetwarzanie danych w Rejestrze Dowodów Osobistych.
  7. Wydawanie zaświadczeń zawierających dane przetwarzane w Rejestrze Dowodów Osobistych.
  8. Udostępnianie dokumentacji związanej z dowodami osobistymi.
  9. Archiwizacja dokumentacji związanej z dowodami osobistym.
  10. Przekazywanie danych do Rejestru Danych Kontaktowych oraz ich aktualizowanie lub usuwanie.
  11. Rejestracja i aktualizacja danych obywateli Ukrainy.

Zadania realizowane w związku z organizacją wyborów do Sejmu, Senatu, Prezydenta RP, organów jednostek samorządu terytorialnego, referendów w tym m.in.:

  1. Prowadzenie CRW.
  2. Sporządzanie spisu wyborców.
  3. Wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania.
  4. Przyjmowanie oświadczeń o udzieleniu i przyjęciu pełnomocnictwa do głosowania.
  5. Sporządzanie aktów pełnomocnictwa do głosowania.
  6. Wydawanie decyzji o ujęciu w stałym obwodzie głosowania.

Zadania realizowane przez wydział:

  1. Współdziałanie z Policją, Strażą Miejską, organami ochrony pożarowej, WOPR.
  2. Współpraca z organami ochrony pożarowej, Ochotniczymi Strażami Pożarnymi z terenu gminy Police.
  3. Współpraca w zakresie organizacji komunikacji na terenie gminy.
  4. Wydawanie zezwoleń na organizowanie imprez masowych.
  5. Wydawania pozwoleń na zgromadzenia i nadzór nad ich przebiegiem.
  6. Sprawy repatriacji.
  7. Prowadzenie rejestracji na potrzeby założenia ewidencji wojskowej oraz prowadzenia kwalifikacji wojskowej.
  8. Przeprowadzanie kwalifikacji wojskowej.
  9. Prowadzenie wykazu osób o nieuregulowanym stosunku do powszechnego obowiązku obrony.

Pracownicy:

Katarzyna Szkaplewicz-Doba (dyrektor wydziału) 91 431 18 01, katarzyna.doba@police.pl

Małgorzata Kempisty (z-ca dyrektora)- tel. 91 431 18 22, malgorzata.kempisty@police.pl

Katarzyna Kamińska (główny specjalista)- tel. 91 431 18 05, katarzyna.kaminska@police.pl

Anna Sosnowska (inspektor) - tel. 91 431 18 05, anna.sosnowska@police.pl

Natalia Hlek (podinspektor) – tel. 91 431 18 04, natalia.hlek@police.pl

Kornelia Kiryjczuk (referent) – tel. 91 431 18 04, kornelia.kiryjczuk@police.pl

Magdalena Zimna (główny specjalista) - tel. 91 431 18 11,12 magdalena.zimna@police.pl

Renata Małodobra (inspektor) - tel. 91 431 18 11,12, renata.malodobra@police.pl

Wioletta Stasiełuk (inspektor) - tel. 91 431 18 11,12, wioletta.stasieluk@police.pl

Powiadom znajomego