W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

ul. Bankowa 18, pok. 411.
Punkt informacyjno-konsultacyjny czynny codziennie w godz. 7:00 – 15:00,
tel. 91 43 11 871

Do zadań komisji należy w szczególności:

  1. przygotowanie wraz z pełnomocnikiem Burmistrza Gminy ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych projektu gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
  2. rozpatrywanie spraw związanych z wprowadzaniem w życie gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
  3. inicjowanie działań w zakresie zwiększania dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej, 
  4. umożliwianie rodzinom, w których występują problemy alkoholowe, korzystanie z pomocy psychospołecznej i prawnej, a w szczególności ochrony przed przemocą w rodzinie,
  5. inicjowanie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej, w szczególności dla dzieci i młodzieży, 
  6. motywowanie osób nadużywających alkoholu do podjęcia terapii odwykowej,
  7. pomoc członkom rodzin osób uzależnionych od alkoholu w podjęciu decyzji o rozpoczęciu własnej terapii współuzależnienia, 
  8. udzielanie pomocy psychospołecznej i prawnej rodzinom, w których występują problemy alkoholizmu i przemocy, 
  9. opiniowanie programów profilaktycznych dla dzieci i młodzieży,
  10. organizowanie wraz z pełnomocnikiem Burmistrza Gminy ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, szkoleń i kampanii edukacyjnych w dziedzinie rozwiązywania problemów alkoholowych,
  11. współpraca z Pełnomocnikiem Burmistrza Gminy ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, 
  12. wydawanie opinii w sprawach zgodności lokalizacji punktu sprzedaży z uchwałami Rady Miejskiej, o których mowa w art. 12 ust. 1 i 2 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
  13. kontrola przestrzegania zasad i warunków korzystania z wydanych przez Urząd zezwoleń, 
  14. współpraca z organizacjami pozarządowymi i instytucjami działającymi na rzecz profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

Powiadom znajomego