W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

TI.7013.10.2016

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa odcinka ulicy Leśnej w miejscowości Trzebież
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy TI.7013.10.2016
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
Sposób składania ofert sekretariat Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30)
 
 

Burmistrz  Polic

ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police , tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,

na podstawie ustawy  Prawo zamówień publicznych (PZP),

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP


Przebudowa odcinka ulicy Leśnej w miejscowości Trzebież





  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona jest na stronie internetowej: www.police.pl.
  2. Przedmiotem  zamówienia jest  przebudowa odcinka ulicy Leśnej o dł.131 m wraz z siecią wodociągową i kanalizacją deszczową.
  3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych
  4. Wymagany termin wykonania zamówienia do 30 września 2016 r.   
  5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
    1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

   b.  posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki
                     budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę drogi klasy D o dł. 100 m.    

   c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan., posiadają wymagane uprawnienia, wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa.

 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

   a. Wykonawca  przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego oświadczeniami  oraz  dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu;

   b.  ocena  spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się  będzie poprzez  sprawdzenie kompletności, poprawności oraz  aktualności złożonych oświadczeń  i dokumentów – metoda spełnia / nie spełnia.

  7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

                  - cena ofertowa – 80%

                  - okres gwarancji i rękojmi – 20%

   8. Wadium w wysokości 15 000 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

   9. Oferty  należy   składać  w  sekretariacie   Urzędu  Miejskiego w Policach, 72-010  Police,  ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 22.07.2016 r. do godz. 930.

  10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.07.2016 r. o godz. 1000 w sali nr 32 w Urzędzie  Miejskim w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3.

  11.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

  12.  Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamiczn. systemu zakupów. 

  13.  Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  14.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,  zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na podst. art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP.                            

  15.  Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 07.07.2016 r.

 
 

Załączniki

SIWZ pdf, 425 kB
Zał. nr 1-6 doc, 99 kB
Zał. nr 7 docx, 46 kB

Powiadom znajomego