ZWiK /03/ 2016
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn." Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Traugutta i Niedziałkowskiego w Policach” |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | ZWiK /03/ 2016 |
Zamawiający | Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72-010 Police |
Tryb zamówienia | I (II) Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72-010 Police |
Zawiadomienie o wyborze oferty został zamieszczone w załączeniu poniżej
Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach
ul. Grzybowa 50, 72-010 Police,
tel. (91)42-41-310, (91)42-41-313,
fax. (91)317-00-15
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn." Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Traugutta i Niedziałkowskiego w Policach”
Nr postępowania przetargowego: ZWiK /03/ 2016
-
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 984, 1047 i 1473 z 2014r. poz. 423, 768, 811, 915,114 i 1232 oraz 2015r. poz. 349.
-
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe w Biuletynie Zamówień Publicznych.
-
Ogłoszenia o zamówieniu i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostaną zamieszczone na stronach internetowych Zamawiającego: www.zwik.police.pl oraz www.bip.police.pl. Ogłoszenia o zamówieniu zamieszczone w siedzibie Zamawiającego i Urzędzie Miejskim w Policach, ul. Stefana Batorego 3.
-
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
-
Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa
-
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
-
Przedmiot zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Traugutta i Niedziałkowskiego w Policach"
-
Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi :
W zakresie wykonania dokumentacji projektowej:
a) wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego wykonawczego na potrzeby uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę i uzgodnienie go z Zamawiającym,
b) wykonanie badań i ekspertyz na potrzeby dokumentacji budowlanej i wykonawczej,
c) uzyskanie opinii o warunkach gruntowo – wodnych w terenie objętym inwestycją,
d) złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę we właściwej jednostce administracji lokalnej i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
e) opracowanie dokumentacji wykonawczej i uzgodnienie jej z Zamawiającym,
f) opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie,
g) wykonanie aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych,
h) uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz przyszłej budowy infrastruktury.
W zakresie wykonania robót budowlanych:
-
budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości około 238 m,
-
zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników,
-
zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami,
-
usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac,
Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie dokumentacji odbiorowej określonej w projekcie umowy.
-
Wspólny Słownik Zamówienia (CPV):
Grupa robót:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71300000-1 Usługi inżynieryjne
Klasa robót:
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Kategoria robót:
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71322200-3 Usługi projektowania rurociągów
-
Opis sposobu przygotowania oferty w punkcie 12 SIWZ.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający następujące warunki:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ponadto:
-
spełniają wymogi zawarte w SIWZ,
-
profil działalności wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia,
-
wykonawca wykaże wykonanie należycie w okresie ostatnich: - 5 lat od wszczęcia postępowania lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, - 3 lat od wszczęcia postępowania lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług projektowych stanowiącym przedmiot zamówienia,
-
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
-
Oświadczenie wykonawcy (wg zał. nr 3 do SIWZ)
-
Wykaz robót podobnych ( wg zał. nr 4.1 do SIWZ)
-
Wykaz usług podobnych ( wg zał. nr 4.2 do SIWZ)
-
Wykaz osób ( wg zał. nr 4.3 do SIWZ)
-
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków.
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w pkt 7 SIWZ Zamawiający, na podstawie art. 26 PZP, żąda następujących dokumentów:
-
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ,
-
aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąca przed upływem terminu składania ofert.
-
dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ,
-
wykazu wykonanych: - w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych lub z okresu krótszego jeśli okres działalności jest krótszy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - w ciągu ostatnich trzech lat usług projektowych lub z okresu krótszego jeśli okres działalności jest krótszy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,
-
polisy lub innego ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg. formuły: spełnia – nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.
-
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset 00/100 złotych) do dnia 11.08.2016 r. do godz. 12:00. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium opisano w punkcie 21 SIWZ.
-
Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa - 95%, gwarancja - 5%
Sposób oceny:
Cena - 95%
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
cena najniższa
------------------------------------------------ x 100 pkt x znaczenie kryterium 95 %
cena oferty ocenianej
Okres gwarancji - 5 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „Okres gwarancji”:
Za przedłużenie okresu gwarancji Wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:
a) okres gwarancji na przedmiot umowy w minimalnym wymiarze
wymaganym w SIWZ, tj. w wymiarze 36 miesięcy – 0 pkt
b) Maksymalny okres gwarancji tj. w wymiarze 48 miesięcy – 5 pkt
Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót, do oceny ofert w kryterium „okres gwarancji” zostanie przyjęty okres 48 miesięcy czyli maksymalny zgodny z żądaniem i możliwościami Zamawiającego.
Jeżeli w postępowaniu Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ponieważ zostały złożone dwie oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji, Zamawiający wzywa wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być mniej korzystne od pierwotnie złożonych ofert.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
-
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
-
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
-
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 lub art. 134.
-
Zamawiający zamierza zawrzeć Umowę wg wzoru załączonego do SIWZ po wyborze Wykonawcy dokonanym w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
Miejscem składania ofert jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72-010 Police (I piętro pokój nr 206). Oferty należy składać osobiście we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać pocztą na adres Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72 - 010 Police do dnia 11.08.2016 r. do godz. 12.00.
-
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 11.08.2016 r. o godz. 12.15 w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Policach 72-010 Police, ul. Grzybowa 50 (pokój nr 307).
-
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
-
Termin wykonania zamówienia – do 30.11.2016 r.
-
Uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest przedstawiciel Zamawiającego Pan Janusz Zdziebło, tel. 91 424 13 13, fax.: 91/ 317 00 15.
Police, dnia 26.07.2016r.