ZWiK /01/ 2016, UWAGA: dokonano modyfikacji SIWZ
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | zaprojektowanie i wykonanie zadania pn." Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Energetyków w Policach” |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | ZWiK /01/ 2016, UWAGA: dokonano modyfikacji SIWZ |
Zamawiający | Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72-010 Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72-010 Police (I piętro pokój nr 206) |
Zawiadomienie do wyborze oferty zostało zamieszczone w załączeniu poniżej
Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach
ul. Grzybowa 50, 72-010 Police,
tel. (91)42-41-310, (91)42-41-313,
fax. (91)317-00-15
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn." Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Energetyków w Policach”
Nr postępowania przetargowego: ZWiK /01/ 2016
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 984, 1047 i 1473 z 2014r. poz. 423, 768, 811, 915,1146 i 1232 oraz 2015r. poz. 349.
- Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe w Biuletynie Zamówień Publicznych.
- Ogłoszenia o zamówieniu i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostaną zamieszczone na stronach internetowych Zamawiającego: www.zwik.police.pl oraz www.bip.police.pl. Ogłoszenia o zamówieniu zamieszczone w siedzibie Zamawiającego i Urzędzie Miejskim w Policach, ul. Stefana Batorego 3.
- Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
- Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa
- Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- Przedmiot zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Budowa sieci sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Energetyków w Policach"
- Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi :
W zakresie wykonania dokumentacji projektowej:
a) wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego wykonawczego na potrzeby uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę i uzgodnienie go z Zamawiającym,
b) wykonanie badań i ekspertyz na potrzeby dokumentacji budowlanej i wykonawczej,
c) uzyskanie opinii o warunkach gruntowo – wodnych w terenie objętym inwestycją,
d) złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę we właściwej jednostce administracji lokalnej i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
e) opracowanie dokumentacji wykonawczej i uzgodnienie jej z Zamawiającym,
f) opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie,
g) wykonanie aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych,
h) uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz przyszłej budowy infrastruktury.
W zakresie wykonania robót budowlanych:
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości około 354 m,
- zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników,
- zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami,
- usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac,
Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie dokumentacji odbiorowej określonej w projekcie umowy.
- Wspólny Słownik Zamówienia (CPV):
Grupa robót:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71300000-1 Usługi inżynieryjne
Klasa robót:
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Kategoria robót:
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71322200-3 Usługi projektowania rurociągów
- Opis sposobu przygotowania oferty w punkcie 12 SIWZ.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ponadto:
- spełniają wymogi zawarte w SIWZ,
- profil działalności wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia,
- wykonawca wykaże wykonanie należycie w okresie ostatnich:
- 5 lat od wszczęcia postępowania lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia,
- 3 lat od wszczęcia postępowania lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług projektowych stanowiącym przedmiot zamówienia,
- Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Oświadczenie wykonawcy (wg zał. nr 3 do SIWZ)
- Wykaz robót podobnych ( wg zał. nr 4.1 do SIWZ)
- Wykaz usług podobnych ( wg zał. nr 4.2 do SIWZ)
- Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków.
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w pkt 7 SIWZ Zamawiający, na podstawie art. 26 PZP, żąda następujących dokumentów:
- oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ,
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąca przed upływem terminu składania ofert.
- dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ,
- wykazu wykonanych:
- w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych lub z okresu krótszego jeśli okres działalności jest krótszy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- w ciągu ostatnich trzech lat usług projektowych lub z okresu krótszego jeśli okres działalności jest krótszy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, - polisy lub innego ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg. formuły: spełnia – nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.
- Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 6500,00 zł (słownie: szesć tysięcy pięćset złotych) do dnia 13.07.2016 r. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium opisano w punkcie 21 SIWZ.
- Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa - 95%, gwarancja - 5%
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
- Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 lub art. 134.
- Zamawiający zamierza zawrzeć Umowę wg wzoru załączonego do SIWZ po wyborze Wykonawcy dokonanym w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Miejscem składania ofert jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72-010 Police (I piętro pokój nr 206). Oferty należy składać osobiście we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać pocztą na adres Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72 - 010 Police do dnia 13.07.2016 r. do godz. 12.00.
- Otwarcie ofert odbędzie się dnia 13.07.2016 r. o godz. 12.15 w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Policach 72-010 Police, ul. Grzybowa 50 (pokój nr 307).
- Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
- Termin wykonania zamówienia – do 30.11.2016 r.
- Uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest przedstawiciel Zamawiającego Pan Janusz Zdziebło, tel. 91 424 13 13, fax.: 91/ 317 00 15.
Police, dnia 28.06.2016r. Dyrektor
Inż. Zbigniew Koźlarek
W dniu 06.07.2016 r. dokonano modyfikacji SIWZ.