W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

TI.7011.1.2016

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej pn.:"Budowa ścieżki rowerowej w miejscowości Trzebież".
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7011.1.2016
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie

Ogłoszenie o wyborze oferty zostało zamieszczone poniżej

BURMISTRZ POLIC
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel: 091 43 118 30, fax: 091 43 118 32,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 PZP


na
OPRACOWANIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PN.:”BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W
MIEJSCOWOŚCI TRZEBIEŻ”.


1. Prowadzący postępowanie: Urząd Miejski w Policach Wydział Techniczno-Inwestycyjny (ul. Bankowej 18, 72-010 Police, tel: 091 43 118 65, fax: 091 43 118 71)
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej zamawiającego – www.police.pl .
3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej ścieżki rowerowej od skrzyżowania z ulicą Brzozową do ulicy
Spacerowej w miejscowości Trzebież. Długość projektowanego odcinka wynosi ok.2,0 km. Inwestycja zlokalizowana jest w większości w pasie drogi gminnej.
Zamawiający przewiduje ścieżkę rowerową dwukierunkową bądź ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni bitumicznej lub nawierzchni z kostki betonowej
niefazowanej. Projektowaną drogę rowerową należy dostosować do warunków miejscowych, istniejącego zagospodarowania terenu. W ramach
przedmiotu zamówienia należy uwzględnić budowę miejsc obsługi rowerzystów przeznaczonych do odpoczynku rowerzystów, wyposażonych w różne
elementy infrastruktury, w tym między innymi: ławki, stojaki rowerowe.
4. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 71-32-00-00-7, 71-35-40-00-4
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
7. Wymagany termin wykonania zamówienia – nie krótszy niż 150 dni i nie dłuższy niż 200 dni od dnia podpisania umowy
8. Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
9. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, w szczególności dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na
opracowaniu dokumentacji projektowej polegającej na budowie lub przebudowie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.Prawo budowlane) drogi o
parametrach klasy Z o długości minimum 1000 mb. Zamawiający uwzględni tylko te usługi, które zostały zakończone, na które została wydana decyzja o
pozwoleniu na budowę, brak sprzeciwu w przypadku zgłoszenia robót lub decyzja ZRID.
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli
wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialne za projektowanie i sprawdzanie projektu w
specjalności drogowej, posiadają wymagane uprawnienia:
• Projektant branży drogowej posiada uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne
uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w
projektowaniu rozwiązań technicznych, odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia;
• Sprawdzający branży drogowej posiada uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne
uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w
projektowaniu rozwiązań technicznych, odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia;
Projektant branży drogowej będzie osobą wskazaną w umowie ,upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją umowy i do bezpośrednich
kontaktów z Zamawiającym.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców
albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest
udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania
na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.
11. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 (Rozdział
XVIII siwz).
2) W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
     - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie -dotyczy co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowej polegającej na budowie lub przebudowie (w
rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.Prawo budowlane) drogi o parametrach klasy Z o długości minimum 1000 mb. - wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 4 (Rozdział XVIII siwz),
     - Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 (Rozdział XVIII siwz).
12. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy
Pzp, Zamawiający żąda dostarczenia:
1) oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 (Rozdział XVIII siwz),
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
13. Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
14. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych
oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
15. O ocenie oferty w 95 % zadecyduje cena oferty w 5% termin wykonania.
16. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, pokój nr 30 (sekretariat) do dnia 06.06.2016 roku do godz. 10:30.
17. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
18. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
19. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
20. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych 19.05.2016 roku


Police, dnia 18.05.2016 roku

BURMISTRZ POLIC
Władysław Diakun

Załączniki

SIWZ pdf, 1015 kB

Powiadom znajomego