Promocja Gminy Police na meczach drużyny siatkarskiej biorącej udział w rozgrywkach Orlen Ligi w sezonie 2015/2016
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Promocja Gminy Police na meczach drużyny siatkarskiej biorącej udział w rozgrywkach Orlen Ligi w sezonie 2015/2016 |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Urząd Miejski w Policach - Kancelaria pok. 3C, ul. Stefana Batorego 3 |
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu pod ogłoszeniem
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Realizacja zadania „Promocja Gminy Police na meczach drużyny siatkarskiej biorącej udział w rozgrywkach Orlen Ligi w sezonie 2015/2016”
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienie publiczne
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- 1. NAZWA I ADRES: Gmina Police, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, tel. 91 43 11 830,
fax. 91 43 11 832
Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
- 2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadania „Promocja Gminy Police na meczach drużyny siatkarskiej biorącej udział w rozgrywkach Orlen Ligi w sezonie 2015/2016”
2) Rodzaj zamówienia: usługi
3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Promocja Gminy Police na meczach drużyny siatkarskiej biorącej udział w rozgrywkach Orlen Ligi w sezonie 2015/2016”
a) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa promocji Gminy Police realizowana w okresie od dnia zawarcia umowy do 30.06.2016 r. (wraz ze złożeniem sprawozdania) na meczach drużyny siatkarskiej biorącej udział w rozgrywkach Orlen Ligi w sezonie 2015/2016.
b) Szczegółowy opis zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia, która jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego.
4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- 2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- 1. WADIUM
- 2. ZALICZKI
- 3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
e) wykazania braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
Zamawiający dokona oceny wymaganego warunku wg formuły: spełnia – nie spełnia
- 4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik nr 4.
2) Inne dokumenty
a) dokumenty o których mowa w punkcie IV.3 SIWZ winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (‑e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
b) w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie IV.3 i 5 SIWZ. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
c) zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Ww. zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
d) wypełniony przez Wykonawcę formularz oferty - załącznik nr 1.
e) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 2.
f) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych – załącznik nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
- 1. UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
- 2. KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
- 3. ZMIANA UMOWY: przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie
szczegółowego określenia świadczeń promocyjnych.
- 4. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl
2) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Policach, Wydział Oświaty i Kultury, pokój nr 7, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police.
3) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.09.2015, godzina 12:30, siedziba
Zamawiającego, pokój nr 7.
4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Policach – Kancelaria pok. nr 3c, Police, ul. Stefana Batorego 3.
5) Termin związania z ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
6) Informacje dodatkowe
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej zamawiającego: https://bip.police.pl
Na tej stronie zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, zmiany SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
15.09.2015 r., numer ogłoszenia: 136199 - 2015