GKM.271.2.2015
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Ułożenie nakładki asfaltowej w ciągu ul. kościelnej w m. Przęsocin |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | GKM.271.2.2015 |
Zamawiający | Burmistrz Polic |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | sekretariat Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) |
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU
PRZETARGU
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na
„ UŁOŻENIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ W CIĄGU UL. KOŚCIELNEJ W M. PRZĘSOCIN ”
I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest ułożenie nakładki asfaltowej w ciągu ul. Kościelnej w m Przęsocin, zgodnie z dokumentacją projektową : Modernizacja ul. Kościelnej w Przęsocinie Gmina Police opracowanej przez Projektowanie Dróg i Zieleni Barbara Lasota, Szczecin ul. Batalionów Chłopskich 34/49 obejmujące roboty budowlane związane z :
1. |
Ustawieniem krawężnika betonowego 15x30cm na ławie betonowej (na wjazdach do posesji krawężnik obniżony) |
mb. |
482 |
2. |
Oczyszczeniem nawierzchni ulicy przed spryskaniem emulsja asfaltową |
m2 |
1790 |
3. |
Spryskaniem nawierzchni emulsją asfaltową |
m2 |
1790 |
4. |
Ułożeniem warstwy z mieszanki asfaltowej grubości 8cm (wyrównawcza - wiążąca |
m2 |
1790 |
5. |
Ułożeniem siatki z włókna szklanego powlekanego polimeroasfaltem |
m2 |
1790 |
6. |
Spryskaniem nawierzchni emulsją asfaltową |
m2 |
1790 |
7. |
Ułożeniem warstwy z mieszanki asfaltowej grubości 5cm |
m2 |
1790 |
8. |
Ustawieniem studni kanalizacji deszczowej Ø1000 wraz z pokrywą betonową i wykopem |
szt |
1 |
9. |
Ułożeniem rurociągu PCV Ø160 w wykopie w gruncie kat. III-IV |
mb |
10 |
10. |
Ustawieniem studzienek wpustów ulicznych Ø500 wraz z kratkami ściekowymi z polimerobetonu i wykopem |
szt. |
2 |
11 |
Uszczelnieniem emulsją asfaltową styku nawierzchni jezdni z krawężnikiem |
mb |
482 |
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będzie zamówienie.
Ponadto zamawiający informuje że z robót wskazanych w dokumentacji projektowej należy wykonać roboty wskazane w powyższym przedmiarze robót.
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi nie mniej niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania protokołu końcowego.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Wykonawca składa tylko jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. Termin wykonania zamówienia:
Do dnia 30 maja 2015 roku.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia, oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót polegających na ułożeniu nakładki asfaltowej o powierzchni min. 1800 m2. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.).
2). posiadane ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy wartości sumy ubezpieczenia nie niższej niż 100 tys. zł
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
IX. Wadium.
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500 zł (słownie : trzy tysiące pięćset złotych).
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.:
1/ pieniądzu,
2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3/ gwarancjach bankowych,
4/ gwarancjach ubezpieczeniowych,
5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Police : Bank PKO S.A. II O Szczecin ul. Bogurodzicy 5 Nr konta : 15 1240 3927 1111 0010 6013 0076, z oznaczeniem „Wadium przetargowe – Ułożenie nakładki asfaltowej w ciągu ul. Kościelnej w m. Przęsocin”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.
X. Kryteria oceny ofert:
Cena - 90 pkt
KC = CN/COB x max liczba punktów w ocenianej pozycji
KC - max liczba punktów w ocenianej pozycji
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów w kryterium cena będzie składową punktów z poszczególnych pozycji jaką może uzyskać Wykonawca – 90 pkt.
Okres gwarancji - 10 pkt
Sposób przyznania punktów w kryterium „okres gwarancji”:
okres gwarancji badanej oferty
----------------------------------------- x 10 pkt
okres gwarancji najdłuższy
Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesię cy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Jeżeli wykonawca w swojej ofercie, zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny ofert w kryterium „ gwarancja ” zostanie mu policzony okres 60 miesięcy jako maksymalny zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium okres gwarancji wynosi – 10 pkt.
Wybrana zostanie najkorzystniejsza oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów za poszczególne kryteria.
W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 91 ust. 4 ustawy PZP.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 24 marca 2015 roku do godz. 1000 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 24 marca 2015 roku o godz. 1030 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających i dodatkowych:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
XIV. Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.03.2015r.
Projekt budowlano wykonawczy (4130kB)
Plan sytuacyjno wysokościowy (557kB)
Plan sytuacyjno wysokościowy (2) (836kB)
Plan sytuacyjno wysokościowy (3) (761kB)
Profile poprzeczne (1) (424kB)
Profile poprzeczne (2) (484kB)
Profile poprzeczne (3) (483kB)
Profile poprzeczne (4) (444kB)
Profile poprzeczne (5) (430kB)
Profile poprzeczne (6) (188kB)
Profile konstrukcyjne (1131kB)
Specyfikacja techniczna (1) (8041kB)
Specyfikacja techniczna (2) (3690kB)
Specyfikacja techniczna (3) (4131kB)
Specyfikacja techniczna (4) (9087kB)
Specyfikacja techniczna (5) (2945kB)
Specyfikacja techniczna (6) (3305kB)
Specyfikacja techniczna (7) (1325kB)
Specyfikacja techniczna (8) (1877kB)
Odpowiedź na zapytanie nr1 (19kB)
Odpowiedź na zapytanie nr2 (20kB)
Odpowiedź na zapytanie zestaw 3 (20kB)
Odpowiedź na zapytanie zestaw 4 (22kB)