Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | ułożenie nakładki asfaltowej w ciągu ul. Kościelnej w miejscowości Przesącin |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Zamawiający | Burmistrz Polic |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Oferta złożona przez oferenta znacznie przewyższa kwotę zabezpieczoną w budżecie Gminy na realizację przedmiotowego zadania.
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na
„UŁOŻENIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ W CIĄGU UL. KOŚCIELNEJ W M. PRZĘSOCIN”
I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z ułożeniem nakładki w ciągu ulicy Kościelnej w m Przęsocin.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
1. | Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej (na wjazdach do posesji krawężnik obniżony) | mb | 482 |
2. | Oczyszczenie nawierzchni ulicy przed spryskaniem emulsją asfaltową | m2 | 1790 |
3. | Spryskanie nawierzchni emulsją asfaltową | m2 | 1790 |
4. | Ułożenie warstwy z mieszanki asfaltowej grubości 8cm (wyrównawcza - wiążąca) | m2 | 1790 |
5. | Ułożenie siatki z włókna szklanego powlekanego polimeroasfaltem | m2 | 1790 |
6. | Spryskanie nawierzchni emulsja asfaltową | m2 | 1790 |
7. | Ułożenie warstwy z mieszanki asfaltowej grubości 5cm | m2 | 1790 |
8. | Ustawienie studni kanalizacji deszczowej Ø1000 wraz z pokrywą betonową i wykopem | szt | 1 |
9. | Ułożenie rurociągu PCV Ø160 w wykopie w gruncie kat. III-IV | mb | 10 |
10. | Ustawienie studzienek wpustów ulicznych Ø500 wraz z kratkami ściekowymi z polimerobetonu i wykopem | szt | 2 |
11. | Uszczelnienie emulsją asfaltową styku nawierzchni jezdni z krawężnikiem | mb | 482 |
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będzie zamówienie.
Ponadto zamawiający informuje że z robót wskazanych w dokumentacji projektowej należy wykonać roboty wskazane w powyższym przedmiarze robót.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Wykonawca składa tylko jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. Termin wykonania zamówienia:
30 dni od dania przekazania placu budowy.
VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy reprezentowani są zgodnie z zapisami SIWZ, a ponadto zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP spełniają następujące warunki dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie robót drogowych.
2. posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem ułożenie nakładki asfaltowej o grubości min. 8 cm, o powierzchni min. 2 000 m2. W celu oceny spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlane i prawidłowo ukończone (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ).
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązane jest wykazać, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia w specjalności drogowej.
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu tego warunku.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. Wadium.
1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 4 000,00 zł (cztery tysiące zł) w formie określonej w art. 45 PZP.
2. Wadium należy wnieść w terminie umożliwiającym dołączenie do oferty dowodu jego wniesienia (przed upływem terminu składania ofert).
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Policach nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886 prowadzony przez I/O PKO BP SA w Szczecinie.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie bezgotówkowej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wniesienia wadium, który winien zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia do wypłaty kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych.
5. Gwarancje i poręczenia instytucji kredytowych obejmować winny czas związania ofertą.
6. Dokument wniesienia wadium winien być opisany i wskazywać, jakiego dotyczy zamówienia (WADIUM / PRZETARG /KOŚCIELNA i wykonawcy.
7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1, 1a i 2 PZP. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 PZP
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
X. Kryteria oceny ofert:
Podstawę oceny oferty stanowić będzie najniższa cena z ofert nie podlegających odrzuceniu – Cmin. W celu określenia ilości punktów dla każdej rozpatrywanej oferty należy procentowe punkty dla tego kryterium w niniejszym postępowaniu pomnożyć przez współczynnik stanowiący iloraz: Cmin/Cx, gdzie Cx – cena oferty rozpatrywanej.
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 91 ust. 5 i 6 PZP.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 26 września 2014r. do godz. 1100 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 26 września 2014r. o godz. 1130 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.
XII. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających i dodatkowych:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych.
XIV. Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.09.2014r.
Profile poprzeczne (1)
Profile poprzeczne (2)
Profile poprzeczne (3)
Profile poprzeczne (4)
Profile poprzeczne (5)
Profile poprzeczne (6)
Informacja o unieważnieniu przetargu