Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Wykonanie przyłączy do kanalizacji sanitarnej w miejscowości Trzebież – sztuk 31. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | ZWiK/08/2014 |
Zamawiający | Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Ogłoszenie o zamówieniu
Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72-010 Police, tel. (91)42-41-310,
(91)42-41-313, fax. (91)317-00-15 ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pod nazwą:
„Wykonanie przyłączy do kanalizacji sanitarnej w miejscowości Trzebież – sztuk 31”
Nr postępowania przetargowego: ZWiK /08/ 2014
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami.
2. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe w Biuletynie Zamówień Publicznych.
4. Ogłoszenia o zamówieniu i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostaną zamieszczone na stronach internetowych Zamawiającego: www.zwik.police.pl oraz www.bip.police.pl. Ogłoszenia o zamówieniu zamieszczone w siedzibie Zamawiającego i Urzędzie Miejskim w Policach, ul. Stefana Batorego 3.
5. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
6. Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa
7. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
8. Przedmiot zamówienia: Wykonanie przyłączy do kanalizacji sanitarnej w miejscowości Trzebież – sztuk 31 wg wykazu opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ
8.1. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi :
1) roboty przygotowawcze, roboty pomiarowe,
2) roboty ziemne wraz z ewentualnym odwodnieniem wykopów,
3) ułożenie rurociągów kanalizacyjnych o średnicy 160 mm z rur PVC - U i sztywności
obwodowej minimum SN 8,
4) montaż kompletnych studni rewizyjnych z PVC o średnicy 400 mm ze szczelnymi
włazami żeliwnymi,
5) wykonanie zabezpieczenia z rur ochronnych w miejscach skrzyżowań z istniejącymi
urządzeniami,
6) wykonanie przepięcia istniejących instalacji kanalizacyjnych przy budynkach
do wykonanego przyłącza,
7) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i uporządkowanie terenu,
9. Wspólny Słownik Zamówienia (CPV):
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów
do odprowadzania ścieków.
10. Opis sposobu przygotowania oferty w punkcie 10 SIWZ.
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ponadto:
- spełniają wymogi zawarte w SIWZ,
- profil działalności wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia,
- wykonawca wykaże wykonanie należycie w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia
postępowania lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy co
najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom
stanowiącym przedmiot zamówienia,
12. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Oświadczenie wykonawcy (wg zał. nr 3 do SIWZ)
- Wykaz robót podobnych ( wg zał. nr 4 do SIWZ)
13. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków.
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w pkt 7 SIWZ Zamawiający, na podstawie art. 26 PZP, żąda następujących dokumentów:
a. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ,
b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąca przed upływem terminu składania ofert.
d. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ,
e. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych lub z okresu krótszego jeśli okres działalności jest krótszy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
f. polisy lub innego ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg. formuły: spełnia – nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.
14. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 3000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych) do dnia 26.08.2014 r. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium opisano w punkcie 19 SIWZ.
15. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie.
16. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa – 100%.
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
18. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
19. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
20. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
21. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 lub art. 134.
22. Zamawiający zamierza zawrzeć Umowę wg wzoru załączonego do SIWZ po wyborze Wykonawcy dokonanym w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 do SIWZ).
23. Miejscem składania ofert jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72-010 Police (I piętro pokój nr 206). Oferty należy składać osobiście we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać pocztą na adres Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Policach ul. Grzybowa 50, 72 - 010 Police do dnia 26.08.2014 r. do godz. 12.00.
24. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 26.08.2014r. o godz. 12.15 w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Policach 72-010 Police, ul. Grzybowa 50 (pokój nr 307).
25. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
26. Termin wykonania zamówienia – do 28.11.2014 r.
27. Uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest przedstawiciel Zamawiającego Pan Marcin Podedworny, tel. 91 424 13 18, fax.: 91/ 317 00 15.
Police, dnia 07.08.2014r.