Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | REMONT CHODNIKA PRZY ŻŁOBKU PRZY UL. ROBOTNICZEJ W POLICACH |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Burmistrz Polic |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na
„REMONT CHODNIKA PRZY ŻŁOBKU PRZY UL. ROBOTNICZEJ W POLICACH
I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem chodnika przy żłobku przy ul. Robotniczej w Policach.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
- rozbiórkę krawężnika betonowego 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, wraz z wywozem
materiału rozbiórkowego na odległość do 5 km - 90 mb
- rozbiórkę obrzeży betonowych 6 x 20 cm wraz z wywozem materiału rozbiórkowego na
odległość do 5km - 330 mb
- rozbiórkę nawierzchni chodnika z płytek betonowych 50 x 50 x 7 cm wraz z
wywozem materiału rozbiórkowego na odległość do 5 km - 342 m2
- rozbiórkę nawierzchni z kostki betonowej „trylinka” wraz z wywozem materiału
rozbiórkowego na odległość do 5 km - 384 m2
- wykonanie koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 25 cm wraz z wywozem urobku na
odległość do 5 km - 746 m2
- ustawienie krawężnika betonowego 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem - 90 mb
- ustawienie obrzeży betonowych 6 x 20 cm na ławie betonowej z oporem - 390 mb
- wykonanie podbudowy z gruzu drobnowymiarowego od 0-35mm o grubości 15 cm - 746 m2
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm w kolorze szarym z
elementami w kolorze czerwonym na podbudowie betonowej o grubości 5 cm - 746 m2
- regulację studzienek o średnicy 500 mm - 5 szt
- wymiana studzienki wpustu ulicznego Ø 500 mm wraz z kratką - 1 szt
Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Jedynym podmiotem odpowiedzialnym za właściwe określenie ilości niezbędnych do wykonania prac jest Wykonawca. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będzie zamówienie.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Wykonawca składa tylko jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. Termin wykonania zamówienia:
od 14.07.2014r do 31.08.2014r
VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia
tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy reprezentowani są zgodnie z zapisami SIWZ, a ponadto zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP spełniają następujące warunki dotyczące:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający wymaga w tym zakresie od wykonawcy spełnienia następującego warunku tj. wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie robót drogowych.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający wymaga w tym zakresie od wykonawcy spełnienia następującego warunku szczegółowego tj. wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem remont chodnika, parkingu lub ścieżki rowerowej z kostki betonowej o powierzchni min. 1 000 m2. W celu oceny spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ).
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia - Zamawiający wymaga w tym zakresie od wykonawcy spełnienia następującego warunku szczegółowego tj. wykonawca wykaże, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiada wymagane uprawnienia.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
„spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3.Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. Wadium.
1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2 400,00 zł
(dwa tysiące czterysta zł) w formie określonej w art. 45 PZP.
2. Wadium należy wnieść w terminie umożliwiającym dołączenie do oferty dowodu jego wniesienia (przed upływem terminu składania ofert).
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Policach nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886 prowadzony przez I/O PKO BP SA w Szczecinie.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie bezgotówkowej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wniesienia wadium, który winien zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia do wypłaty kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych.
5. Gwarancje i poręczenia instytucji kredytowych obejmować winny czas związania ofertą.
6. Dokument wniesienia wadium winien być opisany i wskazywać, jakiego dotyczy zamówienia (WADIUM / PRZETARG /ROBOTNICZA) i wykonawcy.
7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1, 1a i 2 PZP.
8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 PZP
9. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
X. Kryteria oceny ofert:
1. Podstawę oceny oferty stanowić będzie najniższa cena z ofert nie podlegających odrzuceniu – Cmin. W celu określenia ilości punktów dla każdej rozpatrywanej oferty należy procentowe punkty dla tego kryterium w niniejszym postępowaniu pomnożyć przez współczynnik stanowiący iloraz: Cmin/Cx, gdzie Cx – cena oferty rozpatrywanej.
2. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
3. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 91 ust. 5 i 6 PZP.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 9 kwietnia 2014r. do godz. 1100 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 9 kwietnia 2014r. o godz. 1130 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.
XII. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających i dodatkowych:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
XIV. Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.03.2014r.
Ogłoszenie
SIWZ