W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP czterech fabrycznie nowych średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych z napędem 4x4
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy SO.271.1.2014
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
zamieszczono zawiadomienie o wyborze

Burmistrz Polic

Ogłasza przetarg nieograniczony powyżej kwot określonych w przepisach na podst. art. 11 ust.8 PZP

„Dostawa samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP - czterech fabrycznie nowych średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych z napędem 4x4 ”.

I. Nazwa zamawiającego: Gmina Police, ul. Stefana Batorego 3, 72 – 010 Police.

II. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - powyżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP

III. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie: www.bip.police.pl

IV. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP - czterech fabrycznie nowych średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych z napędem 4x4 ”.

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia: 16.06.2014 r.


VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, tj. którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 ustawy, do oferty należy dołączyć:

1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

4)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

5)w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podst. art.24 ust.2 pkt 5 ustawy, do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002r o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz.U. z 2012r. poz. 768 ze zm.).

8)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników.

3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według zasady „spełnia” – „nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach żądanych na ich potwierdzenie przez zamawiającego.


VIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (cena 100 %).

IX. WADIUM:

1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 50.000 zł
(słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

2. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.02.2014r.

3. Wadium może być wniesione:

a) w pieniądzu wyłącznie przelewem na rachunek wadiów i kaucji Urzędu Miejskiego w Policach
prowadzony przez : I Oddział PKO BP S.A. w Szczecinie, al. Niepodległości 40.
Numer konta: 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886, z oznaczeniem tytułu przetargu lub
numeru sprawy.

b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
(z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42 poz. 275).

c)wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony.

4. Dokument wniesienia wadium winien być opisany:

„Dostawa samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP - czterech fabrycznie nowych średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych z napędem 4x4 ”.


X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, pok. 30 w terminie do dnia 24.02.2014 do godz. 09.30.

2. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie okresu na wniesienie odwołania.

3. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w dniu 24.02.2014 roku w sali 32 o godz. 10.00 w obecności wykonawców. Przed otwarciem ofert, zamawiający poinformuje wykonawców, jaką kwotę zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.


XI. Termin związania ofertą:
1.Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamówieniach uzupełniających:

1. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia lub zamówień uzupełniających.

XIII. Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.

XIV. Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 13.01.2014r.

Ogłoszenie o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia



Wyjaśnienie treści siwz 1

Wyjaśnienie treści siwz 2

Wyjaśnienie do siwz

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Dostawy

Załączniki

osp.pdf pdf, 833 kB

Powiadom znajomego