W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy OR.271.7.2013
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY w załączniku

Burmistrz Polic

ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police

ogłasza przetarg nieograniczony

na

Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach”

1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać nieodpłatnie w Wydziale Organizacyjno-Prawnym w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro, pok. 24, w poniedziałki w godzinach od 700 do 1600, od wtorku do piątku w godz. od 730 do 1500. SIWZ dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.police.pl.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

- Joanna Szmuksta tel.: 91-431-18-24, fax. 91-431-18-32; e-mail: jszmuksta@ug.police.pl

- Agnieszka Komor tel.: 91-431-18-16.

2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach, określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.

3. Termin wykonania zamówienia: od 02 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014 r.

4. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat (lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali należycie co najmniej 2 usługi zbliżone zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia.

Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia.

5. Nie stosuje się wadium.

6. Kryterium oceny – cena 100 %.

7. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, pok. 30 w terminie do dnia 13 grudnia 2013r., do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w dniu 12 grudnia 2013r. w sali 32 (I piętro) o godz. 1015 w obecności Wykonawców.

8. Termin związania ofertą – 30 dni.

9. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.

10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

11. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29 listopada 2013r.


W związku z zapytaniami Wykonawców została zmieniona Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz przesunięty termin składania ofert.

W dniu 10.12.2013 dokonano zmiany w załączniku nr 2 (pkt 17) do SIWZ!

W dniu 11.12.2013r. dokonano zmiany w formularzach asortymentowo-cenowych 

W dniu 12.12.2013r. dokonano zmiany w załączniku nr 3 SIWZ (formularze asortymentowo-cenowe).

SIWZ

Zapytania oraz odpowiedzi z dnia 4 grudnia 2013r.

Zapytania oraz odpowiedzi z dnia 5 grudnia 2013r

Zapytanie i odpowiedź z dnia 11.12.2013r.


OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

Załączniki

zapytanie.pdf pdf, 360 kB

Powiadom znajomego