Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | OR.271.7.2013 |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony
na
„ Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach”
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać nieodpłatnie w Wydziale Organizacyjno-Prawnym w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro, pok. 24, w poniedziałki w godzinach od 700 do 1600, od wtorku do piątku w godz. od 730 do 1500. SIWZ dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.police.pl.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- Joanna Szmuksta tel.: 91-431-18-24, fax. 91-431-18-32; e-mail: jszmuksta@ug.police.pl
- Agnieszka Komor tel.: 91-431-18-16.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach, określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Termin wykonania zamówienia: od 02 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014 r.
4. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat (lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali należycie co najmniej 2 usługi zbliżone zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia.
5. Nie stosuje się wadium.
6. Kryterium oceny – cena 100 %.
7. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, pok. 30 w terminie do dnia 13 grudnia 2013r., do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w dniu 12 grudnia 2013r. w sali 32 (I piętro) o godz. 1015 w obecności Wykonawców.
8. Termin związania ofertą – 30 dni.
9. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29 listopada 2013r.
W związku z zapytaniami Wykonawców została zmieniona Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz przesunięty termin składania ofert.
W dniu 10.12.2013 dokonano zmiany w załączniku nr 2 (pkt 17) do SIWZ!
W dniu 11.12.2013r. dokonano zmiany w formularzach asortymentowo-cenowych
W dniu 12.12.2013r. dokonano zmiany w załączniku nr 3 SIWZ (formularze asortymentowo-cenowe).
Zapytania oraz odpowiedzi z dnia 4 grudnia 2013r.
Zapytania oraz odpowiedzi z dnia 5 grudnia 2013r
Zapytanie i odpowiedź z dnia 11.12.2013r.