W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont dachów na budynkach wspólnot mieszkaniowych przy ulicy Bohaterów Westerplatte 10, ulicy Rogowej 6 wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na dwie części.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 177509-2013
Zamawiający Gmina Police, ZGKiM, ul. Bankowa 18, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze ofert - w załączeniu pod ogłoszeniem.

  P R Z E T A R G
 
Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18, www.zgkim.police.pl
                    Tel. 91- 43-11-351, 695 395 408,  fax 91-317-50-37, 
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
ROBOTY BUDOWLANE


 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
 
„Remont dachów na budynkach wspólnot mieszkaniowych przy ulicy Bohaterów Westerplatte 10, ulicy Rogowej 6 wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na dwie części”
 
CZĘŚĆ I zamówienia - „Remont pokrycia dachowego z wymianą dachówki na dachówkę ceramiczną zakładkową o powierzchni ok. 240 m2 oraz z wymianą pokrycia dachu poddasza papą termozgrzewalną o pow. ok.70m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku mieszkalnym przy ul. Bohaterów Westerplatte 10 w Policach”
 
CZĘŚĆ II zamówienia - „Remont pokrycia dachowego papowego z dwuwarstwowym pokryciem dachu papą termozgrzewalną o pow. ok. 210 m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku mieszkalnym przy ul. Rogowej 6 w Policach”
 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 3a, 3b do siwz oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki nr 2a, 2b do niniejszej SIWZ.
 

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dialogu technicznego.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać  na stronie internetowej http://www.bip.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, pokój nr 310
 
Termin związania ofertą - 30 dni.

Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.  
Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży, Joanna Roszak, w sprawach merytorycznych Pan Henryk Mańkowski.
 

Wysokość  wymaganego  wadium:
 
- dla  CZĘŚĆI  I  : 2.000 zł  (słownie: dwa tysiące zł, 00/100);
- dla  CZĘŚĆI  II : 1.000 zł  (słownie: jeden tysiąc zł, 00/100);

 
Termin wykonania zamówienia:
 
- dla  CZĘŚĆI  I  :  od dnia podpisania umowy do 20.11.2013r.
- dla  CZĘŚĆI  II :  od dnia podpisania umowy do 20.11.2013r.


 
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
 
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 8a, 8b do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
 
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – według wzoru, stanowiącego załącznik nr 12a,12b do siwz.
 
3. Dowody od poprzednich zamawiających potwierdzające, że roboty opisane w wykazie wg zał. nr 12a,12b zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 
Dowodami są poświadczenia, z tym że w przypadku zamówień na roboty budowlane – inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
 
4. Kwalifikacje techniczne wykonawcy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 13a,13b do siwz.
 
5. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - wg wzoru stanowiącego zał. nr 9a,9b do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
 
Kserokopie  odpowiednich  uprawnień budowlanych, wpisu do   właściwej   Izby   Inżynierów Budownictwa oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa o opłaceniu obowiązkowego ubezpieczenia  OC, będą wymagane jedynie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana -  2 dni przed podpisaniem umowy.
 
6. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum:
- dla Części I zamówienia – 70 000 zł;
- dla Części II zamówienia – 30 000 zł;
 

7. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - wg wzoru stanowiącego zał. nr 15a,15b do siwz.
 
Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
1) Oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem II ust. 4 siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
2) odpowiednie pełnomocnictwa,
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II ust. 6 zdanie 2 SIWZ  lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 SIWZ).
3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 14a,14b do siwz wskazujące część  zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.   
4) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 7a,7b do siwz.
 
Kosztorys ofertowy szczegółowy, odzwierciedlający ceny, z których wynika oferta przetargowa, wymagany będzie jedynie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana – 2 dni przed podpisaniem umowy.

 
Harmonogram robót opracowany przez Kierownika budowy, będzie wymagany od Wykonawcy – przed rozpoczęciem robót.
 

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
 
1. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację  o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej– wg wzoru stanowiącego zał. nr 11a,11b do siwz.
 
2. Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru stanowiącego zał. nr 10a,10b do siwz.

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.
 
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, sekretariat (p. 312).
 

Termin składania ofert upływa w dniu 19.09.2013r. o godz. 09.30

Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM przy ul. Bankowej 18, 72-010 Police, pok. 301 w dniu  19.09.2013r. o godz. 10.00

























 

 
Nr ogłoszenia w BZP: 177509 -2013      

Załączniki

SIWZ.doc doc, 206 kB

Powiadom znajomego