W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Ubezpieczenie Gminy Police wraz z jednostkami organizacyjnymi, pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi z włączeniem ubezpieczenia Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na lata 2014-2016.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy FN.271.6.2013.MO
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej wyrażonej w zł równowartości kwoty 200.000 Euro
Termin składania ofert
unieważnienie
Poniżej pod ogłoszeniem zamieszczono szczegółowe informacje o unieważnieniu postępowania o udzieleniu zamówienia.

Gmina Police z siedzibą w Policach, ul. Stefana Batorego 3,

reprezentowana przez Władysława Diakuna - Burmistrza Polic

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej wyrażonej w złotych kwoty

200.000 Euro na:

UBEZPIECZENIE GMINY POLICE WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI, POMOCNICZYMI ORAZ OCHOTNICZYMI STRAŻAMI POŻARNYMI Z WŁĄCZENIEM UBEZPIECZENIA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGKIM NA LATA 2014-2016

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego – www.police.pl .

2. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Gminy Police wraz z jednostkami organizacyjnymi, pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi z włączeniem ubezpieczenia Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM na lata 2014-2016, obejmujące:

1) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadanym mieniem
i wykonywanymi zadaniami; kod wg CPV: 66516000-0,

2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM; kod wg CPV: 66516000-0,

3) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych; kod wg CPV: 66515400-7,

4) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM; kod wg CPV: 66515400-7,

5) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji; kod wg CPV: 66515000-3,

6) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ZGKiM; kod wg CPV: 66515000-3,

7) ubezpieczenie szyb od stłuczenia; kod wg CPV: 66515000-3,

8) ubezpieczenie szyb w wiatach przystankowych od stłuczenia; kod wg CPV: 66515000-3,

9) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; kod wg CPV: 66515000-3,

10) ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk; kod wg CPV: 66515000-3,

11) ubezpieczenie maszyn od szkód elektrycznych; kod wg CPV: 66515000-3,

12) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów; kod wg CPV: 66512100-3,

13) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków; kod wg CPV: 66512100-3,

14) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków zgodnie z wymogami ustawy
o ochronie przeciwpożarowej; kod wg CPV: 66512100-3,

15) ubezpieczenia komunikacyjne: OC, NNW, AC (KR), ASS, kod wg CPV: 66514110-0, 66516100-1, 66512100-3.

3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.

4. Wymagany termin wykonania zamówienia:

- ubezpieczenia majątkowe poza komunikacyjnymi: 01.01.2014r. – 31.12.2016r.

- ubezpieczenia komunikacyjne: 01.01.2014r. – 30.12.2017r. (terminy dla poszczególnych pojazdów mieszczą się w tym okresie).

Terminy dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń podane są w SIWZ.

5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy,

2) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. dotyczące:

a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b) posiadania wiedzy i doświadczenia,

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

6. Do oceny spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Wykonawca musi wykazać, iż:

1) w zakresie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z Ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 11, poz. 66 z późn. zm.) w zakresie nie mniejszym niż przedmiotu zamówienia;

1) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - wykonał co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem było ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności jednostki samorządu terytorialnego, przy czym łączna suma ubezpieczenia mienia musi wynosić nie mniej niż 100 mln zł (bez wliczania ewentualnych limitów odpowiedzialności na dodatkowe ryzyka);

2) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tych warunków;

3) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej – zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 11, poz. 66 z późn. zm.):

· posiada na dzień 31 grudnia 2012r. pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%,

· posiada na dzień 31 grudnia 2012r. pokrycie rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami co najmniej 100%.

Ocena spełniania powyższych wymagań nastąpi poprzez szczegółową analizę dokumentów
i oświadczeń złożonych przez wykonawców, zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.

7. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 20.000,00 zł.

8. Kryteria oceny ofert:

1) 80% - cena oferty obejmująca wszystkie ryzyka za cały okres realizacji zamówienia (po uwzględnieniu wszystkich upustów);

2) 20% - warunki umowy: akceptacja niższych franszyz/udziałów własnych, przyznanie środków z funduszu prewencyjnego, przyznanie zniżki z tytułu niskiej szkodowości, akceptacja zapisów rozszerzających zakres pokrycia ubezpieczeniowego, akceptacja klauzul dodatkowych.

Za ofertę najkorzystniejszą będzie uważana ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów z punktu widzenia wszystkich kryteriów oceny ofert.

9. Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Policach, ul. Stefana Batorego 3, pok. 30 (sekretariat) do dnia 23.09.2013r. do godz. 1000.

10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.09.2013r. o godz. 1015 w sali nr 32 Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Stefana Batorego 3.

11. Termin związania ofertą – 60 dni.

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i zastosowania aukcji elektronicznej.

13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia lub zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania tego zamówienia dotychczasowemu wykonawcy – ubezpieczycielowi, zgodnie z warunkami określonymi w art. 67 ust. 1 pkt 6) Ustawy Prawo zamówień publicznych – do 5% wartości zamówienia.

14. Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu 13.08.2013r.

Police dnia 14.08.2013r.

Burmistrz Polic

Władysław Diakun


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Zal. 2.1.formularz cenowy_KR, R,D 2013

Zal. 2.2.formularz cenowy_pojazdy 2013

Załącznik A szkodowość 2013

Załącznik_B_ogień 2013

Załącznik_C.1 szczegółowy wykaz budynków i budowli adm. przez ZGKiM 2013

Załącznik_C_Wykaz_budynków_wraz_z_opisem 2013

Załącznik_D_kradzież 2013

Załącznik_E_elektronika 2013

Załącznik_F_WYKAZ_POJAZDÓW 2013

Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1 do wyjaśnień szczegółowa szkodowość

Informacja o unieważnieniu postępowania

Załączniki

SIWZ.pdf pdf, 1.22 MB

Powiadom znajomego