W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „UŁOŻENIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ W CIĄGU ULICY KWIATKOWSKIEGO W m. TRZEBIEŻ – II ODCINEK"
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
wybór ofert w załączeniu pod ogłoszeniem

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na
„UŁOŻENIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ W CIĄGU ULICY KWIATKOWSKIEGO W m. TRZEBIEŻ – II ODCINEK"

I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
    72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia:
1.      Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z ułożeniem nakładki asfaltowej w ciągu   ul. Kwiatkowskiego w m. Trzebież.  
         Zakres prac obejmuje w szczególności:
        -  rozebranie krawężnika betonowego 15x30cm,                                                                    
     -  rozebranie ławy betonowej z oporem,                                                                         
     -  rozebranie nawierzchni chodnika z płytek betonowych 50x50x7,                             
     -  rozebranie obrzeży betonowych 6x20 cm,                                                                  
     -  rozebranie nawierzchni wjazdów z kostki betonowej trylinka,
     -  frezowanie nawierzchni asfaltowej jezdni o grubości 6 cm,
     -  wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej,
     -  ułożenie warstwy wyrównawczej o grubości 5 cm z mieszanki AC 11S,
     -  ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z mieszanki SMA,
     -  wymiana studzienek wpustów ulicznych Ø500 mm z kratkami na zawiasach.
Podstawą realizacji zamówienia jest przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
 V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
     Wykonawca składa tylko jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. Termin wykonania zamówienia:
        60 dni od dnia podpisania umowy
VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia
          tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy reprezentowani są zgodnie               z zapisami pkt. 6.3 SIWZ, a ponadto zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP spełniają następujące warunki dotyczące:
1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)     posiadania wiedzy i doświadczenia; - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,               w tym okresie, wykonali, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej trzy zamówienia polegające na ułożeniu nakładki asfaltowej o łącznej powierzchni min. 1000m2 i grubości min. 8cm.
3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykażą, że osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi    w specjalnościach;  drogowej, posiadają wymagane uprawnienia.
4)     sytuacji ekonomicznej i finansowej; – wykażą, że są  ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem. 
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
„spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3.Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni                          z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. Wadium.
1.      Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 14 000,00 zł
      (czternaście tysięcy zł)  w formie określonej w art. 45 PZP.
2.      Wadium należy wnieść w terminie umożliwiającym dołączenie do oferty dowodu jego  wniesienia (przed upływem terminu składania ofert).
3.      Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Policach nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886  prowadzony przez  I/O PKO BP SA                             w Szczecinie.  
4.      W przypadku wnoszenia wadium w formie bezgotówkowej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wniesienia wadium, który winien zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia do wypłaty kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych.
5.      Gwarancje i poręczenia instytucji kredytowych obejmować winny czas związania ofertą.
6.      Dokument wniesienia wadium winien być opisany i wskazywać, jakiego dotyczy zamówienia (WADIUM / PRZETARG /KWIATKOWSKIEGO) i wykonawcy.
7.      Zwrot   wadium  nastąpi   zgodnie   z   postanowieniami art. 46 ust. 1, 1a i 2 PZP.
8.      Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
9.      Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych                    w art.46 ust. 4a i 5 PZP
10.  Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
X. Kryteria oceny ofert:
1.      Podstawę oceny oferty stanowić będzie najniższa cena z ofert nie podlegających odrzuceniu – Cmin. W celu określenia ilości punktów dla każdej rozpatrywanej oferty należy procentowe punkty dla tego kryterium w niniejszym postępowaniu pomnożyć przez współczynnik stanowiący iloraz: Cmin/Cx, gdzie  Cx – cena oferty rozpatrywanej.
2.      Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
3.      W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 91 ust. 5 i 6 PZP. 
 
XI. Miejsce i termin składania ofert:
1.      Ofertę należy złożyć do dnia 30 kwietnia 2013r. do godz. 1100 w pok. nr 30 przy                   ul. Stefana Batorego 3, w Policach.
2.      Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 30 kwietnia 2013r.                 o godz. 1130 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.
XII. Termin związania ofertą:
        Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się  
         wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających i dodatkowych:
         Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
         Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo   
         zamówień publicznych.
XIV. Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.04.2013r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Przedmiar robót
Opis Kwiatkowskiego
ST Spis
ST
Dokumentacja projektowa - 1
Dokumentacja projektowa - 2
Dokumentacja projektowa - 3
Dokumentacja projektowa - 4
Dokumentacja projektowa - 5

odpowiedź na zapytanie
Wybór ofert

Załączniki

D3.pdf pdf, 1.34 MB
D2.pdf pdf, 154 kB
1.pdf pdf, 186 kB
ST.pdf pdf, 752 kB

Powiadom znajomego