przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | „UŁOŻENIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ W CIĄGU ULICY KWIATKOWSKIEGO W m. TRZEBIEŻ – II ODCINEK" |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na
„UŁOŻENIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ W CIĄGU ULICY KWIATKOWSKIEGO W m. TRZEBIEŻ – II ODCINEK"
I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, fax. (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z ułożeniem nakładki asfaltowej w ciągu ul. Kwiatkowskiego w m. Trzebież.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
- rozebranie krawężnika betonowego 15x30cm,
- rozebranie ławy betonowej z oporem,
- rozebranie nawierzchni chodnika z płytek betonowych 50x50x7,
- rozebranie obrzeży betonowych 6x20 cm,
- rozebranie nawierzchni wjazdów z kostki betonowej trylinka,
- frezowanie nawierzchni asfaltowej jezdni o grubości 6 cm,
- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej,
- ułożenie warstwy wyrównawczej o grubości 5 cm z mieszanki AC 11S,
- ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z mieszanki SMA,
- wymiana studzienek wpustów ulicznych Ø500 mm z kratkami na zawiasach.
Podstawą realizacji zamówienia jest przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Wykonawca składa tylko jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. Termin wykonania zamówienia:
60 dni od dnia podpisania umowy
VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia
tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy reprezentowani są zgodnie z zapisami pkt. 6.3 SIWZ, a ponadto zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP spełniają następujące warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia; - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej trzy zamówienia polegające na ułożeniu nakładki asfaltowej o łącznej powierzchni min. 1000m2 i grubości min. 8cm.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykażą, że osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach; drogowej, posiadają wymagane uprawnienia.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; – wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
„spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3.Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. Wadium.
1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 14 000,00 zł
(czternaście tysięcy zł) w formie określonej w art. 45 PZP.
2. Wadium należy wnieść w terminie umożliwiającym dołączenie do oferty dowodu jego wniesienia (przed upływem terminu składania ofert).
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Policach nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886 prowadzony przez I/O PKO BP SA w Szczecinie.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie bezgotówkowej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wniesienia wadium, który winien zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia do wypłaty kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych.
5. Gwarancje i poręczenia instytucji kredytowych obejmować winny czas związania ofertą.
6. Dokument wniesienia wadium winien być opisany i wskazywać, jakiego dotyczy zamówienia (WADIUM / PRZETARG /KWIATKOWSKIEGO) i wykonawcy.
7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1, 1a i 2 PZP.
8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 PZP
10. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
X. Kryteria oceny ofert:
1. Podstawę oceny oferty stanowić będzie najniższa cena z ofert nie podlegających odrzuceniu – Cmin. W celu określenia ilości punktów dla każdej rozpatrywanej oferty należy procentowe punkty dla tego kryterium w niniejszym postępowaniu pomnożyć przez współczynnik stanowiący iloraz: Cmin/Cx, gdzie Cx – cena oferty rozpatrywanej.
2. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
3. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 91 ust. 5 i 6 PZP.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 30 kwietnia 2013r. do godz. 1100 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 30 kwietnia 2013r. o godz. 1130 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających i dodatkowych:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
XIV. Ogłoszenie umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.04.2013r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Przedmiar robót
Opis Kwiatkowskiego
ST Spis
ST
Dokumentacja projektowa - 1
Dokumentacja projektowa - 2
Dokumentacja projektowa - 3
Dokumentacja projektowa - 4
Dokumentacja projektowa - 5