W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków mieszkalnych, administrowanych przez ZGKiM w Policach.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 47369-2013
Zamawiający Gmina Police, ZGKiM ul. Bankowa 18, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty - w załączeniu pod ogłoszeniem.


  P R Z E T A R G  
 
Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police,  ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695395408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
 
NA USŁUGI
 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
 
„Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji  budynków mieszkalnych, administrowanych przez ZGKiM w Policach”
 

Zakres prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno - budowlanymi, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
Zakres opracowania szczegółowo określono w Rozdziale I SIWZ. 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać  na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać 
w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
 
Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.  
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.  
Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży, Joanna Roszak.
 
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
 
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
 
1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru, stanowiącego załącznik
nr 9 do siwz
 
2. Dowody od poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wg zał. nr 9 zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 
Dowodami są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Dowodami są w przypadku zamówień na usługi - oświadczenia wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
 
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do siwz.
 
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.
 
5. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.
 
Kserokopie  odpowiednich  uprawnień oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności, będą wymagane jedynie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana -2 dni przed podpisaniem umowy.
 
6. Oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz, że w razie wybrania oferty przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
 
7. Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do siwz wskazujące część  zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), 
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.    
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
 
8. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do siwz.
 
9. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
- Oświadczenie wykonawcy będącego osobą fizyczną o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz.
 
10. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
 
11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
12. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
 
Termin składania ofert upływa w dniu  05.04.2013. o godz. 09.30
 
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 05.04.2013r. o godz. 10.00.
 
Nr ogłoszenia w BZP: 47369 -2013    




  

Załączniki

SIWZ.doc doc, 218 kB

Powiadom znajomego