Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Wykonywanie grobów murowanych dwukomorowych i czterokomorowych na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Tanowskiej w Policach, administrowanym przez ZGKiM w okresie 12 miesięcy. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | 268187-2012 |
Zamawiający | Gmina Police, ZGKiM ul. Bankowa 18, 72-010 Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Police, dnia 19.12.2012r.
P R Z E T A R G
Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18, tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695 395 408
ogłasza przetarg nieograniczony
na:
NA ROBOTY BUDOWLANE
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
„Wykonywanie grobów murowanych dwukomorowych
i czterokomorowych na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Tanowskiej w Policach, administrowanym przez ZGKiM w okresie 12 miesięcy”
i czterokomorowych, stanowiącymi załącznik nr 3 oraz ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ.
Wysokość wymaganego wadium:
Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.
Termin wykonania zamówienia:
– od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r.
Wymagana gwarancja na wykonywane roboty - 24 miesiące.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %.
Upoważnione do udzielania informacji są:
Wioletta Duży, Joanna Roszak, Henryk Mańkowski
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
-nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
- Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg zał. nr 6 do siwz.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
- Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj:
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 5 grobów murowanych lub grobowców, potwierdzone min. 2 referencjami,
- Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy), zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem – w tym wykonanie co najmniej 5 grobów murowanych lub grobowców, potwierdzone min. 2 referencjami od minimum 2 różnych zamawiających - wg zał. nr 7 do siwz,
- Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum 2 różnych zamawiających), potwierdzające, że wykonane roboty opisane w wykazie wg zał. nr 7 do siwz zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
2) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami - wg zał. nr 8 do siwz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie grobów, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9 do siwz.
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
a) posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 30.000 zł
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.:
- suma ubezpieczenia min. 30.000 zł;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia (określone w zał. nr 1 do SIWZ).
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie, w ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
Termin składania ofert upływa w dniu 03.01.2013r. o godz. 09.30.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 03.01.2013r. o godz. 10.00
Adres strony internetowej na której została zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
Nr ogłoszenia w BZP: 268187.-2012