W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonywanie grobów murowanych dwukomorowych i czterokomorowych na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Tanowskiej w Policach, administrowanym przez ZGKiM w okresie 12 miesięcy.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 268187-2012
Zamawiający Gmina Police, ZGKiM ul. Bankowa 18, 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze oferty - w załączeniu pod ogłoszeniem.

                                                                                         Police, dnia 19.12.2012r. 
 
 P R Z E T A R G  


Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18,  tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695 395 408
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
na:
 
NA ROBOTY BUDOWLANE
 
 
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
 
„Wykonywanie grobów murowanych dwukomorowych
i czterokomorowych na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Tanowskiej w Policach, administrowanym przez ZGKiM w okresie 12 miesięcy”

Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z rysunkami technicznymi - przekroje pionowe i poziome grobów murowanych dwukomorowych
i czterokomorowych, stanowiącymi załącznik nr 3 oraz ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ.


Wysokość  wymaganego  wadium:  
Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.  


Termin wykonania zamówienia:
 
– od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r.
Wymagana gwarancja na wykonywane roboty - 24 miesiące.
 
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty:   cena   100 %.  
Upoważnione do udzielania informacji są:
Wioletta Duży,  Joanna Roszak, Henryk Mańkowski
 
 
                   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
 
-nie  podlegający  wykluczeniu  z  postępowania  na  podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
 
Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych – wg  zał. nr 6 do siwz.
 
-  Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)  potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
 
- Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
 
1)  posiadający niezbędną  wiedzę i doświadczenie, tj:
 
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 5 grobów murowanych lub grobowców, potwierdzone min. 2 referencjami,
 
- Wykaz wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych   (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy), zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem – w tym wykonanie co najmniej 5 grobów murowanych lub grobowców, potwierdzone min. 2 referencjami od minimum 2 różnych zamawiających - wg zał. nr 7 do siwz,
 
- Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum 2 różnych zamawiających), potwierdzające, że wykonane roboty opisane w wykazie wg zał. nr 7 do siwz zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
 
2) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
 
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami  - wg zał. nr 8 do siwz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie grobów, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9 do siwz.  

3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
 
a) posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 30.000 zł
     
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.:
- suma ubezpieczenia min. 30.000 zł;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia (określone w zał. nr 1 do SIWZ).
 
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie, w ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
 
Termin składania ofert upływa w dniu  03.01.2013r. o godz. 09.30.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 03.01.2013r. o godz. 10.00
 
Adres strony internetowej na której została zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
 
Nr ogłoszenia w BZP: 268187.-2012

 


Załączniki

Powiadom znajomego