Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz bram garażowych w OSP Tanowo w ramach efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32, |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32, prowadzący postępowanie Urząd Miejski w Policach Wydział Spraw Obywatelskich na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP), ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz bram garażowych w OSP Tanowo
w ramach efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej.
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Policach www.police.pl .
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz bram garażowych.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach,
ul. Stefana Batorego 3, pok. nr 30 (I p.) w terminie do 25.10.2012r. do godz. 09:30
3. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej ani częściowej.
4. Terminy wykonania zamówienia wymagane przez Zamawiającego do dnia 07.12.2012r.
5. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25.10.2012 r. o godz. 10:00 w pok. nr 32 (I p.) w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Stefana Batorego 3, w obecności wykonawców.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
7. Wykonawca spełnia wymogi zawarte w SIWZ.
8. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza
powierzyć podwykonawcom.
9. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie „spełnia, nie spełnia”. Nie
spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.
10. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
§ cena oferty – 100 %
11. Okres związania z ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
12. Nie pobiera się wadium.
13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu
zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
16. Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 10.10.2012 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
SIWZ
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ
ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ
ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ
ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ
ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ
zał. 6:
SST - Spis SST-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz barm garażowych w OSP Tanowo
SST-1.0.1 - Roboty rozbiórkowe-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz barm garażowych w OSP T
SST-1.0.2 - Stolarka oknienna i drzwiowa-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz barm garażowy
SST-1.0.3 - Obróbki blacharskie-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz barm garażowych w OSP
ST- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz barm garażowych w OSP Tanowo
ST-1.0.0 - Wymagania ogólne-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz barm garażowych w OSP Tano
ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SIWZ