Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Remont pokrycia dachowego z wymianą dachówki ceramicznej karpiówki na nową o pow. ok. 330m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Odrzańskiej 8 w Policach, administrowanym przez ZGKiM. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | 213885-2012 |
Zamawiający | Gmina Police, ZGKiM, ul. Bankowa 18, 72-010 Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Police, dnia 08.10.2012r.
P R Z E T A R G
Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18, tel. 91-43-11-351, 350, kom. 695 395 408
ogłasza przetarg nieograniczony
na:
NA ROBOTY BUDOWLANE
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
„Remont pokrycia dachowego z wymianą dachówki ceramicznej karpiówki na nową o pow. ok. 330m2 wraz z robotami towarzyszącymi na budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Odrzańskiej 8 w Policach, administrowanym przez ZGKiM.”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawierają przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 3 oraz Ogólna Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załączniki nr 2 do niniejszej SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.zgkim.police.pl, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.
Wysokość wymaganego wadium: 2.400 zł (słownie: dwa tysiące czterysta zł, 00/100);
Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 07.12.2012r.
Wymagana gwarancja na wykonane roboty: 120 miesięcy.
Termin związania ofertą - 30 dni.
Kryteria wyboru oferty: cena 100 %
Upoważnione do udzielania informacji są: Wioletta Duży, Joanna Roszak, w sprawach merytorycznych Pan Henryk Mańkowski.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
- Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, tj. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg zał. nr 6.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), ewentualnie wydruk z bazy CEIDG potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
- Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj:
- którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali remont pokrycia dachów krytych dachówką ceramiczną karpiówką o powierzchni min. 300m2 (łącznie 600m2), potwierdzone referencjami,
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 SIWZ pkt 3 i 4:
3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - w tym wykonanie minimum 2 pokryć dachów krytych dachówką ceramiczną karpiówką o powierzchni min.300m2 (łącznie 600m2) - wg zał. nr 7
4. Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że roboty dekarskie opisane w wykazie wg zał. nr 7 zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
2) dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
- dysponujący przy realizacji niniejszego zamówienia minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
- dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu materiałów,
- którzy co najmniej 70% zamówienia (tj. pokrycie dachu) wykonają siłami własnymi,
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami - wg zał. nr 8 z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
- Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia – wg zał. nr 8 ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu.
- Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom - wg zał. nr 9.
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:
-posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę:
- suma ubezpieczenia min. 80.000 zł;
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.:
- suma ubezpieczenia min. 80.000 zł;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.
Termin składania ofert upływa w dniu 23.10.2012r. o godz.09.30.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, pok. 301 w dniu 23.10.2012r. o godz. 10.00.
Adres strony internetowej na której została zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
Nr ogłoszenia w BZP 213885 -2012