W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i oświetlenia drogowego Polickiej Grupy Zakupowej.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GKM.271.10.2012
Zamawiający Gmina Police ul. Stefana Batorego 3
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police tel. 091 431 18 30, fax. 091 431 18 32, www.police.pl zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne zamieszczonym w dniu 5 października 2012 roku w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (nr ogłoszenia 315787-2012) pn.: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO LOKALI, OBIEKTÓW I OŚWIETLENIA DROGOWEGO POLICKIEJ GRUPY ZAKUPOWEJ przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Części I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów z grupą taryfową C i G za najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez: PGE Obrót S.A. ul. 8-go Marca 6 35 – 959 Rzeszów PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysku – Kamiennej Al. M.J. Piłsudskiego 51 26 – 110 Skarżysko - Kamienna Uzasadnienie wyboru: Na podstawie art. 91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (PZP) oraz kryterium oceny ofert określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (100%-cena oferty za 1 MWh), wybrana oferta otrzymała najwyższą ilość punktów. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe Gmina Police
ul. Stefana Batorego 3
Osoba do kontaktów: Tomasz Kartanowicz
72-010 Police
POLSKA
Tel.: +48 914311878
E-mail: gkm1@ug.police.pl
Faks: +48 914311832


Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.police.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem:Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: tak
Szczecińsko-Polickie Przedsiębiorstwo Komunikayjne
ul. Fabryczna 21
72-010 Police
POLSKA
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A
ul.Bankowa 18
72-010 Police
POLSKA
Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej „TRANS-NET” S.A.
ul. Tanowska 8
72-010 Police
POLSKA

Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą: Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i oświetlenia drogowego Polickiej Grupy Zakupowej.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług Dostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Polska,gmina Police.
Kod NUTS PL425
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie
11.248,34 MWh (+/- 15 %) w okresie od dnia 1.1.2013 r. do 31.12.2014 r.
Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie dla potrzeb lokali, obiektów i oświetlenia drogowego.
2. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną: 618 szt.
3. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 Elektryczność
4. Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie odrębnych umów sprzedażowych pomiędzy poszczególnymi Zamawiającymi a Wykonawcą.
5. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi (odbiorcami) a operatorami systemu dystrybucyjnego (OSD):
ENEA Operator sp. z o.o.
6. Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r., nr 89, poz. 625 z późń.zm.) oraz aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający udzielą zamówienia w trzech częściach:
Część I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów z grupą taryfową C i G,
Część II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów z grupą taryfową B.
(B22 i B23).
Część III zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 09310000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie
11.248,34 MWh (+/- 15 %)
II.2.2)Informacje o opcjach Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji Rozpoczęcie 1.1.2013. Zakończenie 31.12.2014
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów z grupą taryfową C i G 1)Krótki opis 1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną: 535 szt.
2. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 6.352,17 MWh
(+/- 15 %),
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 09310000
3)Wielkość lub zakres 1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną: 535 szt.
2. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 6.352,17 MWh
(+/- 15 %), z tego:
Strefa I 4.962,87 MWh.
Strefa II 1.389,30 MWh.
Strefa III 0,00 MWh.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny.
3. Okres dostaw od dnia 1.1.2013 r. do dnia 31.12.2014 r.
4. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej – lokale i obiekty z grupą taryfową C i G, wraz ze wskazaniem terminów rozpoczęcia dostaw do każdego z nich stanowi Załącznik nr 1.1. do SIWZ
5. W Załączniku numer 1.1. wskazano, dla których punktów poboru nastąpi pierwsza lub kolejna zmiana sprzedawcy.
6. W Załączniku numer 1.1. wskazano właściwego operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru.
Uwaga dotycząca grupy taryfowej i mocy umownej:
W wykazach stanowiących załączniki do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Rozpoczęcie 1.1.2013. Zakończenie 31.12.2014
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 2 Nazwa: Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów z grupą taryfową B (B22 i B23) 1)Krótki opis 7. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną: 3 szt.
8. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 1.803,98 MWh
(+/- 15 %),
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 09310000
3)Wielkość lub zakres 7. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną: 3 szt.
8. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 1.803,98 MWh
(+/- 15 %), z tego:
Strefa I 386,92 MWh.
Strefa II 575,62 MWh.
Strefa III 841,44 MWh.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny.
9. Okres dostaw od dnia 1.1.2013 r. do dnia 31.12.2014 r.
10. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej – lokale i obiekty z grupą taryfową B (B22 i B23) wraz ze wskazaniem terminów rozpoczęcia dostaw do każdego z nich stanowi Załącznik nr 1.2. do SIWZ
11. W Załączniku numer 1.2. wskazano, dla których punktów poboru nastąpi pierwsza lub kolejna zmiana sprzedawcy.
12. W Załączniku numer 1.2. wskazano właściwego operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru.
Uwaga dotycząca grupy taryfowej i mocy umownej:
W wykazach stanowiących załączniki do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Rozpoczęcie 1.1.2013. Zakończenie 31.12.2014
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 3 Nazwa: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego 1)Krótki opis 1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 80 szt.
2. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy 3.092,19 MWh
(+/-15 %),
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 09310000
3)Wielkość lub zakres 1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 80 szt.
2. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy 3.092,19 MWh
(+/-15 %), z tego:
Strefa I 2.994,37 MWh.
Strefa II 97,82 MWh.
Strefa III 0,00 MWh.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny.
3. Okres dostaw od dnia 1.1.2013 r. do dnia 31.12.2014 r.
4. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej – oświetlenie drogowe, wraz ze wskazaniem terminów rozpoczęcia dostaw do każdego z nich stanowi Załącznik nr 1.3. do SIWZ.
5. W Załączniku numer 1.3. wskazano, dla których punktów poboru nastąpi pierwsza lub kolejna zmiana sprzedawcy.
6. W Załączniku numer 1.3. wskazano właściwego operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru.
Uwaga dotycząca grupy taryfowej i mocy umownej:
W wykazach stanowiących załączniki do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Rozpoczęcie 1.1.2013. Zakończenie 31.12.2014
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje: 1. Część I Zamówienia - Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów z grupą taryfową C i G
Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 45 ust. 1 ustawy Pzp, żąda wniesienia wadium w wysokości.
30 000,00 zł (słownie złotych trzydzieści tysięcy 00/100)
2. Część II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów z grupą taryfową B (B22 i B23)
Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 45 ust. 1 ustawy Pzp, żąda wniesienia wadium w wysokości.
10 000,00 zł (słownie złotych dziesięć tysięcy 00/100)
3. Część III zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego
Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 45 ust. 1 ustawy Pzp, żąda wniesienia wadium w wysokości.
15 000,00 zł (słownie złotych piętnaście tysięcy 00/100)
Wymagania dotyczące wadium – wspólne dla:
Części I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów z grupą taryfową C i G,
Części II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów z grupą taryfową B (B22 i B23),
Części III zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku ubiegania się przez wykonawcę o więcej niż jedną część zamówienia, zobowiązany jest on do wniesienia wadium w wysokości stanowiącej sumę kwot, o których mowa w pkt 1 i/lub 2 i/lub 3, ze wskazaniem, których części wadium dotyczy.
6. Wadium może zostać wniesione w jednej z poniższych form:
a. Pieniądzu - wówczas wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty.
b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c. Gwarancjach bankowych
d. Gwarancjach ubezpieczeniowych
e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158, z późń. zm).
7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy: dla Części I zamówienia - numer 79102047950000910200090866 – z dopiskiem Dostawa energii elektrycznej Część I dla Części II zamówienia - numer 79102047950000910200090866 – z dopiskiem Dostawa energii elektrycznej Część II dla Części III zamówienia - numer 79102047950000910200090866 – z dopiskiem Dostawa energii elektrycznej Część III
8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zapisów pkt VIII.10. SIWZ Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
15. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca:
— odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
— zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
16. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: 1. Warunki umowy zostały zawarte w załączonym wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6.1. – Część I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów z grupą taryfową C i G
2. Warunki umowy zostały zawarte w załączonym wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6.2. – Część II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów z grupą taryfową B (B22 i B23)
3. Warunki umowy zostały zawarte w załączonym wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6.3. – Część III zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego
4. Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy, w tym istotnych postanowień umowy, w zakresie:
1) zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 MWh o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz stawki opodatkowania podatkiem akcyzowym.
Warunkiem wprowadzenia zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 MWh jest ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub ustawowa zmiana opodatkowania energii podatkiem akcyzowym.
2) zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w załączniku do Umowy.
Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji punktu poboru lub włączenia obiektu przez Zamawiającego. Rozliczenie za zużytą energię elektryczną w nowym obiekcie odbywać się będzie na zasadach opisanych w umowie, tj. wg stałej ceny wskazanej w ofercie przez cały okres realizacji umowy.
3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
Zmiana wynagrodzenia wynikać może ze zmiany ceny jednostkowej za 1 MWh brutto wynikającej z ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii podatkiem akcyzowym oraz ze zmiany wielkości poboru energii.
4) zmiany terminu dostaw energii elektrycznej.
Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu rozpoczęcia dostaw może być okoliczność niezależna od stron, w szczególności przedłużająca się procedura zmiany sprzedawcy.
5. Inicjatorem dokonania istotnych zmian w umowie jest Zamawiający.
6. We wzorze umowy (Załącznik nr 6.1. i/lub 6.2. i/lub 6.3.) Zamawiający wskaże sposób dokonania rozliczeń za zużytą energię elektryczną, w tym jednostki, które będą odrębnymi Odbiorcami/Płatnikami w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej. Oznacza to, że Wykonawca wystawiać będzie faktury za zużytą energię elektryczną na Odbiorców/Płatników faktur zgodnie z dyspozycją §13 Umowy.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
8. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
9. Kwoty brutto (ceny jednostkowe brutto) podane przez Wykonawcę pozostaną przez cały okres realizacji umowy niezmienne, przy czym Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto w okresie trwania umowy tylko w przypadku:
a. zmiany stawki podatku VAT,
b. zmiany stawki akcyzy.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: III.1.4)Inne szczególne warunki Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Warunki udziału dotyczące:
Część I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów z grupą taryfową C i G.
Część II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów z grupą taryfową B (B22 i B23).
Część III zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną, przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnienia-nie spełnienia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia opisane w pkt VI. „Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu”. Niespełnienie przez Wykonawcę choćby jednego z warunków opisanych powyżej, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp.
Na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu, Wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5.1. do SIWZ oraz dokumenty szczegółowo opisane w pkt VI.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V. SIWZ Wykonawca przedłoży:
a. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z dyspozycją art. 44 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1 i/lub 3.2 i/lub 3.3 do SIWZ,
c. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie) dostaw energii elektrycznej, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.1 i/lub 4.2 i/lub 4.3 do SIWZ, wraz z potwierdzeniem, że przedmiot zamówienia wykonany został należycie.
W przypadku wykonywania przez Wykonawcę świadczeń okresowych lub ciągłych, Zamawiający dopuszcza wykazanie przez Wykonawcę umów niezakończonych, z zastrzeżeniem że Wykonawca wykaże, że w ramach tych umów przed upływem terminu składania ofert wykonane zostały dostawy o wymaganym przez Zamawiającego wolumenie i /lub przeprowadzone zostało zgłoszenie punktów poboru, dla których nastąpiła zmiana sprzedawcy.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń opisanych w pkt VI. 2. SIWZ.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp- dotyczy wykonawców ubiegających się o Część I i/lub Część II i/lub Część III zamówienia-, wykonawca przedłoży:
a. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5.1. i/lub 5.2. i/lub 5.3. do SIWZ,
b. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy,
c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert,
d. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
3. Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w pkt VI.2. lit. e) SIWZ, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.2. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a. nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert),
b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert),
c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert),
d. oraz zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokument dotyczy w zakresie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert),
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a. każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie dokumentów i oświadczeń o których mowa w pkt VI.2. SIWZ (za wyjątkiem oświadczenia określonego w punkcie VI.2. a), które może być złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w imieniu tych Wykonawców),
b. wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
6. W przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie więcej niż jednej części zamówienia zobowiązany jest odrębnie w odniesieniu do każdej z części wykazać spełnienie warunków udziału oraz brak podstaw do wykluczenia poprzez złożenie wymaganych dokumentów opisanych w dziale V i VI SIWZ.
7. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów, oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, którzy nie złożyli pełnomocnictw, lub którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do uzupełnienia tych dokumentów w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. – dotyczy Część I, Część II, Części III zamówienia
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1. i/lub 3.2 i/lub 3.3 do SIWZ.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Część I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów z grupą taryfową C i G oraz Część II zamówienia - Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów z grupą taryfową B (B22 i B23) oraz Część III zamówienia - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotycząc e- Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Część I zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże spełnienie warunku tzn. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym czasie) potwierdzi wykonanie sprzedaży energii elektrycznej o łącznym wolumenie nie mniejszym niż
2.500,00 MWh
Część II zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże spełnienie warunku tzn. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym czasie) potwierdzi wykonanie sprzedaży energii elektrycznej o łącznym wolumenie nie mniejszym niż
700,00 MWh
Część III zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże spełnienie warunku tzn. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym czasie) potwierdzi wykonanie sprzedaży energii elektrycznej o łącznym wolumenie nie mniejszym niż
1.200 MWh
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury IV.1.1)Rodzaj procedury Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: GKM.271.10.2012
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 12.11.2012 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert Data: 12.11.2012 - 10:30
Miejscowość:
Police Urząd Miejski pl. Stefana Batorego 3, pok. nr 32.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Krajowa Izba Odwoławcza
Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587807
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.4.2)Składanie odwołań VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Urząd Zamówień Publicznych
Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 1.10.2012

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik część 1 - załącznik 1-1
Załącznik część 1 - załącznik 2-1
Załącznik część 1 - załącznik 3-1
Załącznik część 1 - załącznik 4-1
Załącznik część 1 - załącznik 5-1
Załącznik część 1 - załącznik 6-1
Załącznik część 2 - załącznik 1-2
Załącznik część 2 - załącznik 2-2
Załącznik część 2 - załącznik 3-2
Załącznik część 2 - załącznik 4-2
Załącznik część 2 - załącznik 5-2
Załącznik część 2 - załącznik 6-2
Załącznik część 3 - załącznik 1-3
Załącznik część 3 - załącznik 2-3
Załącznik część 3 - załącznik 3-3
Załącznik część 3 - załącznik 4-3
Załącznik część 3 - załącznik 5-3
Załącznik część 3 - załącznik 6-3

Odpowedzi na pytania wykonawców

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY:

wybór oferty ENERGIA 2012

Załączniki

SIWZ.doc doc, 244 kB

Powiadom znajomego