W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg niograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na MODERNIZACJĘ LINII TECHNOLOGICZNEJ SEGREGACJI ODPADÓW WRAZ Z DOSTAWĄ I WYMIANĄ URZĄDZEŃ W RAMACH PROJEKTU PN. ROZWÓJ SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW BIODEGRADOWLANYCH WRAZ Z ROZBUDOWĄ ZOISOK W LEŚNIE GÓRNYM
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Burmistrz Polic
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Burmistrz Polic informuje, że w wyniku przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego postępowania o zamówienie publiczne pn. Modernizacja linii technologicznej segregacji odpadów wraz z dostawą i wymianą urządzeń w ramach projektu pn. Rozwój selektywnej zbiórki odpadów biodegradowalnych wraz z rozbudową ZOiSOK w Leśnie Górnym, którego ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, za najkorzystniejszą wybrana została oferta złożona przez HORSTMANN Budowa Urządzeń i Technika Ekologiczna Sp. z o.o. z siedzibą w Wągrowcu przy ul. Kcyńskiej 100 z ceną ofertową 1 989 461,00 zł Uzasadnienie wyboru:
Burmistrz Polic 
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32, 
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 
(tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), 
ogłasza przetarg nieograniczony 
o wartości zamówienia przekraczającej kwotę określoną w przepisach wydanych 
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP 
na 
  
 MODERNIZACJĘ LINII TECHNOLOGICZNEJ SEGRGACJI ODPADÓW WRAZ Z DOSTAWĄ I WYMIANĄ URZĄDZEŃ W RAMACH PROJEKTU PN. 
ROZWÓJ SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW BIODEGRADOWLANYCH WRAZ Z ROZBUDOWĄ ZOISOK W LEŚNIE GÓRNYM. 
  
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl. 
2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja linii technologicznej segregacji odpadów wraz z dostawą i wymianą urządzeń w ramach projektu: „Rozwój selektywnej zbiórki odpadów biodegradowalnych wraz z rozbudową Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym”, obejmująca następujący zakres: 
¾ opracowanie niezbędnej dokumentacji technicznej, 
¾ wykonanie robót przygotowawczych, 
¾  dostawa urządzeń linii segregacji, 
¾ demontaż urządzeń obecnie eksploatowanej linii z zachowaniem ich niepogorszonego stanu (nie dopuszcza się złomowania urządzeń dotychczas eksploatowanej linii), 
¾ montaż  dostarczonych urządzeń nowej linii, 
¾ rozruch technologiczny linii z potwierdzeniem uzyskania efektu technologicznego       modernizacji wraz z dokumentacją powykonawczą. 
Celem modernizacji linii technologicznej segregacji odpadów w Zakładzie Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym jest zwiększenie wydajności segregacji zmieszanych odpadów komunalnych z 40 tys. Mg/ rok do 60 tys. Mg/rok. 
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił możliwość prowadzenia segregacji na prowizorycznie zestawionej linii w czasie prowadzenia robót związanych z wymianą linii. segregacji. Linia prowizoryczna powinna się składać z dostarczonego przesiewacza dyskowego oraz zdemontowanych przenośników „starej linii”( tylko segregacja mechaniczna), które należy ustawić doraźnie  na  placu magazynowym obok hali segregacji A1. Po zdemontowaniu sita bębnowego należy zastąpić nim przesiewacz dyskowy w linii prowizorycznej. 
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 
4. Wymagany termin wykonania zamówienia – do 16 grudnia 2012 r. 
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 
¾ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 
¾ posiadania wiedzy i doświadczenia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonują dostawę dwóch linii segregacji o wydajności nie mniejszej niż 60 tys. Mg/rok zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwóch przesiewaczy dyskowych,  
¾ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
¾  sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej           1 000 000 złotych (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej) i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania. 
6.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. 
7.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 
7.1 W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą składa: 
¾   oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał), 
¾  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 
¾  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy-wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
¾  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, Zamawiający żąda przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej dotyczącej tych podmiotów. 
7.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji: 
¾  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał), 
¾  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 
¾  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
¾  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
¾  aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 408 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
¾  aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
7.3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia. 
8.  Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 25 000,00 zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp). 
9.  Kryteria oceny ofert i znaczenie wagowe:  cena ofertowa – 100. 
10. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 07.09.2012 r. do godz. 1130. 
11. Okres związania ofertą wynosi 60 dni. 
12. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 
13. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających. 
15. Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Zachodniopomorskiego. 
16. Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 27.07.2012 r. 
 

Załączniki

Powiadom znajomego