W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wytwarzanie, dostawa i wydawanie dwudaniowego posiłku dla dzieci i uczniów z Gminy Police w okresie od 03.09.2012r. do 31.08.2013r.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy 173002 - 2012
Zamawiający Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4243840, faks 91 4243841.
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert

Police: Wytwarzanie, dostawa i wydawanie dwudaniowego posiłku
dla dzieci i uczniów z Gminy Police w okresie od 03.09.2012r. do
31.08.2013r.
Numer ogłoszenia: 173002 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Siedlecka 2a, 72-010 Police, woj.
zachodniopomorskie, tel. 91 4243840, faks 91 4243841.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.opspolice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wytwarzanie, dostawa i wydawanie
dwudaniowego posiłku dla dzieci i uczniów z Gminy Police w okresie od 03.09.2012r. do
31.08.2013r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem
zamówienia jest wytwarzanie, dostawa i wydawanie dwudaniowego posiłku dla dzieci i uczniów
objętych przez Zamawiającego tą formą pomocy, w dni robocze obejmujące dni nauki szkolnej,
ferie zimowe oraz wakacje letnie w siedmiu szkołach na terenie Gminy Police oraz w świetlicy
środowiskowej. 2. Przez dwudaniowy posiłek rozumie się: a) pierwsze danie: zupa w ilości 300ml,
b) drugie danie w postaci: ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż, kasza itp.) 150g, porcja mięsa,
ryby, klopsy, potrawka z kurczaka itp. 120g, surówka 150g, albo danie bezmięsne np. naleśniki,
pierogi, knedle, placki ziemniaczane, racuchy itp. w ilości 300g oraz napój w postaci soku lub
kompotu w ilości 200ml. Trzy razy w tygodniu drugie danie winno być posiłkiem mięsnym. 3.
Planowana orientacyjna ilość posiłków ogółem dla wszystkich części wynosi 59 649 sztuk.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości (+30%, -30%) zamówienia
w zależności od ilości osób objętych dożywianiem. 4. Posiłki dostarczane i wydawane będą przez
Wykonawcę codziennie w dni robocze w godzinach pomiędzy 12:00 - 15:00. Dokładny czas
wydawania posiłków Wykonawca uzgodni z Dyrektorem szkoły i zawiadomi o tym Zamawiającego
na piśmie. 5. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, na własny koszt w
specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości
przewożonych potraw. Wykonawca ponosi także koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw
posiłku oraz usunięcia z terenu szkół wszelkich odpadków na własny koszt. 6. Wykonawca będzie
wytwarzał, dostarczał i wydawał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie
personelu i warunków produkcji oraz ponosił odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 7. Sposób i
warunki korzystania z pomieszczeń szkoły (świetlicy środowiskowej) i ich wyposażenia Wykonawca
ustala we własnym zakresie z Dyrektorem danej jednostki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
· Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z
2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie
uzupełniające za cenę podaną w ofercie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają
zarejestrowaną działalność gospodarczą.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą
oświadczenie o posiadaniu odpowiedniej wiedzy i doświadczenia.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą
oświadczenie o dysponowaniu sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu
zamówienia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają w banku
zdolność kredytową lub środki finansowe nie mniejsze niż 4 000,00 zł (słownie: cztery
tysiące złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
· informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których
wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu
na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na
podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot
środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert.
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1
pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji
części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie Dyrektora szkoły, że w przypadku wybrania jego oferty i zawarcia umowy na
realizację zamówienia udostępniona zostanie mu stołówka lub inne odpowiednie pomieszczenie w
celu realizacji przedmiotu zamówienia (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do
SIWZ) albo kopię dokumentu stanowiącego tytuł prawny do lokalu gastronomicznego na terenie
danej szkoły.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.opspolice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek
Pomocy Społecznej, 72-010 Police, ul. Siedlecka 2a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
22.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, 72-010 Police, ul. Siedlecka 2a,
sekretariat (pok. 403, IV piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkoła Podstawowa Nr 1 ul. Sikorskiego 8.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: średnia ilość posiłków w
całym okresie 12 740 szt..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkoła Podstawowa Nr 3 ul. Siedlecka 4.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Średnia ilośc posiłków w
całym okresie 10 350 szt..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkoła Podstawowa Nr 8 ul. Piaskowa 99.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: średnia ilość posiłków w
całym okresie 20 300 szt..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkoła Podstawowa Nr 8 Filia ul. Przyjaźni 33.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Średnia ilość posiłków w
całym okresie 995 szt..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Tanowie ul. Szczecińska 31.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Średnia ilość posiłków w
całym okresie 4 975 szt..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Tanowie Szkoła Filialna w Pilchowie ul. Szczecińska
1a.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Średnia ilośc posiłków w
całym okresie 1 194 szt..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zespół Szkół w Trzebieży ul. WOP 19a.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Średnia ilość posiłków w
całym okresie 6 169 szt..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Świetlica TPD ul. Bankowa 22.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Średnia ilość posiłków w
całym okresie 2 926 szt..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
załącznik nr 3
Załącznik nr 4
Załącznik nr 5
Załącznik nr 6

Zmiana ogłoszenia
Zmiana Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Wyjaśnienie do SIWZ 1
Wyjaśnienie do SIWZ 2

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Załącznik 1
Załącznik 2
Zmina w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Wyjaśnienia zamawiającego

Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

Załączniki

SIWZ.pdf pdf, 97 kB

Powiadom znajomego