W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Tanowskiej w Policach - etap II
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7092.1.2011.9-LA
Zamawiający Burmistrz Polic, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybór ofert w załączeniu pod ogłoszeniem

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na


ROZBUDOWA  CMENTARZA KOMUNALNEGO PRZY UL. TANOWSKIEJ W POLICACH,– ETAP II.
 
1.        Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2.        Przedmiotem zamówienia jest II etap rozbudowy cmentarza komunalnego przy ul. Tanowskiej w Policach, obejmujący następujący zakresy robót:
-   urządzenie rozbudowanej części cmentarza jako terenu zieleni parkowej przez ochronę wartościowego drzewostanu oraz wydzieleniu zieleni izolacyjnej i dekoracyjnej – powierzchnia około 1134 m2,
-   niwelacja terenu względem projektowanych rzędnych dróg dojazdowych.
- wykonanie wzdłuż granicy północnej i południowej terenu cmentarza ogrodzenia nawiązującego formą, materiałem, kolorem, fakturą i wymiarami do istniejącego ogrodzenia z cegły klinkierowej i elementów metalowych wypełniających – długość około 103,5mb,
-  wykonanie tymczasowego ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach wzdłuż granicy zachodniej terenu z elementów odzyskanych z demontażu ogrodzenia z granicy wschodniej oraz nowych elementów – długość około 211,5mb,
-  budowę dróg i dojazdów wewnętrznych o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej – w kolorze szarym – powierzchnia około 1613m2,
-   wykonanie nawierzchni utwardzonej pod miejsca na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych z kostki betonowej - w kolorze czerwonym - powierzchnia około 42m2
-   wykonanie  nawierzchni utwardzonej przed punktami czerpanymi  wody z kostki betonowej – w kolorze szarym -  powierzchnia około 12m2
-   wykonanie murka „siedzisko” na rzucie koła stanowiącego obudowę klombu z istniejącym drzewem,
-   rozbudowę istniejącej instalacji wodociągowej w celu zasilenia projektowanych punktów czerpalnych wody – długość około 164mb,
- rozbudowę istniejącej instalacji elektroenergetycznej w celu zasilenia projektowanego oświetlenia terenu – długość około 270mb,
 
3.        Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4.        Wymagany termin wykonania zamówienia – do 31 lipca 2013 r.
5.        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
-  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane obejmujące zagospodarowanie terenu wraz z budową utwardzonych nawierzchni dróg o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 5 000 m2,
-  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujące sieci wodociągowe, instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych, posiadają wymagane uprawnienia
- sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 500 000 złotych (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej) i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
6.        Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
-  Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
-  Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7.        Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
30 000,- zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy PZP).
8.        Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
9.        Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 06.06.2012r. do godz. 9:30.
10.     Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11.     Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12.     Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13.     Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 21.05.2012r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dokumentacja techniczna
Specyfikacja techniczna
Przedmiary
Odpowedzi na pytania wykonawców
Wybór ofert
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Załączniki

SIWZ.pdf pdf, 4.34 MB
cmentarz.pdf pdf, 234 kB

Powiadom znajomego