Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Tanowskiej w Policach - etap II |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | TI.7092.1.2011.9-LA |
Zamawiający | Burmistrz Polic, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32 |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | powyżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
ROZBUDOWA CMENTARZA KOMUNALNEGO PRZY UL. TANOWSKIEJ W POLICACH,– ETAP II.
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2. Przedmiotem zamówienia jest II etap rozbudowy cmentarza komunalnego przy ul. Tanowskiej w Policach, obejmujący następujący zakresy robót:
- urządzenie rozbudowanej części cmentarza jako terenu zieleni parkowej przez ochronę wartościowego drzewostanu oraz wydzieleniu zieleni izolacyjnej i dekoracyjnej – powierzchnia około 1134 m2,
- niwelacja terenu względem projektowanych rzędnych dróg dojazdowych.
- wykonanie wzdłuż granicy północnej i południowej terenu cmentarza ogrodzenia nawiązującego formą, materiałem, kolorem, fakturą i wymiarami do istniejącego ogrodzenia z cegły klinkierowej i elementów metalowych wypełniających – długość około 103,5mb,
- wykonanie tymczasowego ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach wzdłuż granicy zachodniej terenu z elementów odzyskanych z demontażu ogrodzenia z granicy wschodniej oraz nowych elementów – długość około 211,5mb,
- budowę dróg i dojazdów wewnętrznych o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej – w kolorze szarym – powierzchnia około 1613m2,
- wykonanie nawierzchni utwardzonej pod miejsca na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych z kostki betonowej - w kolorze czerwonym - powierzchnia około 42m2
- wykonanie nawierzchni utwardzonej przed punktami czerpanymi wody z kostki betonowej – w kolorze szarym - powierzchnia około 12m2
- wykonanie murka „siedzisko” na rzucie koła stanowiącego obudowę klombu z istniejącym drzewem,
- rozbudowę istniejącej instalacji wodociągowej w celu zasilenia projektowanych punktów czerpalnych wody – długość około 164mb,
- rozbudowę istniejącej instalacji elektroenergetycznej w celu zasilenia projektowanego oświetlenia terenu – długość około 270mb,
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia – do 31 lipca 2013 r.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane obejmujące zagospodarowanie terenu wraz z budową utwardzonych nawierzchni dróg o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 5 000 m2,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujące sieci wodociągowe, instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych, posiadają wymagane uprawnienia
- sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 500 000 złotych (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej) i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
30 000,- zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy PZP).
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa – 100 %.
9. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 06.06.2012r. do godz. 9:30.
10. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 21.05.2012r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dokumentacja techniczna
Specyfikacja techniczna
Przedmiary
Odpowedzi na pytania wykonawców
Wybór ofert
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia