przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | DOSTAWĘ POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH DLA DZIECI Z KLAS l - III DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY POLICE. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | PREFS.272.02.20R |
Zamawiający | Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 52, faks 091/431 18 32 |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Ogłoszenie po modyfikacji z dn. 10.05.2012 r.
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 091/431 18 52, faks 091/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Rozwoju i Funduszy Pomocowych,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
DOSTAWĘ POMOCY DYDAKTYCZNYCH
DO PROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH DLA DZIECI Z KLAS I - III
DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY POLICE.
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I - III w ramach realizowanego projektu systemowego dofinansowanego z środków Europejskiego Funduszu Społecznego z działania 9.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: „Nauczanie początkowe 5+” dla szkół podstawowych z terenu Gminy Police.
Wyszczególnienie rodzaju pomocy dydaktycznych, ich ilości oraz właściwości techniczne lub funkcjonalno-użytkowe określa załącznik nr 1 specyfikacji.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty podpisania umowy o zamówienie publiczne.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
a. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego, oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
8. W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa – 100 %.
10. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 17.05.2012 r. do godz. 1000.
11. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 08.05.2012 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Odpowedzi na pytania wykonawców