Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | PRZEBUDOWA CIĄGU PIESZEGO MIĘDZY ULICAMI WYSZYŃSKIEGO I ZAMENHOFA W POLICACH – ETAP II |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | TI.7041/1-4/WZ.2011 |
Zamawiający | Burmistrz Polic, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Policetel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32 |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
PRZEBUDOWA CIĄGU PIESZEGO MIĘDZY ULICAMI WYSZYŃSKIEGO I ZAMENHOFA W POLICACH – ETAP II
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie
na stronie internetowej : www.police.pl
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową
ciągu pieszego pomiędzy ulicami Wyszyńskiego i Zamenhofa - w Policach
Etap II. (zgodnie z rysunkiem plansza podstawowa i wymiarowa rys nr 2
stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji),
obejmujące:
- rozebranie i budowa wszystkich istniejących nawierzchni w obrębie pasażu,
- wykonanie infrastruktury technicznej, przyłącza wodociągowe, kanalizacyjne, deszczowe
- wykonanie nowego oświetlenia – montaż słupów oświetleniowych z lampami szt 29, demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego szt 15.
- wykonanie nowych elementów małej architektury (ławki, śmietniki, zieleń ).
Podstawą realizacji zamówienia jest posiadana przez zamawiającego dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg rozdziału III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia - do 30.10.2012 r.
5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy
spełniają warunki dotyczące :
· posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
· posiadają wiedzę i doświadczenie - wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie polegające na przebudowie lub budowie nawierzchni utwardzonych wraz z infrastrukturą techniczną, zielenią , małą architekturą o powierzchni nie mniejszej niż 2500 m2. (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
· dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że osoby odpowiedzialne za
kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach; drogowe , instalacje
elektryczne, instalacje sanitarne posiadają odpowiednie uprawnienia.
(spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w
SIWZ),
· sytuacji ekonomicznej i finansowej - wykażą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł,- (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ).
Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonana zostanie na
podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg zasady:
spełnia / nie spełnia.
6. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
30 000,- zł złożone w formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy PZP).
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa – 100 %.
8. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w
Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30)
do dnia 26.04. 2012 r. do godz. 9,30
9. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
10.Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać
dynamicznego systemu zakupów.
11.Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
12. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 11.04.2012 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia plansza tytułowa
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Przedmiary roboty budowlane
Przedmiary roboty elektryczne
Przedmiary roboty sanitarne
Przedmiary roboty budowlane - nawierzchnie
Specyfikacje
Projekty Branżowe 1
Projekty Branżowe 2
Projekty Branżowe 3
Projekty Branżowe 4
Projekty Branżowe 5
Projekty Branżowe 6
Projekty Branżowe 7
Projekty Branżowe 8
Plansza podstawowa i wymiarowa
Odpowiedzi na pytania zamawiającego
Dodanie odpowiedzi na pytania zamawiającego 23.04.2012