przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | PRZEBUDOWA REMIZY OSP W TRZEBIEŻY. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | TI.7013.3.2012.2-NP |
Zamawiający | Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32 |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
PRZEBUDOWA REMIZY OSP W TRZEBIEŻY.
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2. Przedmiotem zamówienia jest I etap rozbudowy cmentarza komunalnego w miejscowości Trzebież, obejmująca następujący zakresy robót:
- przebudowa istniejącego budynku z dostosowaniem do nowej funkcji – drugiego stanowiska garażowego,
- wyburzenie ścian wewnętrznych
- dobudowę do istniejącego budynku pomieszczeń spełniających rolę świetlicy rady sołeckiej z zapleczem kuchenno - sanitarnym
- wykonanie na fragmencie budynku istniejącego - nowego dachu,
- wymianę okien i drzwi,
- docieplenie całego budynku,
- przebudowę pomieszczeń ze zmianą górnych warstw posadzek,
- wykonanie nowych izolacji przeciwwilgociowych,
- wykonanie nowych instalacji sanitarnych i elektrycznych,
- zamianę kotłowni olejowej na gazową,
- rozbiórka istniejącej wieży stalowej,
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia – do 31 października 2012 r.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty budowlane obejmujące budowę lub rozbudowę budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 220 m2
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogowej i kierownikami robót branżowych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej – wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 300 000 złotych (środki finansowe mogą być sumowane z wysokością zdolności kredytowej) i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z wymaganymi przez Zamawiającego, oświadczeniami oraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
15 000,- zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy PZP).
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa – 100 %.
9. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 12.04.2012 r. do godz. 11:30.
10. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 26.03.2012 r.
INFORMACJA ZAMAWIAJACEGO
z dnia 10.04.2012 roku
W związku z koniecznością wyjaśnień do SIWZ,
Zamawiający, w celu umożliwienia wykonawcom dokonania zmian w ofertach, zmienia termin składania ofert na dzień
20 KWIETNIA 2012 roku
Miejsce oraz godziny złożenia i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Uwaga:
Zmiana terminu złożenia ofert prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, wobec czego Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił odpowiednie ogłoszenie o zmianie w dniu 10.04.2012r. w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz w swojej siedzibie i na stronie internetowej.
odpowiedź na zapytania z dnia 4.04.12
zestawienie stali płyta Trzebież