przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI: BUDOWA BUDYNKÓW MIESZKALNO-USŁUGOWYCH PRZY UL. BANKOWEJ W POLICACH-ETAP III /budynek B, C i D/. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | TI.7013.4.2012.1 |
Zamawiający | Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. +48 914311830, faks +48 914311832 |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. +48 914311830, faks +48 914311832,
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI: BUDOWA BUDYNKÓW MIESZKALNO-USŁUGOWYCH PRZY UL. BANKOWEJ W POLICACH-ETAP III /budynek B, C i D/.
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego „Budowa budynków mieszkalno-usługowych przy ul. Bankowej w Policach-etap III /budynki B, C i D/. Zakres inwestycji Budowa budynków mieszkalno-usługowych przy ul. Bankowej w Policach-etap III /budynki B, C i D/ obejmuje:
2.1. rozbiórkę istniejących budynków o konstrukcji szkieletowej z elementów zawierających azbest,
2.2. budowę budynku mieszkalno-usługowego oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem „B”:
¾ budynek czterokondygnacyjny niepodpiwniczony (ostatnia kondygnacja w poddaszu użytkowym), ze stromym dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej z płatwiami stalowymi krytym dachówką, z lukarnami w przestrzeni poddasza;
¾ dane liczbowe: powierzchnia zabudowy – 553,20 m2, powierzchnia użytkowa – 1 762,29 m2, kubatura – 7 434,85 m3,
¾ budynek o dwóch klatkach schodowych, o konstrukcji tradycyjnej ze stropami żelbetowymi;
¾ elewacja parteru wykończona cegłą klinkierową, pozostałe kondygnacje wykończone cienkościenną zaprawą tynkarską;
¾ na parterze oprócz wbudowanego pomieszczenia węzła cieplnego znajduje się 7 lokali usługowych o łącznej powierzchni 382,70 m2 – każdy lokal posiada niewielkie pomieszczenie socjalne i zespół sanitarny,
¾ na pozostałych kondygnacjach znajduje się 21 lokali mieszkalnych (2 lokale trzypokojowe, 16 lokali dwupokojowych, 3 lokale jednopokojowe) o łącznej powierzchni użytkowej 1 026,67 m2 oraz przynależne komórki lokatorskie,
2.3. budowę budynku mieszkalno-usługowego oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem „C”:
¾ budynek czterokondygnacyjny niepodpiwniczony (ostatnia kondygnacja w poddaszu użytkowym), ze stromym dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej z płatwiami stalowymi krytym dachówką, z lukarnami w przestrzeni poddasza,
¾ dane liczbowe: powierzchnia zabudowy – 970,80 m2, powierzchnia użytkowa – 2 661,74 m2, kubatura – 10 832,10 m3 (w ramach przedmiotowego zamówienia: powierzchnia zabudowy - 970,80 m2, powierzchnia użytkowa – 2 661,74 m2, kubatura – 10 832,10 m3)
¾ budynek o trzech klatkach schodowych, o konstrukcji tradycyjnej ze stropami żelbetowymi (w ramach przedmiotowego zamówienia dwie klatki schodowe),
¾ elewacja parteru wykończona cegłą klinkierową, pozostałe kondygnacje wykończone cienkościenną zaprawą tynkarską,
¾ na parterze budynku oprócz wbudowanego pomieszczenia węzła cieplnego znajduje się 9 lokali usługowych o łącznej powierzchni użytkowej 703,05 m2 – każdy lokal posiada niewielkie pomieszczenie socjalne i zespół sanitarny (w ramach przedmiotowego zamówienia 8 lokali usługowych o łącznej powierzchni użytkowej 434,60 m2),
¾ na pozostałych kondygnacjach całego budynku znajduje się 30 lokali mieszkalnych (29 lokali dwupokojowych, 1 lokal jednopokojowy) o łącznej powierzchni użytkowej 1 466,61 m2 oraz przynależne komórki lokatorskie (w ramach przedmiotowego zamówienia 20 lokali mieszkalnych, w tym 20 lokali dwupokojowych)
2.4. budowę budynku mieszkalno-usługowego oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem „D”:
¾ budynek czterokondygnacyjny niepodpiwniczony (ostatnia kondygnacja w poddaszu użytkowym), ze stromym dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej z płatwiami stalowymi krytym dachówką, z lukarnami w przestrzeni poddasza,
¾ dane liczbowe: powierzchnia zabudowy – 765,45 m2, powierzchnia użytkowa – 1 733,94 m2, kubatura – 9 703,00 m3,
¾ budynek o trzech klatkach schodowych, o konstrukcji tradycyjnej ze stropami żelbetowymi,
¾ elewacja parteru wykończona cegłą klinkierową, pozostałe kondygnacje wykończone cienkościenną zaprawą tynkarską,
¾ na parterze oprócz wbudowanego pomieszczenia węzła cieplnego znajduje się 10 lokali usługowych o łącznej powierzchni użytkowej 613,62 m2 – każdy lokal posiada niewielkie pomieszczenie socjalne i zespół sanitarny,
¾ na pozostałych kondygnacjach znajduje się 30 lokali mieszkalnych (29 lokali dwupokojowych, 3 lokal jednopokojowy) o łącznej powierzchni użytkowej 1 432,89 m2 oraz przynależne komórki lokatorskie
2.5. przebudowę kolidującej infrastruktury elektroenergetycznej oznaczonej w dokumentacji projektowej etapem II,
2.6. budowę przyłączy wodno-kanalizacyjnych,
2.7. budowę przyłączy cieplnych,
2.8. budowę oświetlenia zewnętrznego,
2.9. zagospodarowanie przynależnych do budynków terenów.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia – do daty zakończenia inwestycji, której dotyczy przedmiot zamówienia, tzn. do 30 czerwca 2014 roku .
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
¾ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
¾ posiadania wiedzy i doświadczenia,
¾ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialne za nadzór nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujące sieci wodociągowe, kanalizacyjne i ciepłownicze, instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych obejmujące instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, cieplne i wentylacyjne, instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia,
¾ sytuacji ekonomicznej i finansowej
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
6.1 W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą składa:
¾ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał),
¾ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
¾ oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
6.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujący dokument w formie oryginału, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
¾ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
6.3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7. Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny ofert i znaczenie wagowe: cena ofertowa – 100.
9. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30) do dnia 04.04.2012 r. do godz. 11:30.
10. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11. Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego.
14. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.03.2012 r.