W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI: BUDOWA BUDYNKÓW MIESZKALNO-USŁUGOWYCH PRZY UL. BANKOWEJ W POLICACH-ETAP III /budynek B, C i D/.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.7013.4.2012.1
Zamawiający Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. +48 914311830, faks +48 914311832
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
wybór ofert w załączeniu pod ogłoszeniem


 Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel. +48 914311830, faks +48 914311832,
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
 


 PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI: BUDOWA BUDYNKÓW MIESZKALNO-USŁUGOWYCH PRZY UL. BANKOWEJ W POLICACH-ETAP III /budynek B, C i D/.
 
1.         Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.police.pl.
2.         Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego „Budowa budynków mieszkalno-usługowych przy ul. Bankowej w Policach-etap III /budynki B, C i D/. Zakres inwestycji Budowa budynków mieszkalno-usługowych przy ul. Bankowej w Policach-etap III /budynki B, C i D/ obejmuje:
2.1.     rozbiórkę istniejących budynków o konstrukcji szkieletowej z elementów zawierających azbest,
2.2.     budowę budynku mieszkalno-usługowego oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem „B”:
¾            budynek czterokondygnacyjny niepodpiwniczony (ostatnia kondygnacja w poddaszu użytkowym), ze stromym dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej z płatwiami stalowymi krytym dachówką, z lukarnami w przestrzeni poddasza;
¾            dane liczbowe: powierzchnia zabudowy – 553,20 m2, powierzchnia użytkowa – 1 762,29 m2, kubatura – 7 434,85 m3,
¾            budynek o dwóch klatkach schodowych, o konstrukcji tradycyjnej ze stropami żelbetowymi;
¾            elewacja parteru wykończona cegłą klinkierową, pozostałe kondygnacje wykończone cienkościenną zaprawą tynkarską;
¾            na parterze oprócz wbudowanego pomieszczenia węzła cieplnego znajduje się 7 lokali usługowych o łącznej powierzchni 382,70 m2 – każdy lokal posiada niewielkie pomieszczenie socjalne i zespół sanitarny,
¾            na pozostałych kondygnacjach znajduje się 21 lokali mieszkalnych (2 lokale trzypokojowe, 16 lokali dwupokojowych, 3 lokale jednopokojowe) o łącznej powierzchni użytkowej 1 026,67 m2 oraz przynależne komórki lokatorskie,
2.3.     budowę budynku mieszkalno-usługowego oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem „C”:
¾            budynek czterokondygnacyjny niepodpiwniczony (ostatnia kondygnacja w poddaszu użytkowym), ze stromym dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej z płatwiami stalowymi krytym dachówką, z lukarnami w przestrzeni poddasza,
¾            dane liczbowe: powierzchnia zabudowy – 970,80 m2, powierzchnia użytkowa – 2 661,74 m2, kubatura – 10 832,10 m3 (w ramach przedmiotowego zamówienia: powierzchnia zabudowy - 970,80 m2, powierzchnia użytkowa – 2 661,74 m2, kubatura – 10 832,10 m3)
¾            budynek o trzech klatkach schodowych, o konstrukcji tradycyjnej ze stropami żelbetowymi (w ramach przedmiotowego zamówienia dwie klatki schodowe),
¾            elewacja parteru wykończona cegłą klinkierową, pozostałe kondygnacje wykończone cienkościenną zaprawą tynkarską,
¾            na parterze budynku oprócz wbudowanego pomieszczenia węzła cieplnego znajduje się 9 lokali usługowych o łącznej powierzchni użytkowej 703,05 m2 – każdy lokal posiada niewielkie pomieszczenie socjalne i zespół sanitarny (w ramach przedmiotowego zamówienia 8 lokali usługowych o łącznej powierzchni użytkowej 434,60 m2),
¾            na pozostałych kondygnacjach całego budynku znajduje się 30 lokali mieszkalnych (29 lokali dwupokojowych, 1 lokal jednopokojowy) o łącznej powierzchni użytkowej 1 466,61 m2 oraz przynależne komórki lokatorskie (w ramach przedmiotowego zamówienia 20 lokali mieszkalnych, w tym 20 lokali dwupokojowych)
2.4.     budowę budynku mieszkalno-usługowego oznaczonego w dokumentacji projektowej symbolem „D”:
¾            budynek czterokondygnacyjny niepodpiwniczony (ostatnia kondygnacja w poddaszu użytkowym), ze stromym dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej z płatwiami stalowymi krytym dachówką, z lukarnami w przestrzeni poddasza,
¾            dane liczbowe: powierzchnia zabudowy – 765,45 m2, powierzchnia użytkowa – 1 733,94 m2, kubatura – 9 703,00 m3,
¾            budynek o trzech klatkach schodowych, o konstrukcji tradycyjnej ze stropami żelbetowymi,
¾            elewacja parteru wykończona cegłą klinkierową, pozostałe kondygnacje wykończone cienkościenną zaprawą tynkarską,
¾            na parterze oprócz wbudowanego pomieszczenia węzła cieplnego znajduje się 10 lokali usługowych o łącznej powierzchni użytkowej 613,62 m2 – każdy lokal posiada niewielkie pomieszczenie socjalne i zespół sanitarny,
¾            na pozostałych kondygnacjach znajduje się 30 lokali mieszkalnych (29 lokali dwupokojowych, 3 lokal jednopokojowy) o łącznej powierzchni użytkowej 1 432,89 m2 oraz przynależne komórki lokatorskie
2.5.     przebudowę kolidującej infrastruktury elektroenergetycznej oznaczonej w dokumentacji projektowej etapem II,
2.6.     budowę przyłączy wodno-kanalizacyjnych,
2.7.     budowę przyłączy cieplnych,
2.8.     budowę oświetlenia zewnętrznego,
2.9.     zagospodarowanie przynależnych do budynków terenów.
3.         Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4.         Wymagany termin wykonania zamówienia – do daty zakończenia inwestycji, której dotyczy przedmiot zamówienia, tzn. do 30 czerwca 2014 roku .
5.         O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
¾            posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
¾            posiadania wiedzy i doświadczenia, 
¾            dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialne za nadzór nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujące sieci wodociągowe, kanalizacyjne i ciepłownicze, instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych obejmujące instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, cieplne i wentylacyjne, instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadają wymagane uprawnienia,
¾            sytuacji ekonomicznej i finansowej
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów dodatkową informację, co do formy ich przekazywania.
6.        Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
6.1      W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca wraz z ofertą składa:
¾            oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oryginał),
¾            wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
¾            oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
6.2      W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć następujący dokument w formie oryginału, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
¾            oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
6.3      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie kompletności, poprawności oraz aktualności złożonych oświadczeń i dokumentów – metoda spełnia/nie spełnia.
7.         Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
8.         Kryteria oceny ofert i znaczenie wagowe:  cena ofertowa – 100.
9.         Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 04.04.2012 r. do godz. 11:30.
10.      Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
11.      Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12.      Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13.      Zamawiający nie przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego.
14.      Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.03.2012 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wybór ofert

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
 

Załączniki

Powiadom znajomego