W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Zagospodarowanie terenu przy budynku świetlicy wiejskiej w Uniemyślu”
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI-10/7040.15-1.2011/WZ
Zamawiający Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze ofert w załączeniu pod ogłoszeniem

Burmistrz  Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Policetel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
 prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach 
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP 
na 
ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W m. UNIEMYŚL GMINA POLICE

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie
    na stronie  internetowej : www.police.pl
 
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem
    zagospodarowania terenu przy budynku świetlicy wiejskiej w m. Uniemysl
    Zakres prac obejmuje:
-  demontaż części istniejącego ogrodzenia terenu od frontu wraz z betonowymi cokołami, ogrodzenia bocznego od strony działki drogowej,
-  budowa nowego ogrodzenia o wys 1,0m z wykorzystaniem rozwiązań systemowych opartych na układzie słupków stalowych z siatką stalową powlekaną i cokołami betonowymi o wys 30 cm,
- zakup i montaż bramy dwuskrzydłowej o szer otwierania 4,0 m przy parkingu w pasie ogrodzenia,
- budowa parkingu z czterema miejscami parkingowymi dla samochodów osobowych i miejscami postojowymi ze stojakami  na rowery oraz dojazdem,
- budowa utwardzonej ścieżki (chodnika ) łączącego parking z utwardzonym dojściem do wejścia do budynku,
- wzdłuż chodnika oraz na utwardzonym  dojściu do budynku zakup i montaż ławek 3 szt, tablicy informacyjnej oraz nasadzenie  zieleni ,
- wokół  budynku wykonanie opaski żwirowej odciętą od trawnika  krawężnikami chodnikowymi.
Podstawą realizacji zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg rozdziału III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ.
 
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
 
4. Wymagany termin wykonania zamówienia  - do 27.10.2011 r.
 
5.  W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy
     spełniają  warunki dotyczące :
·    posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
·    posiadają wiedzę i doświadczenie -  wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie polegające na przebudowie lub budowie nawierzchni utwardzonych wraz z  zielenią o powierzchni nie mniejszej niż  1 100 m2. (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
·    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
   zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że osoby odpowiedzialne za
   kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach; drogowe , posiadają
   odpowiednie uprawnienia.
  (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w
   SIWZ),
·     sytuacji ekonomicznej i finansowej  - wykażą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł,- (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ).
  Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonana zostanie na 
  podstawie   załączonych dokumentów i oświadczeń wg zasady:
  spełnia / nie spełnia.
 
6.  Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
    10 000,- zł złożone w formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy PZP).
 
7.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena ofertowa – 100 %.
 
8.  Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w
     Policach, 72-010 Police, ul. Stefana  Batorego 3 (pokój  nr 30)
     do dnia  18.08. 2011 r. do godz. 9,30
 
 9. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
 
10.Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać
     dynamicznego systemu zakupów.
 
11.Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
     aukcji elektronicznej.
 
12. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 01.08.2011 r. 

Strona tytułowa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Opis projektu z zagospodarowaniem
Przedmiar
Rysunki zagospodarowanie
Specyfikacja wykonania i odbioru
Informacja o wyborze ofert
Informacja o zawarciu umowy

Załączniki

Powiadom znajomego