Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | „Zagospodarowanie terenu przy budynku świetlicy wiejskiej w Uniemyślu” |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | TI-10/7040.15-1.2011/WZ |
Zamawiający | Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police tel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32 |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Policetel. 091/431 18 30, faks 091/431 18 32,
prowadzący postępowanie
Urząd Miejski w Policach
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na
ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W m. UNIEMYŚL GMINA POLICE
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona będzie
na stronie internetowej : www.police.pl
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem
zagospodarowania terenu przy budynku świetlicy wiejskiej w m. Uniemysl
Zakres prac obejmuje:
- demontaż części istniejącego ogrodzenia terenu od frontu wraz z betonowymi cokołami, ogrodzenia bocznego od strony działki drogowej,
- budowa nowego ogrodzenia o wys 1,0m z wykorzystaniem rozwiązań systemowych opartych na układzie słupków stalowych z siatką stalową powlekaną i cokołami betonowymi o wys 30 cm,
- zakup i montaż bramy dwuskrzydłowej o szer otwierania 4,0 m przy parkingu w pasie ogrodzenia,
- budowa parkingu z czterema miejscami parkingowymi dla samochodów osobowych i miejscami postojowymi ze stojakami na rowery oraz dojazdem,
- budowa utwardzonej ścieżki (chodnika ) łączącego parking z utwardzonym dojściem do wejścia do budynku,
- wzdłuż chodnika oraz na utwardzonym dojściu do budynku zakup i montaż ławek 3 szt, tablicy informacyjnej oraz nasadzenie zieleni ,
- wokół budynku wykonanie opaski żwirowej odciętą od trawnika krawężnikami chodnikowymi.
Podstawą realizacji zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg rozdziału III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia - do 27.10.2011 r.
5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy
spełniają warunki dotyczące :
· posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
· posiadają wiedzę i doświadczenie - wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie polegające na przebudowie lub budowie nawierzchni utwardzonych wraz z zielenią o powierzchni nie mniejszej niż 1 100 m2. (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ),
· dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że osoby odpowiedzialne za
kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach; drogowe , posiadają
odpowiednie uprawnienia.
(spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w
SIWZ),
· sytuacji ekonomicznej i finansowej - wykażą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł,- (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ).
Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonana zostanie na
podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg zasady:
spełnia / nie spełnia.
6. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
10 000,- zł złożone w formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy PZP).
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena ofertowa – 100 %.
8. Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w
Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 (pokój nr 30)
do dnia 18.08. 2011 r. do godz. 9,30
9. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
10.Nie zamierza się zawierać umowy ramowej ani ustanawiać
dynamicznego systemu zakupów.
11.Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
12. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 01.08.2011 r.
Strona tytułowa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Opis projektu z zagospodarowaniem
Przedmiar
Rysunki zagospodarowanie
Specyfikacja wykonania i odbioru
Informacja o wyborze ofert
Informacja o zawarciu umowy