W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie remontu korytarza poddasza i klatek schodowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Cisowej 2 w Policach
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 119918-2011
Zamawiający Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Kaczyńskiego ul. Cisowa 2 ; 72-010 Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczona została, jako załącznik, pod ogłoszeniem o przetargu


                                OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane


 
Szkoła Podstawowa nr 2  im. Bolesława Kaczyńskiego   ul. Cisowa 2 ; 72-010 Police
                        tel./fax: 0910 317 67 72 NIP 851-31-14-931
                       
 
ogłasza przetarg nieograniczony
 
o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na:
„Wykonanie remontu korytarza poddasza i klatek schodowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Cisowej 2 w Policach”
 
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu      18.05.2011 r. pod numerem 119918-2011
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa nr 2  im. Bolesława Kaczyńskiego
ul. Cisowa 2 ; 72-010 Police  tel./fax: 0910 317 67 72
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu korytarza i klatek schodowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul Cisowej 2 w Policach
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Klatka schodowa K1
- wykonanie na podeście poddasza, furtki drewnianej na wzór istniejącej balustrady oraz podwyższenie balustrady do wys. 1,10 m elementami stalowymi (z malowaniem) analogicznie jak na niższych kondygnacjach,
- zaimpregnowanie drewnianych elementów klatki schodowej K1 na poddaszu (łącznie z balustradą i furtką) do stopnia NRO (nierozprzestrzeniania ognia) przy pomocy preparatu np. Fobos M4, Ogniochron lub równoważnego, po uprzednim usunięciu starych powłok malarskich,
- wykonanie posadzki z wykładziny rulonowej z PCV na podeście na poddaszu,
- obudowanie od spodu płytami gipsowo-kartonowymi typu GKF drewnianych elementów konstrukcji biegów i spoczników, w celu zapewnienia tym elementom klasy odporności ogniowej EI 60,
- szpachlowanie tynków na poddaszu z dwukrotnym malowaniem lamperii farbą olejną matową oraz ściany powyżej i sufitu farbami emulsyjnymi.
 
Klatka schodowa K2
- rozbiórka ścianki działowej o konstrukcji drewnianej na podeście poddasza,
- wykonanie podwyższenia balustrady do wys. 1,10 m elementami stalowymi (zmalowaniem) na wzór występujących na klatce schodowej K1,
- zaimpregnowanie drewnianych elementów klatki schodowej K1 na poddaszu (łącznie z balustradą i furtką) do stopnia NRO (nierozprzestrzeniania ognia) przy pomocy preparatu np. Fobos M4, Ogniochron lub równoważnego, po uprzednim usunięciu starych powłok malarskich,
- wykonanie posadzki z wykładziny rulonowej na stopniach i podestach,
- obudowanie od spodu, płytami gipsowo-kartonowymi typu GKF drewnianych elementów konstrukcji biegów i spoczników, w celu zapewnienia tym elementom klasy odporności ogniowej EI 60,
- szpachlowanie tynków na poddaszu z dwukrotnym malowaniem lamperii farbą olejną matową oraz ściany powyżej i sufitu farbami emulsyjnymi.
 
Stolarka drzwiowa:
- powiększenie otworu wejściowego z poziomu poddasza na klatkę schodową K1, z osadzeniem nadproża,
- obsadzenie drzwi stalowych o szerokości 90 cm przeciwpożarowych pełnych z okleiną drewnopodobną o klasie odporności ogniowej EI 30 z funkcją dymoszczelności,
- przełożenie istniejących drzwi z podestu klatki schodowej K1 na strych w miejsce przewidzianych do demontażu drzwi do sali lekcyjnej,
- obsadzenie drzwi stalowych o szerokości 80 cm przeciwpożarowych pełnych z okleiną drewnopodobną o klasie odporności ogniowej EI 15 z podestu klatki schodowej K1 na strych,
- wymiana istniejących drzwi na klatkę schodową K2 w poziomie parteru, piętra i poddasza, na drzwi stalowe o szerokości 90 cm przeciwpożarowe pełne z okleiną drewnopodobną o klasie odporności ogniowej EI 30,
- wymiana istniejących drzwi na parterze z klatki schodowej K2 do piwnicy i pomieszczenia gospodarczego na drzwi stalowe o szerokości 80 cm przeciwpożarowe pełne z okleiną drewnopodobną o klasie odporności ogniowej EI 30,
- przełożenie istniejących drzwi z korytarza do pomieszczenia gospodarczego na poddaszu na otwierane do wewnątrz pomieszczenia,
- wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych do klatki schodowej K2 (nieuwzględniona w projekcie) na drewniane płycinowe z kompletem zamków.
 
Klapa dymowa:
- zamontowanie klapy dymowej o wymiarach 1,0 m x1,0 m oddymiającej klatkę schodową K2 w połaci dachu po uprzedniej rozbiórce fragmentu pokrycia dachu z dachówki i wykonaniu wzmocnień więźby dachowej,
- zaimpregnowanie elementów drewnianych przy pomocy preparatu np. Fobos - M4, Ogniochron lub równoważnego i obudowanie płytami GKF.
 
Instalacja elektryczna:
- wykonanie instalacji sterującej oddymiania klatki schodowej K2,
- wykonanie oświetlenie ewakuacyjne korytarza poddasza oraz klatki schodowej K2,
- wykonanie pomiarów Ochrona przeciwporażeniowa.
 
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
 
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
 
CPV - 45 300 000-0 roboty w zakresie instalacji budowlanych
CPV - 45 311 000-0 roboty w zakresie instalacji elektrycznych
CPV - 45 312 100-8 system sygnalizacji pożaru
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Miesiąc lipiec 2011 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1.1 ) Wadium należy wnieść w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł ) w terminie do 6 czerwca 2011 r. do godziny 10:30. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
1.2) Wadium może być wnoszone:
a) w pieniądzu - Zamawiającego nr 64 1020 4795 0000 9102 0219 4116 prowadzony przez: PKO BP, z oznaczeniem ,,Wadium przetargowe – wykonanie remontu korytarza poddasza i klatek schodowych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Cisowej 2 w Policach".
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ppkt b) należy w oryginale dołączyć do oferty.
 
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia tego warunku.
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli
- wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonawca wykaże wykonanie należycie w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz
- wykonawca przedstawi co najmniej dwie referencje potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością,
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
 
III.3.3) Potencjał techniczny
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia tego warunku.
 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz w specjalności instalacji elektrycznych, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia tego warunku.
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
-wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
 
III.4.3) Dokumenty oferty wspólne:
 
Oferty wspólne, składane przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy powinny spełniać następujące wymagania:
- oferta wspólna musi być sporządzona zgodnie z SIWZ oraz zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty wszystkich partnerów,
- oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji wykonawców występujących wspólnie. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowaniu i zawarciu umowy.
Warunki stawiane przez zamawiającego w SIWZ muszą być spełnione przez partnerów łącznie,
w toku postępowania przetargowego (po otwarciu ofert) osoba upoważniona do reprezentacji wykonawcy pozostaje w kontakcie z zamawiającym - zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
 
III.4.4) Dokumenty podmiotów zagranicznych
 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
 
III.4.4.1) Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.5) INNE DOKUMENTY
 
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1) ofertę cenową zgodnie z SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,
2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej,
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ potwierdzające, że wykonawca akceptuje 14 dniowy termin płatności,
4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej.
5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
 
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
 
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
 
Zmianie może ulec zakres i termin realizacji umowy w przypadku:
- wystąpienia nieprzewidzianych robót, których realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy a termin ich realizacji wpłynie na termin wykonania, określony w umowie,
- zmian w dokumentacji projektowej, których konieczności wprowadzenia nie dało się przewidzieć na etapie podpisania umowy,
- zmiany osób przewidzianych do realizacji umowy, w szczególnych przypadkach losowych, których wystąpienie uniemożliwi realizację umowy przez te osoby.
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2police.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Szkoła Podstawowa nr 2 w Policach, ul. Cisowa 2, 72-010 Police, sekretariat.
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 r., godzina 10:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 2 w Policach, ul. Cisowa 2, 72-010 Police, sekretariat.
 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.
 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
 
Dyrektor Szkoły Renata Langiewicz
 
Police, dnia  18.05.2011 r.

SIWZ
Ogólna specyfikacja techniczna
SST
SST1 roboty rozbiórkowe
SST2 konstrukcje murowe
SST3 konstrukcje stalowe
SST4 roboty ciesielskie
SST5 montaż płyt
SST6 montaż stolarki drzwiowej
SST7 roboty tynkarskie
SST8 roboty malarskie
SST9 roboty posadzkowe
SST10 roboty instalacyjne elektryczne i p-poż
budowl. opis
budowl. przedmiar
budowl. rys. 1-parter
budowl. rys. 2-piętro
budowl. rys. 3-poddasze
budowl. rys. 4-wykaz drzwi ppoż
elektr. opis
elektr. przedmiar
elektr. rys. 1-parter
elektr. rys. 2-piętro
elektr. rys. 3-poddasze
elektr. rys. 4-schemat
zał. 1 umowa
zał. 2 oferta cenowa
zał. 3 oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
zał. 4 oswiadczenie o spelnianiu warunków udzialu w postęp
zał. 5 wykaz prac
Ogłoszenie o wyborze oferty

Załączniki

Powiadom znajomego