Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | BIEŻĄCE UTRZYMANIE, NAPRAWY CZĄSTKOWE, KONSERWACJA ULIC I DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY POLICE |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | - |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na
„BIEŻĄCE UTRZYMANIE, NAPRAWY CZĄSTKOWE, KONSERWACJA ULIC I DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY POLICE".
I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie, naprawy cząstkowe, konserwacja, ulic i dróg gminnych na terenie gminy Police, obejmujące roboty budowlane związane z :
1/ remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznej, mieszanką mineralno-asfaltową na „zimno” wraz z dojazdem pracowników i transportem materiałów i sprzętu na odl. do 15 km – za 1 t,
2/ remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznej, mieszanką mineralno-asfaltową na „gorąco” o remontowanej powierzchni w jednym miejscu do 5,0 m2 wraz z dojazdem pracowników i sprzętu na odl. do 15 km oraz transportem mieszanki min-asf. na odl do 30 km – o grubości remontowanej nawierzchni:
- do 4 cm - 1 t
- do 8 cm - 1 t
- do 12 cm - 1 t
3/ j.w lecz o remontowanej powierzchni w jednym miejscu powyżej 5,0 m2
- do 4 cm - 1m2
- do 8 cm - 1 m2
- do 12 cm - 1 m2
4/ remontem nawierzchni drogi z kruszywa betonowego o frakcji 0,5 do 35mm z zagęszczeniem walcem o masie min 3,5t cm wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiału do 15 km o grubości remontowanej nawierzchni:
- do 5 cm - 1 m2
- do 10 cm - 1 m2
- do 15 cm - 1 m2
5/ remontem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego, łamanego (granit) o frakcji 0,5 do 35mm z zagęszczeniem walcem o masie min 3,5t cm wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiału do 15 km o grubości remontowanej nawierzchni:
- do 5 cm - 1 m2
- do 10 cm - 1 m2
- do 15 cm - 1 m2
6/ j.w lecz ze „ścieru asfaltowego” o grubości remontowanej nawierzchni:
- do 5 cm - 1 m2
- do 10 cm - 1 m2
- do 15 cm - 1 m2
7/ remontem nawierzchni drogi z płyt drogowych (płyty drogowe Zamawiającego) na podsypce z piasku o grubości 5 cm wraz dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiału na odległość do 15 km. - za 1 m2
8/ wyrównanie nawierzchni drogi z profilowaniem spadków i zagęszczeniem walcem o ciężarze min. 3,5t wraz z dojazdem pracowników i sprzętu na odległość do 15 km, bez użycia materiałów.
9/ remontem nawierzchni chodnika z kostki betonowej „polbruk” grub. 6 cm, rozebraniem istniejącej nawierzchni, wykonaniem podsypki cem-piaskowej o grub. do 5 cm i ponownym ułożeniem rozebranej kostki z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odległość do 15 km. - za 1m2
10/ j.w lecz z ułożeniem kostki „polbruk” o grub. 8 cm. – za 1m2
11/ j.w lecz z ułożeniem kostki nowej „polbruk” grub. 6 cm - za 1m2
12/ j.w. lecz z ułożeniem kostki nowej „polbruk” grub. 8 cm - za 1m2
13/ j.w lecz z płytek betonowych 35x35x5 cm z wykorzystaniem rozebranych płytek - za 1 m2
14/ j.w. lecz z płytek betonowych 50x50x7 cm z wykorzystaniem rozebranych płytek – za 1 m2
15/ j.w. lecz z płytek betonowych 35x35x5 cm z wykorzystaniem nowych płytek - za 1 m2
16/ j.w. lecz z płytek betonowych 50x50x7 cm z wykorzystaniem nowych płytek - za 1m2
17/ j.w. lecz z kostki kamiennej rzędowej 17 cm na podbudowie betonowej grub. 10 cm – za 1 m2
18/ wymianie znaku drogowego wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 15 km. – za 1 szt.
19/ j.w. lecz za wymianę tabliczki informacyjnej (np. F-8) lub innych tablic - za 1szt.
20/ j.w. lecz za wymianę słupka stalowego ocynkowanego pod znak drogowy o 70 mm - za 1szt.
21/ j.w. lecz za ustawienie i rozebranie znaków drogowych i tablic informacyjnych przy wykonywaniu zmiany organizacji ruchu (np. „Święto Zmarłych”, „Boże Ciało”, „Policka 15” i.t.p) licząc za każdy znak, tablicę, zastawę. – za 1 szt.
w/ wymianą żarówki w sygnalizatorze świetlnym wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i materiałów na odl. do 3 km:
- dolnym - 1 szt.
- górnym - 1 szt.
22/ obsługą czasowej sygnalizacji świetlnej przy robotach na drodze (ruch wahadłowy) wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 5 km. - za 2 zestawy.
23/ ustawieniem i rozebraniem czasowej sygnalizacji świetlnej wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 15 km. – za 2 zestawy.
24/ wykonaniem i montażem nowych barier ochronnych (przęsło 2,0x1,30 wraz ze słupkiem i rozstawem prętów w przęśle co 10 cm) wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 15 km. - za 1 kpl.
25/ j.w. lecz wymianie przęsła bariery ochronnej z materiału zamawiającego licząc za - 1 kpl.
26/ j.w lecz z rur O 70 mm - za 1mb.
27/ j.w. lecz z materiały zamawiającego - za 1mb.
28/ uzupełnieniem malowania oznakowania poziomego ulic farbą akrylową białą z mikrocząsteczkami odblaskowymi (przejść dla pieszych, linii segregacyjnych, pól martwych, krawężników itp.) wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 15 km licząc - za 1m2
29/ wymianą krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem betonowym wraz z dojazdem pracowników, sprzętu i transportem materiałów na odl. do 15 km. - za 1 mb.
30/ j. w. lecz wymianą obrzeży betonowych 6x20 cm - za 1 mb.
31/ Wszystkie roboty nieobjęte powyższym wykazem rozliczane będą wg indywidualnej wyceny na podstawie cenników KNR po uprzednim zatwierdzeniu przez zamawiającego.
Do oferty złożyć cenę ryczałtową netto za 1m2 , 1 mb, 1 kpl, 1 t, 1 szt ww. robót. Roboty będą rozliczane powykonawczo na podstawie cen określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Do 31 grudnia 2011r.
VII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia
tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie
podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 ustawy.
Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia,
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i
ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
1). udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykazanie wykonania robót budowlanych-drogowych polegających na budowie lub przebudowie co najmniej trzech zamówień publicznych obejmujących remont lub przebudowę drogi o nawierzchniach bitumicznych, z gruzu drobnowymiarowego, ze ścieru asfaltowego, z płyt drogowych o wymiarach 1,5m x 3m. oraz innych robót wymienionych w rozdziale 2 powyższej SIWZ.. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.
2). ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych).
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
„spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty
budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
IX. Wadium.
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych), w terminie do 09.12.2010r do godz. 930.
X. Kryteria oceny ofert:
Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt
KC = CN/COB x100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
KC 100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
Każdy rodzaj robót wymieniony w Rozdziale 2, punkt 1, SIWZ (od podpunktu „2” do „30” posiada wartość 3,33 pkt a podpunkt „1” posiada wartość 3,43 pkt.
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Wybrana najkorzystniejsza cena ofertowa będzie stanowić sumę poszczególnych kryteriów składających się na najkorzystniejszą cenę za każdą jednostkę wymienioną w Rozdziale 2, punkt 1, SIWZ (od podpunktu „1” do „29”.
W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą ilość punktów, Zamawiający postąpi zgodnie z art.91 ust.5 i 6 ustawy Pzp.
XI. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 09.12.2010r. do godz. 10:00 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 9.12.2010r. o godz. 1030 w sali konferencyjnej (pok. nr 201), ul. Bankowa 18, w Policach, w obecności Wykonawców.
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:
Na podstawie art. 67 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) Zamawiający dopuszcza zlecenie Wykonawcy
robót budowlanych zamówień dodatkowych i uzupełniających.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (nieaktualny)
Zmiana z dnia 01.12.2010
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (nieaktualny)