W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na BUDOWĘ DROGI PRZY FILII SZKOŁY PODSTAWOWEJ W M. NIEKŁOŃCZYCA
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy -
Zamawiający Gmina Police
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert zamieszczona została, jako załącznik, pod ogłoszeniem o przetargu.

Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 
72-010 Police
ogłasza przetarg nieograniczony na
„BUDOWĘ DROGI PRZY FILII SZKOŁY PODSTAWOWEJ W M. NIEKŁOŃCZYCA ".

I. Zamawiający: Gmina Police z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,
    72-010 Police, tel. (91) 43-11-830, (91) 43-11-832.
II. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.police.pl
IV. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa drogi przy filii szkoły podstawowej w Niekłończycy”   obejmująca roboty budowlane związane z :

1. Rozebranie nawierzchni z tłucznia gr. 15 cm mechanicznie (średnia gr. 25 cm)
     Krotność = 1.67                                                              - 1530,00 m2
2. Wykonywane mechanicznie koryta gł. 10 cm w gruncie kat. II-VI na całej   szerokości jezdni (parking + jezdnia + odsadzka)  - 36+(1650+137) + 761*0,3 = 2051,3 m2
3. Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm (25cm; parking + jezdnia
   + odsadzka) , Krotność = 2.5                 -   36+(1650+137) + 761*0,06=1868,7m2
4. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-
    piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (parking; kol. antracyt)           - 36,00 m2
5. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-
     piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (jezdnia, kol. szary)            - 1787,00 m2  
6. Szczegółowy zakres prac ujęty jest w przedmiarze robót na podstawie którego należy
    przygotować kosztorys ofertowy.

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
     Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
VII. Termin wykonania zamówienia:
        W okresie 40 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy.
VIII. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ocen spełnienia
          tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia,
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i
ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
2. udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykazanie wykonania robót budowlanych-drogowych polegających na budowie, remoncie lub przebudowie co najmniej trzech  zamówień publicznych obejmujących budowę, remont lub przebudowę chodników, ścieżek rowerowych, parkingów, dróg dojazdowych o nawierzchniach z kostki betonowej „polbruk” o powierzchni min. 2000,00m2 każda. Do wykazu Wykonawca  zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i  prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.)
3.dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, wykwalifikowanym personelem technicznym posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa drogowego, zarejestrowanym w Zachodniopomorskiej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz dysponowaniem sprzętem tj, koparko – ładowarką, samochodem samowyładowczym o ładowności min 5t ubijarką spalinową oraz piłą do cięcia betonu.
4. ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych).
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
„spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
6. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IX. Wadium.
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), w terminie do dnia składania ofert do godz. 1000.
X. Kryteria oceny ofert:
Najniższa cena ofertowa będzie stanowić najkorzystniejszą ofertę dla Zamawiającego. 
XI. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 01.10.2010r. do godz. 10:00 w pok. nr 30 przy ul. Stefana Batorego 3, w Policach.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 01.10.2010r. o godz. 10:30 w sali nr 201, ul. Bankowa 18 w Policach, w obecności Wykonawców.
XII. Termin związania ofertą:
        Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się  
         wraz z upływam terminu składania ofert.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach dodatkowych i uzupełniających:
         Na podstawie art. 67 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień 
         publicznych (Dz. U z 2007r nr 223 poz. 1655 z póź. zm) Zamawiający dopuszcza zlecenie 

Wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych i uzupełniających.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Komplet załączników

Odpowiedz na pytania z dnia 28.09.2010 r

Ogłoszenie o wyborze oferty

Załączniki

Powiadom znajomego