W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dozór mienia Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym- 2009r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych , Leśno Górne 12, 72-004 Tanowo
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o wyborze oferty znajduje się pod ogłoszeniem o przetargu.

Tanowo: Dozór mienia Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym- 2009r.
Numer ogłoszenia: 283162 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych , Leśno Górne 12, 72-004 Tanowo, woj. zachodnipomorskie, tel. 0 91 317 57 22, faks 0 91 317 57 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zoisok2@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór mienia Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym- 2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Całodobową fizyczną ochronę osób i mienia znajdującego się na terenie Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym 12 w obrębie ogrodzenia. b. Pełnienie funkcji informacyjnej dla interesantów oraz porządkowej przy ruchu osobowym i towarowym. c. Posiadanie do dyspozycji całodobowo grupy interwencyjnej, która podejmie czynne działania ochronne niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu. d. Dozór całodobowy prowadzony przez jedna osobę w oparciu o system telewizji przemysłowej zainstalowanej na terenie Zakładu, a składającej się z siedmiu kamer, z których obraz emitowany jest przez całą dobę na monitorze w pomieszczeniu ochrony. Ponadto: Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia we własnym zakresie 4 prób mających na celu pomiar czasu dojazdu grupy interwencyjnej z miejsca stacjonowania do Zakładu w dni powszednie w godzinach od 18:00 do 06:00 oraz złożenia oświadczenia zawierającego wyniki przeprowadzonych prób oraz obliczony na tej podstawie średni czas dojazdu. 3.3. Zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający oświadcza, że z uwagi na specyficzny charakter usługi będącej przedmiotem zamówienia wykonanie części a zwłaszcza całości zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Osoby wykonujące obowiązki ochrony i członkowie grupy interwencyjnej mają być pracownikami wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (tekst jednolity Dz. U. z dnia 14 września 2006 r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm,) , a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. ww ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - wykonawca musi wykazać posiadanie koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca który wykaże, iż: - Wykonywał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedną usługę w zakresie ochrony lub dozoru mienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Przez jedną usługę spełniającą warunek Zamawiający rozumie usługę realizowaną na podstawie jednej umowy. - Dysponuje pojazdem umożliwiającym sprawne poruszanie się grupy interwencyjnej. - Dysponują środkami łączności bezprzewodowej ( np. telefon komórkowy), w które zostaną wyposażone osoby przewidziane do realizacji zamówienia. - Dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi licencje I lub II stopnia w zakresie ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. nr 145 z 2005r. poz. 1221 z póżn. Zm.), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca który wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty, 1.2. Aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 7.2.1. Należy załączyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ . Wykonawca musi wykazać, iż zrealizował co najmniej jedną usługę w zakresie ochrony lub dozoru mienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Przez jedną usługę spełniającą warunek Zamawiający rozumie usługę realizowaną na podstawie jednej umowy 2.2. Należy załączyć zgodnie z złącznikiem nr 5 wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje przynajmniej jednym pojazdem umożliwiającym sprawne poruszanie się grupy interwencyjnej oraz dysponuje środkami łączności bezprzewodowej ( np. telefon komórkowy), w które zostaną wyposażone osoby przewidziane do realizacji zamówienia ( ilość środków równa ilości osób przewidzianych do realizacji zamówienia) Jeśli wykonawca nie posiada ww sprzętu to musi dołączyć do oferty oświadczenie przygotowane zgodnie z załącznikiem 5a, z którego będzie wynikać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, którym mowa w załączniku nr 5 wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2.3. Należy załączyć zgodnie z złącznikiem nr 6 wykaz osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . Z wykazu musi wynikać, że wykonawca dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi licencje I lub II stopnia w zakresie ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. nr 145 z 2005r. poz. 1221 z póżn. Zm.), Zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający oświadcza, że z uwagi na specyficzny charakter usługi będącej przedmiotem zamówienia wykonanie części a zwłaszcza całości zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Osoby wykonujące obowiązki ochrony i członkowie grupy interwencyjnej mają być pracownikami wykonawcy. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1 Wykonawca musi do oferty dołączyć dokument z którego będzie wynikać, iż wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 000 zł. 4. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 4.1. Złożyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4.3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów zgodnie z zapisami punktu 7.3. SIWZ ( załączniki nr 4, 5, 5a, 6, SIWZ). 5. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje wymienione w punkcie 7.1. i 7.4.2 dla każdego partnera konsorcjum, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. (nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 85.0
  • 2 - Czas reagowania grupy interwencyjnej - 15.0

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych Leśno Górne 12 72-004 Tanowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych Leśno Górne 12 72-004 Tanowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 31.12.2010.

Ogłoszenie o wyborze oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Załączniki:

Załączniki

hppscan1.pdf pdf, 53 kB

Powiadom znajomego