Dialog konkurencyjny
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | BUDOWĘ I WDROŻENIE POLICKIEGO SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W URZĘDZIE MIEJSKIM W POLICACH I DWÓCH JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH: ZAKŁADZIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ ORAZ ZAKŁADZIE WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Zamawiający | Gmina Police |
Tryb zamówienia | Dialog konkurencyjny |
Wartość zamówienia | powyżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP |
Termin składania ofert |
Przedsięwzięcie pn. „Budowa Polickiego Systemu Informacji Przestrzennej” jest realizowane w ramach projektu „Rozbudowa Systemu Informacji Przestrzennej (GIS) Powiatu Uecker – Randow i Gminy Police” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego INTERREG IV A, Celu 3 „Europejska Współpraca Terytorialna” – „Współpraca transgraniczna” Rzeczypospolitej Polskiej (Województwo Zachodniopomorskie) i krajów związkowych Meklemburgia - Pomorze Przednie / Brandenburgia w latach 2007 -2013.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na:
BUDOWĘ I WDROŻENIE POLICKIEGO SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W URZĘDZIE MIEJSKIM W POLICACH I DWÓCH JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH: ZAKŁADZIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ ORAZ ZAKŁADZIE WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI
nazwa skrócona:
BUDOWA I WDROŻENIE SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W POLICACH
prowadzone w trybie:
DIALOGU KONKURENCYJNEGO
1. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Police
Prowadzący postępowanie: Urząd Miejski w Policach - Wydział Urbanistyki i Architektury z siedzibą w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, tel.: +48-91-4311830, fax.: +48-91-4311832. ogólny adres url: www.police.pl
Punkt kontaktowy: Wydział Urbanistyki i Architektury z siedzibą w Policach przy ul. Bankowa 18 pok. 205, 72-010 Police
Osoba do kontaktów: Andrzej Haba
Tel.: +48-91-431-18-74, fax.: +48-91-431-18-69, kom. 888-720-655 adres email: architektura4@ug.police.pl
2. RODZAJ ZAMÓWIENIA usługa i dostawa,
miejsce świadczenia usług i dostawy: Police
3. OPIS POTRZEB ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zamawiający zamierza usprawnić funkcjonowanie działań z zakresu realizacji zadań publicznych urzędu i jednostek objętych wdrożeniem oraz ułatwić dostęp do informacji publicznej obywatelom.
Planowana budowa i wdrożenie systemu informacji przestrzennej ma na celu tworzenie, gromadzenie informacji w informatycznych bazach danych w taki sposób aby umożliwić jej integrowanie analizowanie i udostępnianie w Intranecie i Internecie.
Funkcjonowanie systemu ma zautomatyzować odpowiednie procesy tworzenia danych, ułatwić dostęp do zgromadzanych zasobów informacji, pozwolić na zaawansowane metody ich analizy i przyczynić się do koordynacji działań poszczególnych wydziałów i jednostek.
Przedmiot zamówienia obejmie opracowanie projektu systemu i szczegółowego planu jego wdrożenia, dostawę i instalację sprzętu komputerowego, dostawę licencji na oprogramowanie, instalację i konfigurację oprogramowania i wdrożenie aplikacji w zakresach podzielonych na 3 etapy oraz świadczenie usług serwisowych.
Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV:
72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania
38221000-0 Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne)
72422000-4 Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji serwerowych
72320000-4 Usługi bazy danych
48516000-8 Pakiety oprogramowania do wymiany danych
72212920-4 Usługi opracowywania oprogramowania do automatyzacji prac biurowych
72212516-9 Usługi opracowywania oprogramowania do wymiany danych
72312000-5 Usługi wprowadzania danych
72310000-1 Usługi przetwarzania danych
48822000-6 Serwery komputerowe
4. WADIUM W WYSOKOŚCI 25 000,00 ZŁ będzie należało wnieść w terminie ustalonym przy zaproszeniu do złożenia ofert.
Wadium można wnieść w pieniądzu wyłącznie przelewem, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) . Wadium w pieniądzu należy wnosić przelewem na konto wadiów i kaucji Urzędu Miejskiego w Policach w Banku PKO BP I o/Szczecin. Nr konta: 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886. Poręczenia instytucji kredytowych obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą. Potwierdzenie wniesienia wadium powinno być opisane skróconą nazwą zamówienia: „Budowa i wdrożenie systemu informacji przestrzennej w Policach”.
5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do15 m-cy
6. GŁÓWNE WARUNKI FINANSOWANIA
Planuje się realizację zadania w 6 etapach (1-opracowanie projektu wdrożenia, 2-dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, 3-wdrożenie I-go zakresu modułów tematycznych, 4-wdrożenie II-go zakresu modułów tematycznych, 5-wdrożenie III-go zakresu modułów tematycznych, świadczenie usług serwisowych), częściowe płatności po wykonaniu 2,3,4,5 i po rozpoczęciu 6 etapu
7. FORMA PRAWNA, JAKĄ MUSI PRZYJĄĆ GRUPA WYKONAWCÓW, KTÓREJ ZOSTANIE UDZIELONE ZAMÓWIENIE:
Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnego składania wniosku przez wykonawców.
Dokonując oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i spełniania wymagań SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia kryteriów zdolności ekonomicznej, finansowej, technicznej i doświadczenia łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wówczas Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wniosek musi być podpisany w taki sposób, aby prawnie zobowiązywał wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa w/w dokumenty i wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Każdy z Wykonawców składających wspólnie wniosek o dopuszczenie do postępowania zobligowany jest do spełnienia warunków i złożenia dokumentów wymienionych w pkt 8.1 niniejszego ogłoszenia.
8. WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - INFORMACJE I FORMALNOŚCI KONIECZNE DO DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA WYMOGÓW:
8.1. Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
a) spełnianie wymagań o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm), potwierdzone złożeniem stosownego oświadczenia na załączonym formularzu nr 1, dostępnym na stronie www.bip.police.pli w sekretariacie Urzędu przy ul. Batorego 3 w Policach, pok. 30;
b) złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) złożenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) złożenie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art, 24 ust.1 w/w ustawy,
e) złożenie pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy w przypadku jeżeli wniosek i załączniki nie będą podpisane przez osobę wskazaną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy lub pełnomocnictwa do reprezentowania grupy wykonawców; pełnomocnictwo ma być złożone w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/ły umocowana/e.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w w/w pkt b, c, d - składa dokument lub dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że:
f) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
g) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
h) nie stwierdzono wobec wykonawcy, prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, iż wyrządził szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasady odnośnie terminów, o których mowa w tym punkcie stosuje się odpowiednio.
8.2. Zdolność ekonomiczna i finansowawykonawców.
W zakresie zdolności ekonomicznej i finansowejwymogiem niezbędnym jest posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Minimalna wysokość kwoty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wynosi 1 000 000 PLN.
8.3. Zdolność techniczna i doświadczenie wykonawców.
a) oferowane przez wykonawcę rozwiązania w zakresie planowanego wdrożenia winny być oparte o standardy Open Geospatial Consortium: WMS, WCS, WFS, SLD.
b) zrealizowanie w terminach umownych i z należytą starannością w ostatnich 3 latach minimum 3 wdrożeń z zakresu produktów GIS o minimalnej wartości 80 000 PLN każde, w których zasadniczym medium dostępu do danych przestrzennych znajdujących się w bazach danych jest przeglądarka WWW, w tym wdrożenie co najmniej jednego geoportalu, publikującego dane GIS znajdujące się w bazach danych i obsługującego bazę metadanych. Wykonawca winien dołączyć listę wszystkich dokonanych przez niego wdrożeń z w/w zakresie wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w kryteriów oraz referencje potwierdzające wykonanie tych wdrożeń w terminach umownych i z należytą starannością. Okres 3 lat należy liczyć od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. O zaliczeniu wdrożenia do w/w okresu decyduje data zakończenia realizacji wdrożenia potwierdzona protokołem odbioru końcowego. Za wartość wdrożenia należy rozumieć kwotę netto wg zawartej umowy na wdrożenie. Do w/w kwoty nie wlicza się kosztów zakupionego sprzętu komputerowego i kosztów wytworzenia danych. W przypadku jeśli umowa na wdrożenie obejmowała zakup sprzętu i wytworzenie danych, Wykonawca winien odpowiednio udokumentować wartość samego wdrożenia;
c) posiadanie w zespole wykonawczym kierownika projektu z min. 3 letnim doświadczeniem w realizacji projektów GIS, obejmujących: analizy, projektowanie, programowanie i wdrożenie, a także integrację systemów informatycznych, potwierdzone wykazem min. 2 takich projektów, z których każdy obejmował wszystkie w/w zagadnienia,
d) posiadanie w zespole wykonawczym:
- min. 2 certyfikowanych przez producenta specjalistów do obsługi oferowanego oprogramowania GIS, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (było: zatrudnionych przez wykonawcę), posiadających min. 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów GIS potwierdzone udziałem w min. 2 projektach w tym zakresie;
- min. 1 certyfikowanego przez producenta specjalistę do obsługi oprogramowania bazodanowego, które będzie wykorzystane we wdrażanym systemie, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (było: zatrudnionego przez wykonawcę), posiadającego min. 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów GIS opartych o relacyjne bazy danych, potwierdzone udziałem w min. 2 projektach w tym zakresie (w przypadku planowanego wdrożenia oprogramowania bazodanowego open source warunek posiadania certyfikatu nie jest wymagany);
e) złożenia wykazu osób wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie w/w kwalifikacji oraz wykazu pozostałych osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności;
f) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazach (było: wykazie), o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
8.4. Wymagania dotyczące składanych dokumentów:
a) warunkiem uznania kopii za dokument jest umieszczenie na każdej stronie kopii oświadczenia „za zgodność z oryginałem" i złożenie podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, pełnomocnictwami, wymaganiami ustawowymi i przepisami prawa;
b) gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość, co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu;
c) dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez umocowanego Wykonawcę;
d) podpisy Wykonawcy na dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą;
e) Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek musi być sporządzony czytelnie, w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
9. ZASADY KWALIFIKACJI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w wymagań niezbędnych do udziału w postępowaniu, a następnie jeżeli liczba spełniających wymagania będzie większa od 5, dokona oceny w zakresie zdolności technicznej i doświadczenia. Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu 5 wykonawców, którzy zdobędą najwyższą ilość punktów.
Ocena zostanie dokonana na podstawie 5 kryteriów. W celu określenia ilości punktów przyznanych dla poszczególnych wykonawców, dokonane zostanie wyliczenie, w następujący sposób:
kryterium 1 - ilość zrealizowanych w ostatnich 3 latach (dodano czerwony tekst) wdrożeń o wartość powyżej 80 000,- zł z zakresu produktów GIS w jednostkach administracji samorządowej. W przypadku wdrożeń obejmujących szerszy zakres należy zidentyfikować i udokumentować procentowy udział produktów GIS (waga 35 %)
(nastąpiła zmiana sposobu zapisu wzoru na następujący)
[ilość wdrożeń wykonawcy]/[najwyższa ilość wdrożeń spośród wszystkich wykonawców] x 100 pkt. x 35%
(wcześniejsza forma wzoru)
ilość wdrożeń wykonawcy
-------------------------------(iloraz)-------------------------------- x 100 pkt. x 35 %
najwyższa ilość wdrożeń spośród wszystkich wykonawców
kryterium 2 – ilość zrealizowanych w ostatnich 3 latach (dodano czerwony tekst) wdrożeń o wartość powyżej 80 000,- zł z zakresu produktów GIS (w tym wdrożenia, o których mowa w kryterium 1). W przypadku wdrożeń obejmujących szerszy zakres należy zidentyfikować i udokumentować procentowy udział produktów GIS (waga 25 %)
(nastąpiła zmiana sposobu zapisu wzoru na następujący)
[ilość wdrożeń wykonawcy]/[najwyższa ilość wdrożeń spośród wszystkich wykonawców] x 100 pkt. x 25%
(wcześniejsza forma wzoru)
ilość wdrożeń wykonawcy
-------------------------------(iloraz)-------------------------------- x 100 pkt. x 25 %
najwyższa ilość wdrożeń spośród wszystkich wykonawców
kryterium 3 - ilość wdrożonych i obecnie funkcjonujących w Internecie geoportali (publicznych serwisów mapowych obsługujących min. 500 sesji/dziennie) udostępniających dane przestrzenne w technologii WebGIS, gromadzone w bazach danych (waga 15 %)
(nastąpiła zmiana sposobu zapisu wzoru na nastepujący)
[ilość geoportali wdrożonych przez wykonawcę]/[ilość najwyższa dla kryteriów spośród wszystkich wykonawców] x 100 pkt. x 15 %
(wcześniejsza forma wzoru)
ilość geoportali wdrożonych przez wykonawcę
-------------------------------(iloraz)-------------------------------- x 100 pkt. x 15 %
ilość najwyższa dla kryterium spośród wszystkich wykonawców
kryterium 4 – ilość certyfikowanych przez producenta specjalistów do obsługi oprogramowania obcego (GIS) którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (było: zatrudnionych przez wykonawcę) (waga 15 %)
(nastąpiła zmiana sposobu zapisu wzoru na następujący)
[ilość certyf. specjal. GIS w dyspoz. Wykonawcy]/[najwyższa ilość dla kryterium spośród Wykonawców] x 100 pkt. x 15 %
(wcześniejsza forma wzoru)
ilość certyf. specjal. GIS w dyspoz. wykonawcy(było: zatrud. przez wykonawcę)
-------------------------------(iloraz)-------------------------------- x 100 pkt. x 15 %najwyższa ilość dla kryterium spośród wykonawców
kryterium 5 – ilość certyfikowanych (dodano czerwony tekst) specjalistów do obsługi oprogramowania bazodanowego, które będzie wykorzystane we wdrażanym systemie, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (było: zatrudnionych przez wykonawcę), (...) (było: spełniających wymagania, o których mowa w pkt 8.3. d) (waga 10 %). W przypadku planowanego wdrożenia oprogramowania bazodanowego open source warunek posiadania certyfikatu nie jest wymagany, do kryterium będą wzięci specjaliści posiadający min. 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów GIS potwierdzone udziałem w min. 2 projektach w tym zakresie (było: spełniający pozostałe wymagania);
(nastąpiła zmiana sposobu zapisu wzoru na następujący)
[ilość certyf. specjal. baz danych w dyspoz. Wykonawcy]/[najwyższa ilość dla kryterium spośród wykonawców] x 100 pkt. x 10 %
(wcześniejsza forma wzoru)
ilość certyf. specjal. baz danych w dyspoz. wykonawcy (było: zatrud. przez wykonawcę )
-------------------------------(iloraz)-------------------------------- x 100 pkt. x 10 %
najwyższa ilość dla kryterium spośród wykonawców
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT.
a) Zamawiający nie przewiduje nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu przedstawią rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert.
b) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tylko w sytuacji jednoznacznego określenia w SIWZ takich części zamówienia.
c) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
d) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej i zawarcia umowy ramowej
11. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
a) Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć na formularzu nr 2, który można pobrać na stronie internetowej www.bip.police.pl. lub w sekretariacie Urzędu przy ul. Batorego 3 w Policach, pok. 30;
b) Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami i dokumentami poświadczającym spełnianie kryteriów oceny technicznej i doświadczenia wykonawców, należy składać w sekretariacie Urzędu przy ul. Batorego 3 w Policach, pok. Nr 30 w oznakowanych nazwą zamówienia kopertach, w terminie do 18.08.2009r. do godz. 12:00 (było: do 31 lipca 2009r. do godziny 12.00).
12. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
1. Wszelkie oświadczenia (poza wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ofertą i protestami), wnioski i zawiadomienia oraz informacje, Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (faks: 091 43 118 69, e-mail: architektura4@ug.police.pl).
2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, przekazane faksem lub drogą elektroniczną powinny być niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej.
3. Każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentów przekazanych faksem lub droga elektroniczną.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Andrzej Haba – zastępca Naczelnika Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Policach (tel. 091 431-18-74, kom. 888-720-655), ul. Bankowa 18, 72-010 Police, po. 205.
Ogłoszenie przekazano Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 26.06.2009r.
Zmianę ogłoszenia przekazano Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 17.07.2009r.
Wyjaśnienie do ogłoszenia - Odpowiedzi zamawiającego
Ogłoszenie o zmianie treści ogłoszenia z dnia 11.08.2009r.
Wyjaśnienie do ogłoszenia - Odpowiedzi zamawiającego
Ogłoszenie o zmianie treści ogłoszenia z dnia 21.07.2009r.
Ogłoszenie o zmianie treści ogłoszenia z dnia 14.07.2009 r.
Odpowiedzi na pytania dotyczące ogłoszenia
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Informacja dotycząca kwalifikacji wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i zaproszenia do dialog