W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wyciszenie pomieszczeń szkolnych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Policach przy ul. Siedleckiej 4
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Szkoła Podstawowa nr 3 w Policach przy ul. Siedleckiej 4 tel. 091 3176950, fax 091 4240802
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej kwot określonych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o wyborze oferty znajduje się pod ogłoszeniem o przetargu.

Szkoła Podstawowa nr 3 w Policach przy ul. Siedleckiej 4
tel. 091 3176950, fax 091 4240802
 
na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2007 r. Nr  223,  poz.1655 z późn. zmianami )
 
ogłasza przetarg nieograniczony
na roboty budowlane :

Wyciszenie pomieszczeń szkolnych wraz z robotami towarzyszącymi
w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Policach przy ul. Siedleckiej 4  

1.    Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:


  • złożenie pisemnej oferty wg formularza zawartego w Specyfikacji Istotnych
    Warunków Zamówienia do dnia  23.06.2009 r. do godz. 11:00  w sekretariacie Szkoły,

  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych,

  • wniesienie wadium w wysokości 1.500,00 zł. /jeden tysiąc pięćset złotych/ w terminie do dnia  23.06.2009 r. do godz. 11:00. 

2.    Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia  można otrzymać nieodpłatnie 
w sekretariacie szkoły w godz. od 900 – 1400, a także ze strony internetowej www.sp3.police.pl oraz www.bip.police.pl
3.    Wymagany termin realizacji: do 18.08.2009 r.
4.    Kryteria oceny ofert – cena ryczałtowa 100%
5.    Do kontaktów z wykonawcami upoważniony jest:
                      Renata Maruszewska – dyrektor szkoły tel. 091 3176-950,
                             Krystyna Popczyk – kierownik gospodarczy tel. 091 3176-950

6.    Otwarcie ofert odbędzie się dnia 23.06.2009 r. godz. 11:30  w  Szkole Podstawowej nr 3 w Policach (sala nr 9)
7.    W przetargu mogą brać udział wykonawcy:
a)    spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,
b)    ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
c)    zatrudniający pracowników posiadających kwalifikacje do wykonania zadania przewidzianego zamówieniem,
d)    zatrudniający osobę posiadającą uprawnienia budowlane,
e)    dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu materiałów,
f)     którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali należycie co najmniej trzy prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie: spełnia, nie spełnia.
Niespełnienie choćby jednego z warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy
i odrzuceniem oferty.
8.    Termin związania ofertą – 30 dni od daty terminu składania ofert.
9.    Wykonawca przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie
z art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP.
10.  Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.06.2009r.          


                                                                                           Dyrektor 
                                                                                           mgr Renata Maruszewska

 

Ogłoszenie o wyborze oferty

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik 1 - Wzór umowy

Załącznik 2 - Formularz ofertowy

Załącznik 3 - Oświadczenie

Załącznik 4 - Kwalifikacje techniczne wykonawcy i Wykaz podstawowego sprzętu

Załącznik 5 - Wykaz zamówień

Załącznik 6 - Ogólna specyfikacja techniczna

Pliki przedmiaru:

Załączniki

zał.7c.jpg jpg, 1.05 MB

Powiadom znajomego