Burmistrz Polic
ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police , tel. 91/431 18 30, faks 91/431 18 32,
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP


Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Policach wraz z zagospodarowaniem terenu.

 

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zamieszczona jest na stronie internetowej: www.police.pl.
  2. Przedmiotem  zamówienia jest 
  3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych
  4. Wymagany termin wykonania zamówienia  28 październik 2016 r.
  5. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
    a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

    b. posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie obejmujące prawidłowo ukończył roboty budowlane obejmujące termomodernizację polegającą na ociepleniu ścian zewnętrznych o łącznej powierzchni 500 m2 płytami styropianowymi,

    c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykażą, że dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadają wymagane uprawnienia, wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa.
  6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

        a. Wykonawca  przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z  wymaganymi   przez Zamawiającego  oświadczeniami  oraz  dokumentami   potwierdzającymi   spełnianie   warunków udziału w postępowaniu;

        b. ocena  spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się  będzie poprzez  sprawdzenie kompletności,   poprawności  oraz  aktualności  złożonych   oświadczeń  i dokumentów – metoda spełnia / nie spełnia.

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

    -   cena ofertowa – 90%

    -   okres gwarancji i rękojmi – 10%

8. Wadium w wysokości 30 000 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

9. Oferty  należy   składać  w  sekretariacie   Urzędu  Miejskiego w Policach, 72-010  Police,  ul. Stefana Batorego 3 (pokój  nr 30) do dnia 07.06.2016 r. do godz. 930.

10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.06.2016 r. o godz. 1000 w sali nr 32 w Urzędzie  Miejskim w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3.

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

12. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamiczn. systemu zakupów. 

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

14.  Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na podst. art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP.                            

15. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 20.05.2016r.



Załączniki:

SIWZ
Zał.1-6 do SIWZ
zał.nr 7
PDF ARCH
PDF EL
PDF IS
PDF KONSTR
ZALACZNIKI-DOKUMENTY
Specyfikacje techniczne
Ogłoszenie o przetargu
UM POLICE PRZEDMIAR BUDOWLANKA
UM POLICE PRZEDMIAR ELEKTRYCZNE
UM POLICE PRZEDMIAR SANITARNE