W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Wydział Techniczno-Inwestycyjny

Wydział Techniczno-Inwestycyjny
Urząd Miejski w Policach
ul. Bankowa 18
72-010 Police
dyrektor: mgr inż. Krzysztof Kuśnierz
tel. 91 431 18 62
e-mail: krzysztof.kusnierz@police.pl

Do zakresu działania Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego należy:

  1. przyjmowanie wniosków i propozycji do planu inwestycji na dany rok budżetowy,
  2. opracowywanie planu inwestycji do projektu budżetu na dany rok budżetowy,
  3. przyjmowanie wniosków do zmian i wprowadzanie zmian w planie inwestycji w trakcie danego roku budżetowego,
  4. prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie usług projektowych i robót budowlanych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, w tym udział w pracach komisji przetargowych;
  5. zbieranie, pozyskiwanie i opracowywanie wstępnych danych do prac projektowych gminnych zadań inwestycyjnych;
  6. sporządzanie projektów umów na usługi projektowe i roboty budowlane realizowanych w ramach gminnych zadań inwestycyjnych;
  7. koordynacja i uzgadnianie prac w zakresie opracowywania dokumentacji projektowych gminnych zadań inwestycyjnych, w tym uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji i pozwoleń wydawanych przez odpowiednie organy i instytucje, przed rozpoczęciem realizacji gminnych zadań inwestycyjnych;
  8. sprawowanie lub zapewnienie nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego nad realizacją gminnych zadań inwestycyjnych;
  9. bieżące analizowanie i kontrola pod względem merytorycznym i finansowym realizacji gminnych zadań inwestycyjnych;
  10. udział w pracach komisji odbiorowych oraz przekazywanie do użytkowania gminnych zadań inwestycyjnych, w tym uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji i pozwoleń wydawanych przez odpowiednie organy i instytucje, po zakończeniu realizacji gminnych zadań inwestycyjnych;
  11. rozliczanie i przekazywanie środków trwałych powstałych w trakcie realizacji gminnych zadań inwestycyjnych;
  12. prowadzenie przeglądów zrealizowanych gminnych zadań inwestycyjnych oraz nadzorowanie usunięcia stwierdzonych usterek w okresie gwarancji jakości i rękojmi;
  13. współpraca przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie gminnych zadań inwestycyjnych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych;
  14. merytoryczna współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie prawidłowości stosowania ustawy Prawo budowlane i ustawy Prawo zamówień publicznych;
  15. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad komórką organizacyjną – stanowisko do spraw nadzoru nad budynkami gminnymi.

Pracownicy:

Krzysztof Kuśnierz (Dyrektor Wydziału) - tel. 91 431 18 62, krzysztof.kusnierz@police.pl

Agnieszka Zabłotowicz (Z-ca Dyrektora Wydziału) – tel. 91 431 18 63, agnieszka.zablotowicz@police.pl

Magdalena Dąbroś (Główny Specjalista) - tel. 91 431 18 63, magdalena.dabros@police.pl

Waldemar Barczyk (Główny Specjalista) – tel. 91 431 18 64, waldemar.barczyk@police.pl

Jacek Kalinowski (Główny Specjalista) – tel. 91 431 18 66, jacek.kalinowski@police.pl

Powiadom znajomego