W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Wydział Finansowo-Budżetowy

Wydział Finansowo-Budżetowy
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
dyrektor: Janusz Zagórski
tel. 91 431 18 40
e-mail: janusz.zagorski@police.pl

Do zakresu działania Wydziału Finansowo-Budżetowego należy w szczególności:

  1. prowadzenie rachunkowości budżetu gminy;
  2. prowadzenie rachunkowości jednostki budżetowej – Urząd Miejski;
  3. prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych oraz majątku gminy;
  4. sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i finansowej, w tym bilansu skonsolidowanego;
  5. opracowywanie projektów uchwał: budżetowej, zmiany uchwały budżetowej, wieloletniej prognozy finansowej, w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu, w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej, w sprawie zaciągnięcia kredytów, pożyczek i emisji obligacji;
  6. opracowywanie projektu planu finansowego Urzędu Miejskiego i jego zmiany;
  7. obsługa finansowa kredytów bankowych, pożyczek, obligacji komunalnych;
  8. organizowanie bankowej obsługi gminy i jej jednostek organizacyjnych;
  9. opracowywanie analiz i wniosków w zakresie możliwości spłaty zadłużenia;
  10. prowadzenie spraw z zakresu należności podatkowych, które stanowią dochód gminy, a dla których organem podatkowym są urzędy skarbowe;
  11. prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczeń podatku od towarów i usług (VAT);
  12. rozliczanie inwentaryzacji;
  13. prowadzenie spraw związanych z kompleksowym ubezpieczeniem mienia gminnego.

Pracownicy:

Janusz Zagórski (skarbnik gminy, dyrektor wydziału) - tel. 91 431 18 40, janusz.zagorski@police.pl

Małgorzata Wawrejko-Tomanek (z-ca dyrektora wydziału) - tel. 91 431 18 39, malgorzata.wawrejko@police.pl

Anna Marcewicz (główny księgowy) - 91 431 18 42, anna.marcewicz@police.pl

Małgorzata Kalina (inspektor) - tel. 91 431 18 36, malgorzata.kalina@police.pl

Joanna Bossy (podinspektor) – tel. 91 431 18 36, joanna.bossy@police.pl

Agnieszka Kołodziejska (główny specjalista) - tel. 91 431 18 37, agnieszka.kolodziejska@police.pl

Renata Staniszewska (główny specjalista) - 91 431 18 37, renata.staniszewska@police.pl

Anna Dziedzic (inspektor) - tel. 91 431 18 43, anna.dziedzic@police.pl

Patrycja Perlińska (główny specjalista) - tel. 91 431 18 43, patrycja.perlinska@police.pl

Justyna Rutkowska (główny specjalista) - tel. 91 431 18 31, justyna.rutkowska@police.pl

Angelika Kmieciak (podinspektor) - tel. 91 431 18 00, angelika.kmieciak@police.pl

Marta Opolska (inspektor) - tel. 91 431 18 00, marta.opolska@police.pl

Julita Wlaźlińska (podinspektor) - tel. 91 431 18 00, julita.wlazlinska@police.pl

Anna Hendrykowska (podinspektor) - tel. 91 431 18 29, anna.hendrykowska@police.pl

Elżbieta Opas (inspektor) - tel. 91 431 18 29, elzbieta.opas@police.pl

Izabela Arendt (główny specjalista) - tel. 504 951 708, izabela.arendt@police.pl

Edyta Trzeszczoń (główny specjalista) - tel. 504 951 708, edyta.trzeszczon@police.pl

Powiadom znajomego