Wydział Gospodarki Gruntami
Wydział Gospodarki Gruntami
Urząd Miejski w Policach
ul. Bankowa 18
72-010 Police
dyrektor: Joanna Zazula
tel: 91 431 18 91
e-mail: joanna.zazula@police.pl
Do zakresu działania Wydziału Gospodarki Gruntami należy w szczególności:
- nabywanie nieruchomości na rzecz Gminy,
- sprzedaż nieruchomości gminnych,
- ustanawianie prawa wieczystego użytkowania gruntów oraz aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, zmiana stawki procentowej opłat rocznych za użytkowanie wieczyste
- sprzedaż prawa użytkowania wieczystego na rzecz użytkownika wieczystego,
- ustanawianie odrębnej własności lokali,
- uwłaszczanie osób fizycznych i prawnych,
- wydzierżawianie nieruchomości gminnych,
- najem garaży,
- użyczanie i przekazywanie w użytkowanie nieruchomości gminnych,
- obciążanie nieruchomości gminnych służebnością gruntową przejścia i przejazdu,
- obciążanie nieruchomości gminnych służebnością przesyłu,
- pozwolenia na zajecie gruntów pod infrastrukturę techniczną,
- nazewnictwo ulic, placów i skwerów,
- oznaczanie nieruchomości numeracją porządkową,
- wydawanie warunków technicznych na utrzymanie i konserwacje urządzeń melioracji wodnych szczegółowych
- koordynowanie prac związanych z utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych szczegółowych
- współdziałanie ze służbą weterynaryjną w zwalczaniu chorób zakaźnych i organizacja profilaktyki weterynaryjnej,
- wydawanie decyzji zatwierdzających podział nieruchomości,
- prowadzenie postępowania administracyjnego dotyczącego przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- prowadzenie postępowania administracyjnego dotyczącego rozgraniczania nieruchomości oraz scalania i wymiany gruntów,
- prowadzenie postępowania administracyjnego w celu naliczenia opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości wskutek uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- oddawanie w trwały zarząd i wygaszanie zarządu nieruchomości gminnych oraz aktualizacja opłat z tytułu zarządu,
- wypłata odszkodowań za grunty przejęte pod drogi gminne,
- zabezpieczenie przeciwpowodziowe,
- opiniowanie planów łowieckich,
- sporządzanie corocznych szacunków plonów płodów rolnych.
Pracownicy:
Joanna Zazula (dyrektor) - tel. 91 431 18 91, joanna.zazula@police.pl
Dorota Urbaniak (zastępca dyrektora) - tel. 91 431 18 90, dorota.urbaniak@police.pl
Anna Liput (główny specjalista) - tel. 91 431 18 90, anna.liput@police.pl
Marta Róg-Świecka (główny specjalista) - tel. 91 431 18 68, marta.rog-swiecka@police.pl
Magdalena Korzeńska (główny specjalista) - tel. 91 431 18 68, magdalena.korzenska@police.pl
Małgorzata Jurczyk (główny specjalista) - tel. 91 431 18 93, malgorzata.jurczyk@police.pl
Małgorzata Grzelka (inspektor) - tel. 91 431 18 93, malgorzata.grzelka@police.pl
Iwona Ziemann (główny specjalista) - tel. 91 431 18 94, iwona.ziemann@police.pl
Anna Jechmańska (główny specjalista) - tel. 91 431 18 94, anna.jechmanska@police.pl
Ewa Ostrowska (inspektor) - tel. 91 431 18 95, ewa.ostrowska@police.pl
Paulina Bembenek (inspektor) - tel. 91 431 18 95, paulina.bembenek@police.pl
Małgorzata Kramarczyk (inspektor) - tel. 91 431 18 96, malgorzata.kramarczyk@police.pl
Józef Błażewicz (inspektor) - tel. 91 431 18 97, jozef.blazewicz@police.pl